اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009175566816891

بیت‌پین تنها صرافی ایرانی در نمایشگاه کیش اینوکس

کد: 140009175566816891

https://bit.ly/3GgKTuG

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد در آیین گشایش هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱، درباره راه‌اندازی پایلوت رمزارز ملی در جزیره کیش صحبت کرد.

بیت‌پین تنها صرافی ایرانی همراه با معتبرترین بانک‌ها در نمایشگاه کیش اینوکس
بازدید امام جمعه کیش از غرفه بیت پین در نمایشگاه کیش اینوکس

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با عنوان «کیش اینوکس ۲۰۲۱» با حضور فعالان این حوزه برگزار شد.

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با عنوان «کیش اینوکس ۲۰۲۱» با حضور فعالان این حوزه برگزار شد. در این نمایشگاه دبیر شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد بهره‌گیری از ظرفیت رمزارزها و ایجاد پلتفرم‌های صرافی دیجیتالی با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بیت‌پین، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و خصوصی‌سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۱) پس از وقفه دوساله به دلیل شیوع کرونا، طی روزهای ۹ تا ۱۱ آذر، با حضور مشارکت‌کنندگان بین‌المللی، بیمه‌ها و نخبگان اقتصادی کشور در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

در مراسم گشایش هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس، درباره راه‌اندازی پایلوت رمزارز ملی در جزیره کیش صحبت شد و سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد، اعلام کرد: «با بهره‌گیری از ظرفیت رمزارزها و ایجاد پلتفرم‌های صرافی دیجیتالی که از مهم‌ترین ظرفیت ارزهای دیجیتالی و فناوری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است، حمایت خود را از این اقدام در مجموعه اقتصادی کشور با جدیت پیگیری می‌کنیم.»

استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی

امیرحسین مردانی، مدیرعامل بیت پین، نیز در راستای صحبت‌های محمد درباره ایجاد پلتفرم‌های صرافی دیجیتالی در مناطق آزاد توضیح داد: «بهتر است حالا که نمایشگاه خصوصی‌سازی در کیش برگزار می‌شود دغدغه‌ها و چالش‌های این حوزه و نقشه راهی که می‌تواند مناسب باشد، از زبان بخش خصوصی و فعالان همین حوزه شنیده شود.»

به گفته او، بیت‌پین فعالیت خود را در منطقه آزاد انزلی شروع کرده و تجربه کاملی در راه‌اندازی یک کسب‌وکار رمزارزی در یک منطقه آزاد کشور دارد.

او همچنین به نمایندگی از بخش خصوصی اظهار کرد: «اولین و مهم‌ترین مساله‌ای که دبیرخانه مناطق آزاد باید به آن توجه کند ایجاد یک استقلال مالی در مناطق آزاد و تشکیل یک نهاد تصمیم‌گیرنده و سیاست‌گذار به‌ غیر از بانک مرکزی است. هنوز در منطقه آزاد انزلی شعب ارزی راه‌اندازی نشده است و مناطق آزاد هیچ‌گونه استقلال نظری در این باره ندارند. زمانی که نمی‌توانیم به‌ صورت پایلوت و مستقل یک سیستم مالی سنتی در منطقه آزاد ایجاد کنیم، چگونه می‌خواهیم وارد چالش پیچیده‌ای مثل رمزارزها شویم؟»

نسل جدید سرمایه‌گذاری در حال شکل‌گیری است

در ادامه پژمان امیری مدیر بازاریابی بیت‌پین نیز گفت: «حضور بیت‌پین در بین موسسات مالی بزرگ ایران به عنوان تنها صرافی ایرانی نشانه تغییر سبک و کلاس سرمایه‌گذاری در بین مردم است. بیت‌پین در حال کمک به شکل‌گیری اکوسیستم سرمایه‌گذاری نوین و ارتباط یکپارچه بازار سرمایه سنتی با این کلاس جدید در کشور است و در راستای همین هدف در حال توسعه پلتفرم آن برای حضور فعال مردم در فضای جدید سرمایه‌گذاری هستیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت پین

شرکت سنا ایمن مبادله با خلق محصولی با عنوان بیت پین، تلاش در بهبود شرایط معاملات ارزهای دیجیتال دارد. این شرکت در منطقه‌ی آزاد انزلی واقع شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی