اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166405716891

عملیات نجات بیت‌کوین!

شرایط دریافت ارز دیجیتال بیت‌کوین رایگان در کمپین بزرگ عملیات نجات بیت‌کوین

کد: 140106166405716891

https://bit.ly/3L8QK8T

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): برای دریافت ارز دیجیتال بیت‌کوین رایگان در کمپین بزرگ عملیات نجات بیت‌کوین، کافی است این مقاله را تا انتها بخوانید تا با نحوه شرکت در این ایردراپ بزرگ، آشنا شوید و بتوانید ارز دیجیتال از بیت پین به عنوان پاداش دریافت کنید.

از ایردراپ تاریخی یک بیت‌کوین رایگان در بیت پین، جا نمانید!
از ایردراپ تاریخی یک بیت‌کوین رایگان در بیت پین، جا نمانید!
از ایردراپ تاریخی یک بیت‌کوین رایگان در بیت پین، جا نمانید!
ماموریت‌ها در عملیات نجات بیت کوین بیت پین

در این مقاله قصد داریم دریافت ارز دیجیتال رایگان بیت کوین با شرکت در ایردراپ و کمپین بزرگ «عملیات نجات بیتکوین» که توسط بیت‌پین برگزاری شده را بررسی و نحوه کسب درآمد را به شما معرفی کنیم.

صرافی بیت پین به تازگی کمپین جدیدی برای دریافت بیت کوین معرفی کرده که قصد داریم در این بخش آن را به شما معرفی کنیم. در این کمپین یک بیت کوین درون ماتریکس گیر افتاده و تنها کسی که می‌­تواند به آن برای آزادی کمک کند شما و دیگر ماموران هستید. شما اگر این ماموریت خطیر را قبول کنید به عنوان پاداش بخشی از این بیت کوین را بسته به زحماتتان دریافت خواهید کرد. دریافت بیت کوین برای شما فراهم خواهد بود تا از طریق گردونه و قرص قرمز راز­‌هایش را کشف کنید.

در عملیات نجات بیت کوین شما مأمور ویژه ما هستید. بیت کوین در ماتریکس زندانی شده (گیر افتاده) و شما باید با انجام مأموریت‌های مختلف یک بیت کوین را از ماتریکس آزاد و از آن خود کنید.

برای شرکت در عملیات نجات بیت کوین و دریافت رایگان بیت کوین چه کنیم؟

بیت کوین در آدرس https://bitpin.ir/landing/btc-mission زندانی شده است و عملیات شما دقیقا از همین نقطه شروع می‌شود.

از الان با بیت کوین رایگان تنها سه مأموریت و یک گردونه فاصله دارید. یادتان باشد برای شروع عملیات، حتما باید عضو مأموران بیت پین باشید و برای این کار تنها لازم است در بیت پین ثبت نام کنید.

۱ عملیات و ۳ ماموریت تا دریافت بیت کوین رایگان

برای دریافت بیت کوین رایگان، شما کافی است یکی از سه ماموریت را انجام دهید یا همه آن‌ها را به شکل ترکیبی پیش ببرید. اطلاعات بیشتر نیز در آکادمی آموزش ارز دیجیتال بیت پین برای شما فراهم شده است.

کنار هر سطح از مأموریت، دکمه انجام مأموریت وجود دارد، زمانی که هر مأموریت را انجام می‌دهید دکمه دریافت پاداش به شما نمایان می‌شود و با کلیک بر روی دکمه به صفحه گردونه شانس منتقل می‌شوید.

نگران نباشید در ادامه متوجه می‌شوید منظور ما از مأموریت و هر سطح از مأموریت چیست!

مأموریت حجم معامله

مأموریت حجم معامله با مقدار خرید و فروش شما در بازار تومانی تکمیل می‌شود. هر چقدر حجم معامله بیشتری داشته باشید در مأموریت خود موفق‌­تر خواهید بود. حجم معامله شما در سه سطح زیر قابل انجام است.

  • سطح آلفا: یک میلیون تومان معامله
  • سطح بتا: پنج میلیون تومان معامله
  • سطح دلتا: پنجاه میلیون تومان معامله

مأموریت تعداد تراکنش

تعداد تراکنش نیز یکی دیگر از مأموریت­‌های شماست. با تراکنش بیشتر شانس خود را برای گردونه افزایش می‌دهید و سهم بیشتری از بیت کوین را می‌توانید برای خود کنید. در این مأموریت تراکنش‌های بالای یک میلیون تومان مبنای محاسبه تعداد تراکنش قرار می‌گیرند. یادتان باشد درسه سطح می‌توانید مامویریت تعداد تراکنش را انجام دهید. این سه سطح عبارت‌اند از:

  • سطح آلفا: یک تراکنش بالای یک میلیون تومان
  • سطح بتا: پنج تراکنش بالای یک میلیون تومان
  • سطح دلتا: بیست تراکنش بالای یک میلیون تومان

مأموریت دعوت از دوستان

برای اینکه مأمور رویال بیت پین باشید نیاز است وفاداری خود را ثابت کنید. با دعوت از دوستان و فعالیت آن‌ها شما نیز بیت کوین به دست خواهید آورد. معامله‌­ای دو سر برد برای شما و دوستی که از طرف شما دعوت شده است. هر دوستی که دعوت می‌کنید حتما نیاز است احراز هویت تا سطح دو را تکمیل کرده باشد. سطح‌های این مأموریت به شرح زیر تعریف شده‌اند.

  • سطح آلفا: یک دوست دعوت شده
  • سطح بتا: پنج دوست دعوت شده
  • سطح دلتا: ده دوست دعوت شده

نکته: هر مأموریت‌ ۳ سطح دارد؛ آلفا، بتا و دلتا. بعد از تکمیل هر سطح به سطح بعدی منتقل می‌شوید و می‌توانید پاداش سطح بعدی هم با انجام مأموریت دریافت کنید؛ تا زمانی که پاداش تمام سطوح را دریافت کرده باشید.

چقدر بیت کوین در ماتریکس وجود دارد؟

یک بیت کوین درون ماتریکس ما به دام افتاده که رهایی آن به دست شماست. البته یک قرعه­ کشی با ده میلیون ساتوشی نیز وجود دارد که برنده­اش در انتهای مأموریت همه مأمورها مشخص خواهد شد. تمامی مأموران در تلاش هستند تا بیت کوین ماتریکس را آزاد کنند. شما نیز برای جایزه بیشتر باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید. قابل ذکر است که تمام پاداش‌ها به ساتوشی محاسبه خواهد شد.

قرص شانس

مسلما اگر شخصیت نئو در فیلم ماتریکس قرص آبی را انتخاب می‌­کرد زندگی­‌اش بدون تغییر ادامه پیدا می‌کرد. شما اگر جای او بودید چه می‌کردید؟

تا پایان نجات بیت کوین، شما می‌توانید هر روز یک قرص شانس را برای دریافت یک شانس شرکت در قرعه‌کشی ۱۰ میلیون ساتوشی امتحان کنید. اگر قرص قرمز رنگ به نمایش دربیاید یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی ۱۰ میلیون ساتوشی در پایان عملیات دریافت می‌کنید.

نکته:

  • تایمر استفاده از قرص شانس به صورت روزانه عدد شماری می‌کند و ۱۲ هر شب، ریست می‌شود.
  • در صفحه قرص شانس، تعداد شانس‌های دریافتی‌تان را می‌توانید مشاهده کنید.

فیلم آموزش نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان در عملیات نجات بیت کوین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت پین

شرکت سنا ایمن مبادله با خلق محصولی با عنوان بیت پین، تلاش در بهبود شرایط معاملات ارزهای دیجیتال دارد. این شرکت در منطقه‌ی آزاد انزلی واقع شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]