اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103106113116891

الزام تدوین قانون درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال

در سه ثانیه؛ بیش از یکصد ارز دیجیتال را معامله کنید

کد: 140103106113116891

https://bit.ly/3xoBkXO

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): در منطق بیت‌پین، به کاربران امکانی ارائه داده‌اند که بتوانند در سه ثانیه بیش از یکصد ارز دیجیتال را معامله کنند.

در سه ثانیه؛ بیش از یکصد ارز دیجیتال را معامله کنید
در سه ثانیه؛ بیش از یکصد ارز دیجیتال را معامله کنید

در نخستین نشست صمیمی «بیت پین» که به صورت زنده در محل استودیوی وی‌کست کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد، هم‌بنیان‌گذار بیت پین به بسیاری از پرسش‌های کلیدی کاربران در خصوص مزیت‌های رقابتی این مجموعه پاسخ داد.

در این برنامه که به صورت آنلاین از ساعت ۲۰ روز سه‎شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، از سایت آپارات و صفحات رسمی اینستاگرام بیت‌پین پخش شد، امیرحسین مردانی توانست با احاطه بر مسائل گوناگون در زمینه کمپین جمع برنده، پاسخ‌هایی روشن و سازنده به مخاطبان عرضه کند. 

امیرحسین مردانی، بنیانگ..ار در پاسخ به سوال کاربران در مورد بالا بودن کارمزدها گفت: کارمزدها به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل کارمزد بخش خرید آسان و پلتفرم و برداشت کوین‌هاست. ما در منطق بیت‌پین، به کاربران امکانی ارائه داده‌ایم که بتوانند در سه ثانیه بیش از یکصد ارز دیجیتال را معامله کنند.

وی با بیان تصریح کرد: «بیت‌پین، کارمزد معاملات و واریز و برداشت خیلی کمتری نسبت به پلتفرم‌های دیگر دارد و این میزان نیز با افزایش معاملات کاربران و ارتقاء سطح کاربری، کاهش پیدا می‌کند؛ به همین دلیل مزیت‌های رقابتی بیشتری نسبت به پلتفرم‌های صرافی ارز دیجیتال دارد که در آن معاملات بانکی صورت می‌گیرد.»

امیرحسین مردانی با اشاره به تفاوت سرمایه‌گذاران و معامله‌گران که ترید (Trade) ارز دیجیتال به معامله یا خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال گفته می‌شود خاطر نشان کرد: این عمل با هدف کسب سود انجام می‌گیرد. البته هر کسی که در بازارهای مالی فعالیت می‌کند، باید نسبت به تفاوت اساسی میان تریدر (معامله گر) و سرمایه‌گذار آگاه باشد.

وی تصریح کرد: «اصلی ترین تفاوت میان این دو  در مدت زمانی است که شخص دارایی‌ها را نگهداری می‌کند. برای سرمایه‌گذاران چشم‌انداز طولانی‌مدت مهم است اما تریدرها معمولاً به بازه‌های زمانی کوتاه علاقه‌مندند تا از روند‌های کوتاه‌مدت سودی کسب کنند.ة

مردانی با بیان اینکه تریدرها خریدوفروش بیشتری را در بازه زمانی یکسان نسبت به سرمایه‌گذاران انجام می‌دهند، تاکید کرد : «معامله‌گران در بازار ارز دیجیتال به کسانی می‌گویند که در بازه‌های زمانی یک روزه تا چند ماهه به خریدوفروش و مبادله ارزهای دیجیتال مختلف می‌پردازند. اما سرمایه‌گذاران با نگاه بلندمدت، به دنبال نگهداری یک تا چند ساله ارزهای دیجیتال در کیف پول‌هایشان هستند.»

وی افزود: «درک این تمایزها، برای بازیگران عادی بازار نیز مفید خواهد بود. هنگامی که شخص درک کند که معامله‌گری یک بازی کوتاه‌مدت و مبتنی‌ بر قیمت است، می‌تواند قوانین را بهتر لمس کند.»

هم‌بنیان‌گذار بیت پین در نخستین نشست صمیمی «بیت پین» با اشاره به الزام تدوین قانون درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال درباره چالش‌های حوزه کاری خود گفت: «علارغم نیاز شدید کاربران ما به بحث استیک کردن کریپتوکارنسی و فیوچرز، اما متاسفانه افزودن ابزار فیوچرز(بازارهای آتی) در ایران هم منع قانوعی و هم شرعی دارد. ما می‌کوشیم از قوانین این کشور تبعیت کنیم و امیدواریم که در آینده با تدوین قانون درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال، بتوانیم خدمات بیشتری همگام با قانون کشور به کاربران ارائه دهیم.»

گفتنی است در کمپین جمع برنده که به مدت 51 روز ادامه داشت، جوائز ارزنده‌ای با قرعه کشی اهدا شد. طراحی این قرعه‌کشی به گونه‌ای بود که کاربران از طریق معامله هر پنج میلیون تومان یا دعوت دوستان و احراز هویت سطح 2 می‌توانستند تعداد شانس‌های برنده شدن خود را افزایش دهند. در نهایت مجموع تعداد شانس‌های کاربران در این قرعه‌کشی، عدد قابل‌توجه 3300489  که تا مرز عدد 4300489 امتداد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت پین

شرکت سنا ایمن مبادله با خلق محصولی با عنوان بیت پین، تلاش در بهبود شرایط معاملات ارزهای دیجیتال دارد. این شرکت در منطقه‌ی آزاد انزلی واقع شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]