اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316086916891

در اولین رویداد آنلاین بیت‌پین میت چه گذشت؟

پاسخ امیرحسین مردانی به پرتکرارترین سوالات کاربران بیت پین

کد: 140102316086916891

https://bit.ly/3wAvG5I

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): نخستین دیدار صمیمی «بیت پین»، با حضور امیرحسین مردانی، مدیرعامل این مجموعه، همزمان با مراسم قرعه‌کشی آنلاین خودرو ۲۰۶ برگزار شد.

پاسخ مردانی به پرتکرارترین سوالات کاربران بیت پین
قرعه کشی کمپین برنده باش بیت پین

در این نشست که به صورت زنده با مجری‌گری مهدی شجاری ( اینفلوئنسر تکنولوژی) برگزار شد، امیرحسین مردانی، هم‌بنیان‌گذار بیت پین به بسیاری از پرسش‌های کلیدی کاربران در مورد پلتفرم و بازار، پاسخ داد.

در این نشست که به صورت زنده در محل استودیوی وی‌کست کارخانه نوآوری آزادی، با مجری‌گری مهدی شجاری ( اینفلوئنسر تکنولوژی) برگزار شد، امیرحسین مردانی، هم‌بنیان‌گذار بیت پین به بسیاری از پرسش‌های کلیدی کاربران در مورد پلتفرم و بازار، پاسخ داد.

در این برنامه که به صورت آنلاین از ساعت ۲۰ روز سه‎شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، از سایت آپارات و صفحات رسمی اینستاگرام بیت‌پین پخش شد، مردانی درباره مسائل گوناگونی، از جمله کارمزد معامله ارزهای دیجیتال، پاسخ‌هایی روشن و سازنده به مخاطبان عرضه کرد.  

گفتنی است که در کمپین جمع برنده که از 10 اسفند 1400 شروع شده و تا پایان فروردین‌ماه به مدت 51 روز ادامه داشت، به‌طور مجموع تعداد 204174 نفر به عنوان عضو جدید ثبت‌نام کردند و بیش از 20 هزار نفر نیز بدون قرعه‌کشی، ۱۵ نوع جایزه دریافت کردند که از آن میان می‌توان به 214 دستگاه پاوربانک، 10823 پکیج شیبا و مانا، ۲۴۳ می‌بند برند شیائومی و... اشاره کرد.

طراحی این قرعه‌کشی به گونه‌ای بود که کاربران از طریق معامله هر پنج میلیون تومان یا دعوت دوستان و احراز هویت سطح 2 می‌توانستند تعداد شانس‌های برنده شدن خود را افزایش دهند.

در نهایت مجموع تعداد شانس‌های کاربران در این قرعه‌کشی، عدد قابل ‌توجه 3 میلیون و 300 هزار و 489 که از 1,000,001 تا مرز 4 میلیون 300 هزار و 489 امتداد داشت.

امیرحسین مردانی در اولین دیدار صمیمی بیت‌پین در پاسخ به سوال کاربران در مورد بالا بودن کارمزدها گفت: کارمزدها به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل کارمزد بخش خرید آسان و پلتفرم و برداشت کوین‌هاست. ما در منطق بیت‌پین، به کاربران امکانی ارائه داده‌ایم که بتوانند در 3 ثانیه بیش از 100 ارز دیجیتال را معامله کنند.

مدیر عامل بیت پین با اشاره به این نکته که در این سرویس ویژه، به دلیل هزینه‌بر بودن تامین و ارائه سرویس، قیمت‌ها کمی بالاتر است، می‌گوید: «در سوی مقابل شاید کاربری تمایل داشته باشد که خودش قیمت را تعیین کند. در این بخش، کارمزد از سمت فروشنده و خریدار اخذ می‌شود و میزان کارمزدها در بخش کارمزدها به‌صورت عمومی قابل مشاهده است»

وی با توضیح این نکته که بخشی از کارمزدها مربوط به برداشت و انتقال در شبکه بلاکچین و شلوغی شبکه و کوین مربوط است و مجموعه بیت‌پین هیچ دخالتی در این فی ندارد، می‌گوید: «بیت‌پین، کارمزد معاملات و واریز و برداشت خیلی کمتری نسبت به پلتفرم‌های دیگر دارد و این میزان نیز با افزایش معاملات کاربران و ارتقای سطح کاربری، کاهش پیدا می‌کند»

این کارآفرین حوزه کریپتو کارنسی، در ادامه این برنامه، ضمن تشریح این موضوع که بحث استیک کردن کریپتوکارنسی و فیوچرز یکی از خواسته‌های اصلی کاربران ایرانی‌است، گفت:

«اضافه کردن ابزار فیوچرز (بازارهای آتی) در ایران هم منع قانونی و هم شرعی دارد و بیشتر پلتفرم‌های ایرانی زیرساخت و آمادگی امکان اضافه کردن این خدمات را دارند اما به دلیل این موانع، امکان اضافه کردن این ابزار به پلتفرم وجود ندارد؛ چرا که ما سعی می‌کنیم از قوانین این کشور تبعیت کنیم و امیدواریم که در آینده با تدوین قانون درباره بازار ارزهای دیجیتال، بتوانیم خدمات بیشتری همگام با قانون کشور به کاربران ارائه دهیم»

به گفته مردانی ارائه این خدمات به کاربران نیازمند درخواست کاربران از دولت است تا با تدوین قوانین بتوانیم از این ابزار نیز رونمایی کنیم.

بنیانگذار بیت پین، در ادامه این برنامه، با ذکر مواردی روشن و قانونی، در پاسخ به ابراز نگرانی یکی از پرسشگران در مورد احتمال مسدودی حساب در بیت‌پین گفت: «مسدود شدن حساب شما بدون دلیل در بیت‌پین صفر است، اما به دلیل فعالیت بیت‌پین زیر نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران، باید چارچوب قوانین مربوطه را رعایت کنیم. تنها در صورتی حساب کاربران مسدود می‌شود که حکم قضایی وجود داشته باشد. در غیر این صورت نه حساب کسی مسدود می‌شود و نه اطلاعات کاربران در اختیار شخص ثالث قرار می‌گیرد. بیت‌پین امین اطلاعات مردم است. بیت‌پین صرفا و فقط با حکم قضایی این موارد را پیش خواهد برد»

در فرصت‌های آتی، بیشتر در مورد نوع فعالیت موسسه بیت‌پین خواهیم خواند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با سازوکار این مجموعه، به سایت https://bitpin.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت پین

شرکت سنا ایمن مبادله با خلق محصولی با عنوان بیت پین، تلاش در بهبود شرایط معاملات ارزهای دیجیتال دارد. این شرکت در منطقه‌ی آزاد انزلی واقع شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]