اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009225575417440

صندلی تاشو شیدکو، طراحی جدید و ارگونومیک

کد: 140009225575417440

https://bit.ly/3dLdHiF

، اصفهان , (اخبار رسمی): صندلی تاشو شیدکو برای استفاده طولانی مدت شما، طراحی شده است اما به شرطی که شیوه صحیح استفاده از این محصول را به خوبی بدانید. بنابراین توصیه ما به شما این است که قبل از استفاده از این کالا، حتما توصیه های کارشناسان ما در استفاده از این محصول را بخوانید.

صندلی تاشو شیدکو، طراحی جدید و ارگونومیک
صندلی تاشو شیدکو

صندلی تاشو شیدکو، مناسب برای خانه، حیاط، باغ و محیط های اداری است، سبک و آسانی در حمل نقل، در کنار مقاومت و طراحی زیبای آن بسیار رقابتی و منحصر به فرد است.

صندلی تاشو شیدکو، راحت و استاندارد

آیا تا به حال برای دورهمی یا تفریح در طبیعت یا حتی یک استراحت ساده، از صندلی در فضای آزاد استفاده کرده اید؟

نکات مهم استفاده از صندلی تاشو شیدکو

 برای همین، لازم است ابتدا در مورد مبلمان مناسب برای حیاط و باغ تحقیق کرده و با دید بازتر آن را انتخاب کنید. به طور کلی برای استفاده از هر محصولی، لازم است شیوه استفاده آن را بدانیم تا با رعایت یک سری نکات، کالای خریداری شده ما، طول عمر بیشتری داشته باشد. کاتالوگ محصول و راهنمای استفاده، فقط مختص دستگاه های الکترونیکی نیست بلکه باید برای تمام کالا ها استفاده شود.

صندلی تاشو چه قابلیت های دارد؟

حمل و نقل صندلی تاشو: صندلی تاشو شیدکو، به دلیل سبک و کم حجم بودن، قابلیت حمل و نقل خوبی دارد و شما می توانید آن را به همراه خود به گردش های خانوادگی و سفرهای طولانی ببرید. فقط به خاطر داشته باشید که هنگام جاسازی صندلی در صندوق عقب ماشین، اجسام سنگین را روی اتصالات صندلی نگذارید.

قابلیت انبار کردن تعداد زیاد صندلی تاشو: یکی از مهم ترین کاربرد های صندلی تاشو شیدکو، استفاده از آن در دفاتر کار و فضا های کار اشتراکی است. صندلی تاشو شیدکو، این امکان را به شما می دهد که در زمانی که به صندلی نیاز ندارید، آن را تا کرده و در انباری قرار دهید. در این زمینه تاشو بودن صندلی کمک زیادی به کم حجم بودن و کم جا بودن آن در محل کار شما می کند.

استفاده های گوناگون از صندلی تاشو شیدکو: همانطور که اسم آن هم پیداست، مهم ترین ویژگی، صندلی تاشو شیدکو، تاشو بودن آن است. قابلیت تاشو بودن و سبک بودن این صندلی، از آن یک محصول چند منظوره ساخته که در همه جا کاربرد دارد. پس در استفاده از این محصول در محیط های مختلف و حتی در استخرهای رو بسته، راحت باشید و نگران خراب شدن آن نباشید.

  • محل استفاده از صندلی تاشو شیدکو

هر قدر محصولی که خریداری کرده ایم را در معرض شرایط سخت قرار دهیم، طول عمرش کمتر می شود و یا تا مدتها قبل از دور انداختن، کارایی خود را عملا از دست می دهد. اول از همه باید به این نکته اشاره کرد که مبلمان پارچه ای برای استفاده طولانی مدت در فضاری باز مناسب نیستند و باید از صندلی های سبک و موقت استفاده کنید. برای مثال صندلی تاشو، هم مقاومت زیادی دارد و هم سبک و قابل حمل است. البته هر چقدر هم که صندلی تاشو، محکم باشد و از بهترین ماده اولیه ساخته شده باشد، باز هم عواملی آن را تهدید می کنند.

چه چیز باعث خرابی مبلمان در فضای باز می شود؟

1.نور خورشید

نور خورشید عامل اصلی در کاهش عمر مبلمان و صندلی باغی و حیاط است. نور خورشید باعث پوسیدگی پارچه و کاهش کیفیت رنگ این نوع مبلمان می شود. نکته مثبتی که صندلی تاشو شیدکو را برای استفاده در حیاط و باغ مناسب می کند، پلاستیکی بودن بدنه و استیل بودن پایه هاست. همین باعث می شود تا پوسیدگی رنگ به کمترین حد خود برسد. رنگ این محصول به صورت کوره ای بوده و به راحتی از بین نمی رود البته باید توجه کنید که این کاهش کیفیت رنگ، هیچگاه صفر نمی شود.

2.باد و باران و شرایط آب و هوایی

عامل مهم بعدی که در طول عمر مبلمان فضای آزاد موثر است، تغییرات آب و هوایی و باد و باران می باشد. تغییرات آب و هوایی به خصوص در نواحی گرم و خشک، بسیار زیاد است. مثلا ما در کشور ایران، هر چهار فصل را به طور کامل حس می کنیم و حتی دمای شب و روز با هم اختلاف نسبتا زیادی دارند. تغییرات فصول، بارش مداوم باران و وجود گرد و غبار، بر روی محصول شما اثر منفی می گذارد و باعث کاهش طول عمر آن می شود.

  • شستشو صندلی تاشو

صندلی تاشو شیدکو کاملا قابل شستشو است. برای تمیز کردن آن نیازی به استفاده از مواد شیمیایی قوی نیست. می توانید به راحتی، با پاشیدن آب، گرد و خاک آن را پاک کنید. نگران از بین رفتن رنگ این محصول با ریختن آب روی آن نباشید. استفاده از تکنولوژی رنگ الکترواستاتیک، باعث می شود تا رنگ محصولات به صورت یکنواخت پخش شده و به راحتی از روی سطوح، بلند نشود. به هیچ عنوان برای تمیز کردن سطح صندلی تاشو، از اسکاچ زبر یا هر چیزی که آن را خراش دهد استفاده نکنید.

  • به صندلی تاشو، ضربه وارد نکنید

صندلی تاشو شیدکو از پلاستیک فشرده با کیفیت با جوش co2 ساخته شده و مقاومت زیادی دارد که حتی می توانید روی آن بایستید!

صندلی تاشو شیدکو، محصولی برای شرایط سخت است، اما برای این که بتوانید تا سالها از آن استفاده کنید، بهتر است حتما نکات نگهداری و استفاده از آن را رعایت کنید.

در فضاهای بسته مانند خانه و دفاتر کار، خطرات کمتری مبلمان را تهدید می کند. اما باز هم همه چیز بستگی به نحوه استفاده شما دارد. مثلا اگر در آشپزخانه، از صندلی تاشو استفاده می کنید ظروف داغ را روی آن نگذارید. صندلی تاشو شیدکو به دلیل رنگ کوره ای مقاومش، در برابر حرارت، ماندگاری بالایی دارد اما گذاشتن اجسام بسیار داغ، روی بخش های پلاستیکی صندلی مانند کفی و پشتی، چندان توصیه نمی شود.

یا مواظب باشید که به صورت افقی روی پایه ها فشار وارد نیاورید. اگر می خواهید صندلی را مدتی استفاده نکنید می توانید آن را جمع کرده و کناری بگذارید. برای خارج کردن صندلی ها از انبار مواظب باشید پایه ها خراشیده نشود و یا ضربه، باعث تورفتگی آن نشود.

صندلی تاشو شیدکو بسیار سبک و قابل حمل است. بخش های مختلف این صندلی، تیز و گوشه دار ساخته نشده است و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانه هایی نوزاد یا کودک دارند، مناسب کرده است، بنابراین اگر در خانه، کودک دارید، این محصول کاملا مناسب شماست.

خرید صندلی تاشو شیدکو

ثبت سفارش آنلاین صندلی تاشو شیدکو

صندلی تاشو شیدکو، یک صندلی با استفاده های چندگانه است. ضد آب بودن، وزن سبک و قابلیت حمل و نقل، آن را برای کاربرد های زیادی مناسب کرده است. اگر تا الان تصور می کردید که باید برای هر استفاده ای که از صندلی دارید، یک صندلی بخرید، باید بگوییم که صندلی تاشو شیدکو این تصور شما را از بین می برد.

اگر می خواهید یک صندلی با طراحی زیبا و کارآمد را خریداری کنید و همه جا آن را با خود ببرید، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالاتتان را از آنها بپرسید. اگر هم دوست دارید همکاران ما با شما تماس بگیرند، از بخش گفتگو از سمت راست همین صفحه، شماره تماس خود را وارد کنید.

البته یادتان نرود که هر وقت صندلی تاشو شیدکو به دستتان رسید، این مقاله را باز کنید و این بار با دید بازتری نسبت به استفاده از محصول، آن را بخوانید. اگر قبل از این محصول استفاده کرده اید حتما در بخش نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودتان را نسبت به این محصول برای ما بنویسید.

پیشنهادات شما، به بخش تحقیق و توسعه کارخانه شیدکو می رسد و در تولید نسل جدید محصول، اصلاحات لازم طبق نظر شما انجام خواهد شد.

کارخانه شیدکو در طول بیست سال فعالیت با مدیریت مهندس امیر شمس در صنعت تجهیزات آموزشی و اداری با تحقیق و توسعه توانسته است محصولاتی کاملا ایرانی را با کیفیتی مناسب تولید و عرضه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیدکو

شیدکو نوآور برتر در آموزش کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل