اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012035723317440

راهنمای خرید تابلو وایت برد برای مدرسه و کلاس درس

برای مدرسه چه وایت بردی بخریم؟

کد: 140012035723317440

https://bit.ly/3p2zUyU

، اصفهان , (اخبار رسمی): بعد از حدود دو سال، از سر و کله زدن با ویروس کرونا و بسته بودن مدارس کشور، حالا زمان آن رسیده تا با واکسیناسیون عمومی معلمان و دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی، کم­کم مدارس کشور بازگشایی شوند. لوازم و تجهیزات آموزشی مثل تابلو های وایت برد ، صندلی ها باید نوسازی یا مجددا خریداری شوند.

برای مدرسه چه وایت بردی بخریم؟
تابلو وایت برد شیدکو

شرکت شیدکو محصولات مختلفی مانند وایت برد، انواع میز و صندلی، ماژیک و بسیاری محصولات دیگر را تولید و به کشور های مختلف صادر می­کند. وایت برد شیدکو در ابعاد و اندازه­ های گوناگون تولید و عرضه می شود.

خرید تابلو وایت برد برای مدرسه

با مشکلاتی که تخته های گچی برای معلمان ایجاد می­­کردند، تابلو وایت برد یکی از ملزومات هر مدرسه ای شده است. وایت برد از زمانی که وارد کشور شد، استفاده از آن روز به روز بیشتر شده است.

خرید وایت برد برای مدرسه با خریدن آن برای مصارف خانگی و یا شرکت ها تفاوت دارد. اما اگر می خواهید برای مدرسه تان وایت برد خریداری کنید، باید حواستان به کیفیت آن باشد.

تخته وایت بردی که در مدارس استفاده می شود، در معرض برخورد های دانش آموزان قرار می­گیرد و معمولا استفاده­ای که از آن می­شود طولانی مدت است. بنابراین اگر می­خواهید وایت برد برای مدرسه خریداری کنید، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

چطور کیفیت وایت برد را تشخیص بدهم؟

  • ضخامت وایت برد

هر قدر ضخامت وایت برد بیشتر باشد، کیفیت وایت برد هم بهتر می­شود. وایت برد های ضخیم عمر طولانی­تری دارند. بنابراین سعی کنید برای مدرسه وایت برد ضخیم تری انتخاب کنید. ضمن این که این وایت برد­ها استحکام بیشتری هم داشته و در صورت افتادن آسیب کمتری می­بینند.

  • کیفیت گوشه­‌ها

گوشه­های وایت برد، تاثیر به سزایی در استحکام آن دارند. اگر گوشه ها بی­کیفیت باشند، نمی­توانند اتصال درستی بین طول و عرض وایت برد ایجاد کنند و از هم گسسته می­شوند. احتمالا تا به حال دیده اید که با شکستن گوشه وایت برد­ها چوب زیر سطح وایت برد نمایان می­شود.

این موضوع باعث می­شود که چوب وایت برد در معرض هوا قرار بگیرد و راحت­تر پوسیده شود.

کیفیت صفحه

مهم ترین بخش وایت برد قسمتی است که روی آن می نویسیم. صفحه وایت برد، باید کاملا صاف باشد و خمیدگی نداشته نباشد. سطح رنگ این صفحه هم باید به طور کاملا یکنواخت، سفید باشد. اگر دیدید سطح وایت برد شما پستی و بلندی دارد، از خریدش اجتناب کنید.

چه ابعادی وایت برد بخرم؟

برای خرید وایت برد برای مدرسه، انتخاب­های گوناگونی دارید. علاوه بر این که می­توانید تابلو وایت برد را از نظر ضخامت انتخاب کنید، ابعاد گوناگونی از  وایت برد را هم بر اساس ابعاد کلاستان میتوانید انتخاب کنید.

- وایت برد کوچک: ابعاد آنها از حدود 40 ،30، 30 سانتی متر تا 90 ،60 ،60 سانتی متر متغیر است.

مورد استفاده: این تابلو ها برای مصارف خانگی، استفاده شخصی و همچنین مقاطع پیش دبستانی و مهد کودک ها.

- وایت برد متوسط: ابعاد آنها بین 120 ،90 ،90 سانتی متر تا 180 ،120 ،120 سانتی متر است.

مورد استفاده: مدارس مقاطع مختلف و آموزشگاه­ها

- وایت برد بزرگ (ریلی): ابعاد آن از حدود 180 ،120 ،120 سانتی متر تا 240 ،120، 120 سانتی متر متغیر است و امکان استفاده همزمان وایت برد و گرین برد را به شما می­دهد.

مورد استفاده: مقطع دبیرستان، دانشگاه ها و شرکت های بزرگ

 

توصیه ما به شما این است که اگر می­خواهید برای مهد کودک و پیش دبستانی و برای مصارف کم کودکان از تخته وایت برد استفاده کنید از تابلو های کوچک.

اگر می­خواهید از تابلو­ها در مقطع دبستان و متوسطه اول استفاده کنید، وایت برد متوسط و برای استفاده در دبیرستان­ها از وایت برد سایز بزرگ استفاده کنید.

وایت برد شیدکو

شرکت شیدکو با سالها تلاش در زمینه تولید ابزار و لوازم آموزشی، توانسته است در این بازار جایگاه خوبی بدست آورد و به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات آموزشی در کشور، فعالیت کند.

شرکت شیدکو محصولات مختلفی مانند وایت برد، تابلو اعلانات، انواع میز و صندلی، ماژیک وایت برد و بسیاری محصولات دیگر را تولید و به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی صادر می­کند. وایت برد شیدکو در ابعاد و اندازه­های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود.

اسکلت و سطح این محصول با کیفیت بالایی ساخته شده است که باعث می شود برای عمری طولانی داشته باشد.  

خرید وایت برد شیدکو

برای خرید وایت برد شیدکو فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیدکو

شیدکو نوآور برتر در آموزش کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش