اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010055603217841

جراحی بینی فانتزی چیست؟

کد: 140010055603217841

https://bit.ly/3z1ih61

، (اخبار رسمی): بسیاری از افرادی که می خواهند بینی خود را زیبا کنند به دنبال یک جراحی پلاستیک خوب هستند. اما باید دید که آیا این نوع کار واقعاً به درد همه می خورد یا خیر. ایران یکی از متخصص ترین کشورهای دنیا برای جراحی بینی است. هر ساله گردشگران زیادی برای جراحی پلاستیک به ایران سفر می کنند.

جراحی بینی فانتزی
جراحی بینی فانتزی چیست؟

بسیاری از افرادی که می خواهند بینی خود را زیبا کنند به دنبال یک جراحی پلاستیک خوب هستند. اما باید دید که آیا این نوع کار واقعاً به درد همه می خورد یا خیر. ایران یکی از متخصص ترین کشورهای دنیا برای جراحی بینی است. هر ساله گردشگران زیادی برای جراحی پلاستیک به ایران سفر می کنند. یکی از پر سر و صداترین روش ها، جراحی بینی فانتزی است.

جراحی بینی فانتزی

افرادی که زیبایی را در کوچک کردن بینی می بینند، از جراح خود انتظار دارند که یک جراحی پلاستیک عروسکی و فانتزی انجام دهد و بینی آنها را تا حد امکان کوچک کند. اما باید دید که آیا بعد از انجام جراحی بینی فانتزیدسلامت فرد بازیابی می شود یا خیر. بعد از عمل جراحی بزرگ بینی، بسیاری از افراد دچار مشکل تنفسی می شوند زیبایی یک استاندارد است، اما در مرحله آخر، بینی عروسکی برای هر چهره ای مناسب است. در داستان‌های تخیلی، بینی به اندازه‌ای کوچک می‌شود که نوک یا سر قائم نباشد و از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنید، بینی دارای انحنای شیب‌دار است. در جراحی بینی عروسکی، ادعای کاملا طبیعی رد می شود زیرا کاملا مصنوعی است. کارهای فانتزی باعث می شود که بینی کاملا از فرم خارج شود. اگر قسمت های دیگر صورت شما بزرگ است، توصیه می کنیم به هیچ وجه این نوع عمل را انتخاب نکنید.

جراحی بینی فانتزی در زنان

بیشتر طرفداران جراحی بینی فانتزی خانم ها هستند. بسیاری از خانم ها از عوارض جراحی فانتزی آگاه هستند اما همچنان اصرار بر جراحی بینی فانتزی دارند. در سایر روش های جراحی بینی در صورت عدم رضایت بیمار از نتیجه عمل، ممکن است پزشک مجدداً تحت عمل جراحی قرار گیرد. اگر قبل از جراحی اختلالات تنفسی داشتید، به هیچ وجه نباید جراحی پلاستیک فانتزی یا عروسک را انجام دهید.

با جراحی بینی عروسکی تناسب صورت را حغظ کنید

بینی شما مرکز صورت شماست. بنابراین اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه این نسبت را تغییر نمی دهید. شما باید نوع جراحی بینی را برای اجزای صورت خود انتخاب کنید. اگر صورت کوچکی دارید، جراحی مدل عروسکی برای شما مناسب است و نتایج جراحی مدل عروسکی بهتر و کاملتر خواهد بود. بهترین جراحی زیبایی بینی ای است که از پوست نازک و استخوان های قوی تشکیل شده باشد. افرادی که بینی گوشتی دارند به دلیل نوع پوست و ساختار بینی کاندیدای مناسبی برای مدل عروسکی نیستند.

تفاوت بین جراحی بینی طبیعی و جراح بینی فانتزی

جراحان در عمل عادی بسیار مراقب صورت هستند و سعی می کنند عیوب را اصلاح کنند تا سایر قسمت های صورت بد جلوه پیدا نکنند.اما در جراحی بینی فانتزی همه اینها برعکس است، یعنی قوس زیاد و لبه بیش از حد و ناشایست. در مدل بینی طبیعی  زاویه بین بینی و لب ها حدود 90 درجه است در حالی که در مدل عروسکی حدود 110 درجه است. در عمل، سوراخ های بینی طبیعی، هم اندازه و متناسب با صورت فرد هستند. در جراحی بینی، نخ آنقدر مهم است که می توان آن را به داخل بینی بازگرداند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی فانتزی

پس از جراحی بینی به توصیه های پزشک خود با دقت گوش دهید و توصیه های بعد از عمل خود را جدی بگیرید.

هر بدن و هر شکلی بعد از عمل بستگی به نوع بافتی دارد که باید از آن بهبود یابد.

طول دوره بهبودی توسط پزشک تعیین می شود.

  • اسپلینت های بینی خود را به مدت 7 روز نگه دارید.
  • برای جلوگیری از آتل شدن صورت خود را به مدت ۷ روز خیس نکنید.
  • سعی کنید برای مدتی ورزش های سنگین انجام ندهید.
  • هنگام خواب حتما دو بالش زیر سر خود قرار دهید.
  • از الکل و تنباکو خودداری کنید.
  • هرگز از غذاهای سفت که نیاز به جویدن دارند استفاده نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش