اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010015597717841

آشنایی با شیوه‌های جراحی بینی

کد: 140010015597717841

https://bit.ly/3sq5poU

، (اخبار رسمی): رینوپلاستی یک روش جراحی تخصصی است که برای بیمارانی طراحی شده است که از اندازه، شکل و یا عملکرد بینی خود ناراضی هستند. در این موارد، دکتر راستکاری تغییرات ظریفی را در بینی شما ایجاد می کند که به طور چشمگیری ظاهر صورت شما را بهبود می بخشد و ظاهری متعادل، طبیعی و زیبا را که می خواهید ارائه می دهد.

جراحی بینی
جراحی بینی

جراحی بینی روشی است که شکل بینی را برای اهداف زیبایی یا اصلاحی (تنفس) تغییر می دهد. با تغییر نوک یا پل بینی، سوراخ های بینی یا زاویه بینی و لب، رینوپلاستی می تواند تعادل و تناسب بینی را ایجاد کند.

رینوپلاستی یا جراحی بینی روشی است که شکل بینی را برای اهداف زیبایی یا اصلاحی (تنفس) تغییر می دهد. با تغییر نوک یا پل بینی، سوراخ های بینی یا زاویه بینی و لب، رینوپلاستی می تواند تعادل و تناسب بینی را ایجاد کند. در برخی موارد، غضروف یا استخوان خود بیمار ممکن است برای تقویت یا افزایش ساختار بینی به دلایل زیبایی یا عملکردی استفاده شود. سایر روش های جراحی مانند بزرگ کردن چانه ممکن است همراه با رینوپلاستی برای بهبود و تکمیل نتایج زیبایی انجام شود.

مزایای جراحی بینی

  • تعادل و تناسب را به بینی اضافه می کند
  • گشاد شدن بیش از حد سوراخ های بینی را کاهش می دهد
  • ظاهر زیبایی شناختی یکنواختی به صورت ایجاد می کند
  • برخی از مشکلات تنفسی را ترمیم می کند

جراحی بینی گوشتی

مشاوره جراحی بینی
جراح پلاستیک پوست و استخوان های بینی شما را به دقت بررسی می کند تا مشخص کند که آیا شما کاندید عمل زیبایی بینی هستید یا خیر. شما در مورد اهداف و انتظارات خود صحبت خواهید کرد و جراح گزینه های جراحی را توضیح خواهد داد. جراح شما ممکن است روش های دیگری را همراه با رینوپلاستی برای جوانسازی کامل صورت، از جمله بزرگ کردن چانه، به شما پیشنهاد دهد. جراح سلامت کلی شما را ارزیابی می کند تا مطمئن شود که می توانید این روش را انجام دهید. شما باید آماده باشید تا در مورد سابقه پزشکی کامل خود، از جمله جراحی بینی قبلی، مشکلات تنفسی، آلرژی ها و هر دارویی که مصرف می کنید (از جمله ویتامین ها) صحبت کنید. شما همچنین در مورد هزینه این عمل صحبت خواهید کرد، با توجه به اینکه این معمولا یک روش انتخابی است که توسط اکثر شرکت های بیمه پوشش داده نمی شود، مگر اینکه این روش برای اهداف بازسازی، برای اصلاح مشکل تنفسی یا تغییر شکل آشکار انجام شود.

آمادگی قبل از جراحی
اگر یک بیماری پزشکی مانند فشار خون بالا دارید، قبل از انجام این روش باید آن را کنترل کنید. حداقل دو هفته قبل از جراحی، باید مصرف داروهای رقیق کننده خون و مکمل های گیاهی را متوقف کنید. پس از تعیین تاریخ جراحی، قراری برای آزمایش قبل از پذیرش و معاینه فیزیکی خواهید گرفت. جراحی باید در عرض 2 هفته پس از بازگشت نتایج این آزمایشات انجام شود. دستورالعمل هایی در مورد خوردن و آشامیدن، مصرف ویتامین ها و داروها و سیگار کشیدن دریافت خواهید کرد. سیگار کشیدن باید 2 تا 3 ماه قبل از عمل قطع شود زیرا خون رسانی به بافت را کاهش می دهد. در واقع، برخی از جراحان به دلیل این خطر از انجام جراحی انتخابی بر روی افراد سیگاری خودداری می کنند. باید ترتیبی دهید که شخصی بعد از جراحی شما را به خانه برساند و در صورت نیاز چند روز به شما کمک کند.

جراحی بینی فانتزی

بررسی اجمالی جراحی بینی
این روش در 2 الی 5 ساعت می شود. بیهوشی عمومی یا ترکیبی از بی حسی موضعی و منطقه ای دریافت خواهید کرد. برش هایی در قسمت داخلی یا خارجی بینی بسته به اهداف زیبایی شناسی ایجاد می شود. پوست بینی از استخوان پشتیبان و غضروف جدا می شود که می توان آن ها را برداشت یا تغییر شکل داد تا به شکل جدید دلخواه دست یافت. در برخی موارد، غضروف یا استخوان خود بیمار ممکن است برای تقویت یا افزایش ساختار بینی استفاده شود. پس از این روش، از بخیه‌ها برای بستن برش‌ها استفاده می‌شود و جراح ممکن است بسته‌بندی را در هر سوراخ بینی و یک آتل روی بینی قرار دهد تا شکل جدید را حفظ کند و محافظت کند. در بسیاری از موارد پس از یک دوره کوتاه مشاهده باید آماده رفتن به خانه باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان