اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010065608317896

راهنمای سفارش و خرید انواع تابلو تبلیغاتی

کد: 140010065608317896

https://bit.ly/3ewJsw9

، (اخبار رسمی): در زندگی روزمره خود با هزاران تابلو، نماد و عنصر گرافیکی روبرو هستیم که برخی از ما آن ها را به یاد می آوریم در حالی که ممکن است خیلی راحت از کنار آن عبور کرده باشیم. یکی از علائم عمومی که ما هر روز با آن ارتباط برقرار می کنیم تابلو هاییست که برای درب فروشگاه، مغازه، شرکت یا دفتر تهیه می شود.

تابلو سازی چیست؟ انواع تابلو تبلیغاتی
تابلوسازی

ما در عرفان می دانیم که چه راهکار و اقداماتی باید اتخاذ کنیم تا بهترین تابلوسازی را برای شما و کسب و کار شما طراحی و تولید کنیم. بدون شک که تابلو های تبلیغاتی شما توسط یک تیم حرفه ای ساخته خواهد شد.

تابلوسازی

امروزه نمی توان حضور و نقش مؤثر تبلیغات را در پیشرفت یک تجارت و کسب و کار نادیده گرفت. تبلیغات و علائم بازاریابی، نیاز ما برای برقراری ارتباط با مخاطب را برآورده می کند و این کار از طریق تابلو ها، بیلبورد ها و … انجام می شود. به عبارت دیگر میتوان گفت تابلو سازی پاسخ صحیحی به رفع این نیاز است.

در زندگی روزمره خود با هزاران تابلو، نماد و عنصر گرافیکی روبرو هستیم که برخی از ما آن ها را به یاد می آوریم در حالی که ممکن است خیلی راحت و حتی بدون یک لحظه مکث از کنار آن عبور کرده باشیم. یکی از علائم عمومی که ما هر روز با آن ارتباط برقرار می کنیم و در اطراف ما بسیار مشهود است تابلو هاییست که برای درب فروشگاه، مغازه، شرکت یا دفتر تهیه می شود که شناسنامه آن شغل را نشان می دهد.

کاربرد تابلو سازی

تابلو سازی میتواند یک انتخاب عالی برای ایجاد علامت و نمایش برند شما در زمینه کسب و کار شما باشد. بدون شک این روش تمام ویژگی هایی که از تبلیغات دائمی انتظار دارید را برآورده میکند تا به تجارت شما اجازه دهد به هدف خود که ایجاد برندینگ و جذب مشتری است دست یابید. تابلوها در اکثر مشاغل زیر مورد استفاده اند:

  • تابلو مغازه و فروشگاه
  • تابلو شرکت و کارخانه

انواع روش های تابلو سازی

تابلوهای تبلیغاتی در انواع تابلو چنلیوم، تابلو فلزی، تابلو لاسوگاسی، تابلو ترموود، تابلو کامپوزیت و تابلو لبه سئودی قابل سفارش هستند که هر کدام بنابر سلیقه شما و نوع کارکرد میتوانند از گزینه های انتخابی شما باشند. در ادامه با توضیح مختصری از هرکدام از انواع تابلو با ما همراه باشید.

تابلو چنلیوم

تابلو چنلیوم برگرفته از دو واژه انگلیسی channel و aluminium نوعی تابلو حروف برجسته برگرفته از آلیاژ آلومینیوم به نام چنلیوم است که قابلیت انعطاف بالایی دارد که می تواند به شکل رول و در عرض های مختلف باشد.

حروف چنلیوم از ترکیب اکریلیک و آلیاژ چنلیوم ساخته شده است. این نوع از تابلو ها در ضخامت های مختلف و با نور پس زمینه LED همراه با پوشش های مختلف مانند رنگ سفید، کروم، سیاه، سبز و قرمز موجود هستند. این تابلو محکم و مقاوم جزء علائم سه بعدی است که گزینه ای مناسب برای فضای بیرونی هستند.

تابلو فلزی

تابلو فلزی همانند تابلو چنلیوم است که از فلزاتی مانند استیل، برنج، مس، آهن و یا ترکیباتی از آن ها در ساخت آن استفاده می شود که بنابر متریال موجود در آن به دو نوع ترکیبی و تمام فلز تقسیم بندی می شوند.

تابلو لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی از جمله تابلو های حروف برجسته است که سبک نورپردازی خاصی در آن بکار رفته است. ممکن است بانام تابلو لامپی یا لترلایت نیز نام آن را شنیده باشید که با چراغ های نئونی تزیین شده اند.

تابلو لاسوگاسی باعث می‌شود که نسبت به تابلوهای عادی حروف برجسته، دارای زرق و برق و درخشندگی بیشتری باشند. این تنوع از تابلو ها به دلیل نورانی بودن امکان دیده شدن از مسافت‌ های طولانی را دارند.

تابلو ترموود

تابلو ترموود یک نوع چوب حرارت دیده و فرآوری شده است که مقاومت و دوام بالایی نسبت به چوب معمولی دارد. برای ساخت تابلو و زیر سازی حروف برجسته کاربرد دارد و در دکوراسیون مدرن و تلفیقی کلاسیک گزینه ای عالی است.

تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم و بسیار مقاوم، درخشان، قابل شستشو، عایق حرارت، ضد زنگ است است که ورق های کامپوزیت مورد استفاده در تابلو سازی بیس و بستر مناسبی برای نصب حروف برجسته فراهم میکند.

تابلوسازی باید دقت زیادی را به خرج دهید برای اینکه بهترین انتخاب را برای تابلوی تبلیغاتی و حروف برجسته مناسب خود را داشته باشید میتوانید با مشاورین شرکت عرفان لایت باکس در ارتباط باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره با هدف طراحی و ساخت بهترین و مناسب ترین گزینه تابلوسازی را به شما معرفی کنند.

این مجموعه با کادر متخصص و مشاورین با سابقه از مناسب بودن تابلو، سازگاری با نام تجاری و زیبایی آن اطمینان خاطر شما را جلب و شما را در راستای بهبود فضای تجاریتان یاری خواهند کرد.

ما در شرکت عرفان می دانیم که چه راهکار و اقداماتی باید اتخاذ کنیم تا بهترین تابلوسازی را برای شما و کسب و کار شما طراحی و تولید کنیم. بدون شک که تابلو های تبلیغاتی شما توسط یک تیم حرفه ای مسئول و با تجربه ساخته خواهد شد. فرآیند تولید در شرکت عرفان لایت باکس با نظارت یک تیم از متخصص که بر کل طیف عملیات نظارت می‌کنند، انجام می شود. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از فرآیند ثبت سفارش طراحی و تولید انواع  تابلو های تبلیغاتی و اطلاع از قیمت انواع تابلو تنها کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نموده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره های لازم را دریافت نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عرفان

عرفان لایت باکس از سال 1380 در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده و پس از مدتی در مسیر جدیدی به سمت ساخت حرفه ای تابلوهای تبلیغاتی قدم برداشته است. به سبب به هم پیوستگی تبلیغات، مجموعه عرفان تبدیل به یک هسته اصلی گشته است که شامل دپارتمان های طراحی، چاپ، تابلوسازی، لایت باکس و … می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی