اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175686717896

لایت باکس فریم لس چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140011175686717896

https://bit.ly/34Gq5PO

، (اخبار رسمی): فریم لس ها تابلو هایی هستند که ضخامت قاب به ‌قدری در آن ها کم است که گویی وجود ندارد و یا قابل ‌شناسایی و دیدن نیست. ساختار کلی آن بر اساس قاعده کلی ساختمان لایت باکس بوده و فریم نازک آن از آلومینیوم ساخته‌شده است که از استحکام بالایی برخوردار است و کاملاً ضد زنگ است.

لایت باکس فریم لس چیست و چه کاربردی دارد؟
لایت باکس فریم لس

شرکت عرفان با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ، تبلیغات، تولید و طراحی انواع تابلو تبلیغاتی و انواع لایت باکس از جمله لایت باکس فریم لس آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات با مناسب ترین قیمت ممکن می باشد.

لایت باکس فریم لس از جمله بهترین و مدرن‌ ترین انواع لایت باکس است که با طراحی منحصر به‌ فرد خود ظاهری مینیمال به فضای داخلی و دکوراسیون شما می‌دهد. طراحی آن به ‌گونه‌ ای است که با به حداقل رسیدن قاب و یا حذف آن ظاهر و نمایش بصری عالی و چشم نواز به بینندگان آن می‌دهد.

این تابلو های کم‌ حجم و با ضخامت حداقلی مانند صفحه نمایش یک تلویزیون ال‌ ای‌ دی باریک سبب جلب توجه و نظر مخاطبین شما می‌شود. حتی زمانی‌ که مؤسسه، شرکت و کسب ‌و کار شما تعطیل است با لایت باکس ها کار جذب مشتری و تبلیغات شما متوقف نخواهد شد.

مراحل ساخت لایت باکس فریم لس

فریم لس ها تابلو هایی هستند که ضخامت قاب به ‌قدری در آن ها کم است که گویی وجود ندارد و یا قابل ‌شناسایی و دیدن نیست. ساختار کلی آن بر اساس قاعده کلی ساختمان لایت باکس بوده و فریم نازک آن از آلومینیوم ساخته‌شده است که از استحکام بالایی برخوردار است و کاملاً ضد زنگ است.

در سمت دیوار و یا از کف با لامپ‌ های کم‌ مصرف SMD و LED پوشانده شده تا نور یکدست و با کیفیتی را از طرح  عبور دهند. پس‌ از قرارگیری چاپ بک لایت یک لایه پلکسی و یا لمینیت شفاف و یا مات برای حفاظت با مهره ‌هایی در قسمت لبه به ورق انتهایی لایت باکس که از جنس ام دی اف و یا پی وی سی هستند چفت و محکم می شوند. این اتصالات به ‌سادگی در شیار های قاب قرار می‌گیرند.

نصب فریم لس

این نوع از تابلو های لایت باکس  را می‌توانید از سقف آویزان کنید، آن را روی دیوار نصب کنید یا به‌ عنوان یک نمایشگر بازاریابی مستقل به ‌صورت پایه‌ دار و استندی استفاده کنید.

فریم لس پارچه ای

نسل جدید فریم لس ها فریم لس پارچه‌ ای هستند. طرح بک لایت دلخواه شما به‌ صورت تمام ‌رنگی بر روی پارچه با جدید ترین فناوری چاپ دیجیتال با استفاده از دستگاه‌ های چاپ سابلیمیشن برروی پارچه چاپ می شوند. در این حالت می‌توانید طرح مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت و در بهترین نسخه گرافیکی آن چاپ کنید.

لایت باکس فریم لس پارچه ‌ای در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ قابل ‌تولید می ‌باشد و برای ابعاد بزرگ ‌تر چند سازه کنار هم قرار می‌گیرند که با توجه به فریم لس بودن این پارچه‌ ها تصویر یکدست نتیجه کار خواهد بود. بنابراین برای لایت باکس فریم لس پارچه‌ ای محدودیت سایز در نظر گرفته نمی‌شود و با کنار هم قرار گرفتن لایت باکس‌ها همانند تکه‌ های پازل به لطف فریم لس بودن قسمت‌های قرار گرفته در کنار هم تصویری یکدست را به نمایش می‌گذارند.

فریم لس ها را می‌توان در ابعاد دلخواه و متناسب با فضای داخلی و خارجی و در ابعاد سفارشی انتخاب کرد. برای محافظت بیشتر یک لمینت مات بر روی آن تعبیه می‌شود.

 نسل جدید چاپ بک لایت که با یووی انجام می‌شود این نوع از چاپ  جایگزین مناسبی برای چاپ پارچه‌ ای برای قرارگیری لایت باکس در فضای باز است که از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

تعویض چاپ و تصویر در این نوع از لایت باکس‌ ها بسیار آسان است، تنها کافی است که اتصالات گوشه ‌ای را بدون نیاز به تخصص و ابزار خاصی باز کرده چاپ را خارج کنید و آن را با طرح جدید جایگزین کرده و دوباره اتصالات را ببندید.

قیمت لایت باکس فریم لس

هزینه فریم لس با توجه به تفاوت در اندازه و ابعاد سفارشی و یا نوع چاپ بک لایت و تفاوت در محل قرارگیری به صورت دیواری، آویز و یا ایستاده و میزان بودجه شما متفاوت است. ما به شما اطمینان می دهیم که با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات خود را عرضه می کنیم، اعتقاد مدیریت مجموه عرفان لایت باکس بر این است که بزرگترین سرمایه ما اعتماد و جلب رضایت شما سروران گرامی است.

شرکت عرفان با بیش از بیست سال سابقه در زمینه چاپ، تبلیغات، تولید و طراحی انواع تابلو تبلیغاتی و انواع لایت باکس از جمله لایت باکس فریم لس با استفاده از به روز ترین ابزار آلات و متریال درجه یک و مرغوب و همچنین کادر مجرب و متخصص تمام تلاش خود را بکار گرفته تا خدمات و محصولات با کیفیت در اختیار شما سروران گرامی قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی با کارشناس این مجموعه در تماس باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عرفان

عرفان لایت باکس از سال 1380 در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده و پس از مدتی در مسیر جدیدی به سمت ساخت حرفه ای تابلوهای تبلیغاتی قدم برداشته است. به سبب به هم پیوستگی تبلیغات، مجموعه عرفان تبدیل به یک هسته اصلی گشته است که شامل دپارتمان های طراحی، چاپ، تابلوسازی، لایت باکس و … می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان