اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101255815517896

لایت باکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کد: 140101255815517896

https://bit.ly/37Rz0zl

، (اخبار رسمی): امروزه از روش‌ های گوناگونی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود که یکی از این روش‌های تبلیغاتی، استفاده از تابلوهای لایت باکس برای تبلیغات است

لایت باکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟
لایت باکس

شرکت عرفان با بیش ‌از ۲ دهه تجربه در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی تمامی خدمات از جمله طراحی، تابلوسازی، لایت باکس، چاپ یووی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد.

امروزه از روش‌ های گوناگونی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود که یکی از این روش‌های تبلیغاتی، استفاده از تابلوهای لایت باکس برای تبلیغات است. در پشت تابلوهای لایت باکس از نورپردازی ‌هایی با مصرف برق بسیار کم استفاده می‌شود و نقش اصلی را در دیده شدن این تابلوها برعهده دارند. از این تابلوها در خیابان‌ها، مراکز خرید، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره استفاده می ‌شود.

 

 لایت باکس چیست؟

لایت باکس به تابلوهایی گفته می‌شود که محتوای تبلیغاتی آن‌ها در داخل یک چهارچوب یا قاب قرار می‌گیرد. جنس این قاب‌ها از ام دی اف، پلاستیک یا آلومینیوم بوده و رویه تشکیل‌ دهنده آن‌ها از پلاستیکی به نام پلکسی‌ گلاس میباشد. به دلیل کار اصلی این تابلوها با نور، جنس تصویری که داخل این تابلوها چاپ می‌شود باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند نور را از خود بخوبی عبور دهد و این نورپردازی‌ها در لایت باکس‌ ها توسط لامپ‌ های مهتابی یا ال‌ای‌دی تامین می‌شود. بک لایت این نوع از تابلوهای تبلیغاتی کاغذهایی می‌باشند که از جنس پی‌ وی سی بوده و ضخامت آن ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند نور را به‌ خوبی از خود عبور دهند. علاوه‌بر پوشش شیشه‌ای برای ساخت لایت باکس‌ ها، در پشت آن‌ها از یک تخته چوبی ام دی اف هم جهت مقاوم‌ سازی آن‌ها استفاده می ‌شود.

تابلوهای لایت باکس دارای انواع متفاوتی هستند که در ادامه هر یک از آن‌ها را بررسی کرده و کاربرد آن‌ها را مورد مطالعه قرار می‌ دهیم.

 

انواع تابلوهای لایت باکس

از جمله انواع تابلو لایت باکس عبارتند از:

  • تابلو لایت باکس کریستالی

یکی از پرکاربردترین تابلوهای لایت باکس، لایت باکس‌ های کریستالی هستند. در نورپردازی لایت باکس‌ های کریستالی از اس ام دی ها و ال‌ای‌دی ها استفاده می‌شود که در طول روز و شب درخشان می‌باشند. در این نوع از لایت باکس‌ ها از ۲ لایه پلکسی‌ گلاس با ضخامت‌ های ۲ و ۸ میلی‌متر استفاده می‌شود که در بین این ۲ لایه از چاپ بک لایت استفاده می‌شود. از لایت باکس‌ های کریستالی در منوی رستوران‌ها، نمایشگاه‌های کامپیوتر و عکاسی استفاده می‌شود.

 

  • لایت باکس آلومینیومی

نور این تابلوها از ال‌ای‌دی ها و اس ام دی ها بوده و رویه آن‌ها از پلکسی‌ گلاس می‌باشد. این تابلوها بسیار مصرف برق پایینی داشته و نمی‌خواهد نگران مصرف برق آن‌ها باشید.

 

  • لایت باکس out door

از انواع تابلوهای out door لایت باکس در اماکن باز و طبیعت ها استفاده‌ شده و از مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما، برف و باران و، باد و غیره برخوردار می‌باشند. از این تابلوها در خیابان‌ها، معابر، بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره استفاده‌ شده و جنس آن‌ها از کامپوزیت، آلومینیوم و غیره با پایه فلزی و روکش کامپوزیت هستند.

 

کاربرد تابلو های لایت باکس

تابلو های لایت باکس جزو تابلوهای تبلیغاتی بوده و بیشتر در مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌ طور کلی کاربرد لایت باکس‌ ها به ۳ دسته کاربرد در دکوراسیون‌ داخلی، تبلیغات محیطی و تبلیغات سالنی تقسیم می‌شود. از کاربردهای دیگر این تابلوها می‌توان به استفاده از آن‌ها در داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید، آرایشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، ایستگاه‌های مترو، نمایشگاه‌ها، مطب‌ها و غیره اشاره کرد.

 

مزایای استفاده از تابلوی لایت باکس

از مزایای استفاده از تابلوی حروف برجسته می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان استفاده از لایت باکس‌ ها در تمامی مراکز باز و بسته مصرف برق پایین تابلوهای لایت باکس به دلیل داشتن لامپ‌ های ال‌ای‌دی روشی ارزان جهت تبلیغات انواع کسب‌ و کار طول عمر بالای این تابلوها و همچنین قابلیت تعویض چاپ لایت باکس نصب آسان تابلو حروف برجسته و امکان جابجایی آن به دلیل سبکی و جنس آلومینیوم آن‌ها

قیمت تابلو های لایت باکس

قیمت تابلوهای لایت باکس براساس عواملی چون نوع لامپ‌ های به‌ کار رفته در آن‌ها و نوع نورپردازی، اندازه تابلو و نوع تابلو لایت باکس، امکان استفاده در فضای بسته یا فضای باز و میزان کیفیت متریال به‌ کار رفته در ساخت آن‌ها، بی نور یا نور داشتن این تابلوها و همچنین دیواری، آویزی و یا ایستاده بودن آن‌ها متغیر بوده و دارای قیمت‌های متفاوتی می ‌باشند.

شرکت عرفان لایت باکس با بیش ‌از ۲ دهه تجربه در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی توانسته از جایگاه ویژه‌ای را در تولیدات تابلوهای تبلیغاتی کسب کرده و تمامی خدمات از جمله طراحی، تابلوسازی، لایت باکس، چاپ یووی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تیم حرفه ‌ای عرفان لایت باکس به مشتریان خود مشاوره‌های لازم جهت انتخاب طرح تبلیغاتی را ارائه داده و دارای طراحان ماهر در طراحی و اجرا می‌باشد. در صورت دریافت قیمت و هزینه ساخت و طراحی تابلوهای تبلیغاتی و تابلو حروف برجسته متناسب با نوع کسب‌ و کار خود می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عرفان

عرفان لایت باکس از سال 1380 در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده و پس از مدتی در مسیر جدیدی به سمت ساخت حرفه ای تابلوهای تبلیغاتی قدم برداشته است. به سبب به هم پیوستگی تبلیغات، مجموعه عرفان تبدیل به یک هسته اصلی گشته است که شامل دپارتمان های طراحی، چاپ، تابلوسازی، لایت باکس و … می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی