اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010065608517896

شیوه‌های سفارش طراحی و چاپ انواع کاتالوگ، کارت ویزیت، تراکت، بروشور

کد: 140010065608517896

https://bit.ly/3Ezl6fR

، (اخبار رسمی): صنعت چاپ در عصر حاضر توانسته است نقش مهمی در تبلیغات انواع مشاغل داشته باشد. چاپ و تبلیغات در نقش یک صنعت حرفه‌ ای به‌ عنوان مکمل در کنار بسیاری از مشاغل مورد نیاز است.

چاپ و تبلیغات | سفارش طراحی و چاپ انواع کاتالوگ، کارت ویزیت، تراکت، بروشور
چاپ و تبلیغات

بدون شک مجموعه عرفان لایت باکس با بهره گیری از طراحان، پرسنل و دستگاه‌ های به‌ روز و پیشرفته یکی از بهترین مراکز چاپ و تبلیغات در تهران می‌باشد.

صنعت چاپ در عصر حاضر توانسته است نقش مهمی در تبلیغات انواع مشاغل داشته باشد. چاپ و تبلیغات در نقش یک صنعت حرفه‌ ای به‌ عنوان مکمل در کنار بسیاری از مشاغل مورد نیاز است. اگر بخواهیم فعالیت این شغل را نام ببریم می‌توان به چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت، تراکت، بروشور، ساک دستی، سربرگ، فاکتور، جعبه، پاکت، لیبل، ست اداری، سالنامه و تقویم   اشاره کرد.

انواع چاپ و تبلیغات

بدون شک مجموعه عرفان لایت باکس با بهره گیری از طراحان، پرسنل و دستگاه‌ های به‌ روز و پیشرفته یکی از بهترین مراکز چاپ و تبلیغات و چاپ یووی در تهران می‌باشد. این مجموعه می‌تواند تمامی نیاز تبلیغاتی و چاپ مربوط با صنعت شما را به بهترین شکل برطرف نمایید. در ادامه شما را با گوشه‌ای از انواع روش های چاپ و تبلیغات در این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

چاپ و طراحی بروشور

در بسیاری از مشاغل جهت اطلاع‌ رسانی و معرفی محصول از بروشور استفاده می شود. 

در طراحی بروشور محصول لازم است استاندارد های رنگ و اندازه به‌دقت رعایت شود تا اثرگذاری مناسبی برای خواننده داشته باشد. 

چاپ و طراحی کاتالوگ

کاتالوگ مانند بروشور اطلاعاتی از محصول ارائه می‌کند، با این تفاوت که اطلاعاتی که کاتالوگ به خواننده ارائه می‌دهد جامع و کامل تر است. گاتالوگ با سلیقه طراح به ‌صورت های مختلف طراحی می‌شود. طراحی کاتالوگ باید دارای خلاقیتی بالا باشد تا بتوان محصول مورد نظر را به‌خوبی و با جذابیت بالا به خواننده معرفی کند و حس اعتماد به محصول را در خواننده به وجود آورد.

 طراحی لوگو

هر شغلی نیاز به یک آرم و یا علامت مختص به خود را دارد که به این آرم و علامت را لوگو می نامند. لوگو معرف برند شما است و باید در طراحی لوگو تمام ویژگی‌های شغلی شما در نظر گرفته شود. 

کارت ‌ویزیت

بدون شک داشتن یک کارت ‌ویزیت شکیل و زیبا لازمه تمام مشاغل است. کارت ویزیت شما در صورتی‌ که اصولی طراحی ‌شده باشد، می‌تواند اعتماد مخاطب شما را کسب نماید. 

در مجموعه عرفان لایت باکس تمامی خدمات مربوط به چاپ و تبلیغات انجام می‌شود. فراموش نکنید تبلیغات برای کسب ‌وکار خود به منزله نوعی سرمایه گذاری است. سعی کنید سرمایه خود را در اختیار تیم حرفه‌ای و با تجربه قرار دهید تا حداکثر بهره ‌وری از سرمایه‌گذاری انجام شده برای شما و کسب و کار شما حاصل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عرفان

عرفان لایت باکس از سال 1380 در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده و پس از مدتی در مسیر جدیدی به سمت ساخت حرفه ای تابلوهای تبلیغاتی قدم برداشته است. به سبب به هم پیوستگی تبلیغات، مجموعه عرفان تبدیل به یک هسته اصلی گشته است که شامل دپارتمان های طراحی، چاپ، تابلوسازی، لایت باکس و … می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی