اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010195626413940

آشنایی با بازسازی کلینیک زیبایی درماژن

کد: 140010195626413940

https://bit.ly/3Fx10TU

، تهران , (اخبار رسمی): بازسازی کلینیک زیبایی درماژن در سعادت آباد

آشنایی با بازسازی کلینیک زیبایی درماژن
کلینیک زیبایی درماژن

کلینیک زیبایی درماژن

بنای مورد نظر در ابتدا دارای پلانی آشفته با حال و هوای فضاهای مسکونی دهه‌های پیشین بود که علاوه بر برخورداری از پیکره‌ی فرسوده، فاقد ارزش‌های معماری (خصوصا استانداردهای فضای درمانی) از بعد زیبایی‌شناختی نیز بود. ازاین‌رو با شناخت نیازهای کارفرما و با تلاش بر کمترین مداخله با توجه به محدودیت زمانی و برنامه‌ی کاری کلینیک، سعی بر آن شد تا فضایی مطلوب برای کاربری خدمات درمانی-زیبایی تامین شود.

 برای ایجاد محرمیت و پیشگیری از احساس اضطراب ناشی از نمایشی بودن عملیات درمانی، فضاها به صورت بسته و کاملا تفکیک شده از فضای انتظار در نظر گرفته شده است.
راهروی ورودی که در ساختار اولیه صرفا به عنوان مسیر ورود به فضا عمل می‌نمود، به فضای پیش‌ورودی سازمان یافته با تمهیدات بهداشتی و استریل، در کنار ویترین معرفی فضا و در هماهنگی رنگ سفید و متریال شیشه بدل شده است. مسیر حرکتی از ورود تا داخل فضاها تعریف و امتداد یافته و در مسیر خود علاوه بر تعریف جایگاه نورپردازی سقف، با کرنشی ملایم موجب ایجاد قوسی نرم به مانند خطوط ارگانیک بدن انسان شود. فضای عیان و آشفتهی ناشی از تاسیسات آشپزخانه‌ی موجود، به فضای پنهان پنتری در ارتباط مستقیم با فضای پشت کانتر پذیرش و با درب مخفی در جداره‌ی همسان شیشه لعابی تبدیل شده است. در هرکدام از اتاق‌ها بنا بر کاربری تخصیص داده شده، با بهره‌گیری از زیر ساخت‌های تاسیساتی و بهداشتی ایجاد شده، امکانات مورد نیاز آن فضاها برای عملیات پزشکی مربوطه در نظر گرفته شده است. تمام جداره‌ها و سطوح به صورت مینیمال در نظر گرفته شده‌اند و تنها در فضای پشت کانتر پذیرش از سنگ اسلب استفاده شده که با دارا بودن انعکاس و بافت رگه‌دار سنگی، تلاشی برای ایجاد نقطه‌ی ثقل در فضا و تمرکز بر روی کانتر بوده است.
در تعریف شاخصه‌های سازمانی مجموعه و برای خلق فضایی مینیمال و متناسب با فضای درمانی، طبق خواست نظر کارفرما، استفاده‌ی سنجیده از رنگ سبز مدیکال در پس زمینه‌ای از رنگ‌های خنثی و پاستلی در نظر گرفته شده است. در این میان تلاش در ایجاد کف بدون درز، یکدست و بهداشتی و متناسب با رنگ جداره‌ها و برای ایجاد یکپارچگی بیشتر با جداره‌ها، متریال اپوکسی با بافت سیمانی و منطبق بر رنگبندی فضا انتخاب شده است.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی این پروژه و سایر پروژه‌های ما میتوانید به وبسایت شرکت به آدرس https://trd-studio.com مراجعه کرده یا ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طرح و ساخت طراد

طرح و ساخت طَراد، با تکیه بر تخصص معماران باانگیزه و با تمرکز بر حوزه‌‏ی معماری‌پژوهی ایجاد شد. تیم ما پروژه‏‌های متعددی را با تنوع کاربری‏ و مقیاس‌‏ و با بهره‌گیری از طراحان و متخصصان حوزه‌ی ساختمان رقم زده است. طَراد، در سال 1389 شمسی توسط سید حسن علوی‌زاده و سیمین فرهنگی که هر دو دانش ‏آموخته‏‌ی معماری از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‏باشند، بنیاد گردید. تفکر غالب بر طراحی ما، ارتقای محیط پیرامونی و در پی آن کیفیت زندگی کاربران آن می‏باشد. پس بدین سبب کانسپت تیم ما خلاقیت و نوآوری با حفط پایداری فضا تعریف گردید. ما معتقدیم طراحی موفق زمانی شکل می‏‌گیرد که بتواند ارتباطی مؤثر میان زمینه‏‌گرایی و عملکرد، با شاخصه‌های زیبایی‌شناختی متناسب آن در فرهنگ و در نهایت شیوه‌ی اجرایی برقرار نماید. ما تمامی پارامترهای شکل‌دهنده‌ی ماهیت و هویت اصلی فضای مطلوب شما را به نقش کشیده و آن فضا را خلق می‏کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل