اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010205628813940

آشنایی با بازسازی لابی ساختمان مرکزی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش

کد: 140010205628813940

https://bit.ly/3JYhSqc

، تهران , (اخبار رسمی): بازسازی لابی ساختمان مرکزی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در خیابان بخارست

آشنایی با بازسازی لابی ساختمان مرکزی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش
لابی ساختمان مرکزی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش

لابی ساختمان مرکزی شرکت کارت اعتباری ایران کیش

شکل‌گیری فضای ورودی و لابی برای شرکتی دانش بنیان در حوزه‎ی فناوری اطلاعات، به طور یقین درخور تعریف فضایی رسمی و کمینه‌گرا با اِلمان‌های خطی است.
چنین عناصری یادآور انتقال و داده‌ورزی اطلاعات بوده که می‌تواند از نوع گفتمان مدرن و تکنولوژیک در قالب پروژه‌ی بازسازی لابی و ورودی ساختمان مرکزی شرکت کارت اعتباری ایران کیش ‌باشد.

چنین مداخلات سازنده‎ای در فضا، نیازمند الحاق بخشی از فضای همجوار (پارکینگ) و اعمال تغییرات کالبدی به عنوان تعریف جدیدی از برنامه‎ی فیزیکی فضا می‌باشد. روندی که همنشینی سپید و سیاه سایه‌روشنی‌های ذاتی مصالح در همراهی لکه‌های سبزینگی فضا، پیشتر یادآور تکامل در عین تضاد عناصر، برای رسیدن به یکپارچگی خواهد بود.

امتداد رگه‌های ملایم مصالح طبیعی که با دور‌اندیشی در اجرای بدنه‌ها لحاظ شده، لذت تعریف جزییات مختصر ولی خاص طرح را به گونه‌ای افزوده که در زیر نورپردازی سنجیده‎ی فضا قابل تأمل می‌نماید. فرم‌پردازی‌ کالبدی جداره‌ها و مبلمان کاربردی فضا، متناسب با ریتم آهنگ فضا، سرایش شعر فضا را در اختیار کاربران آتی آن نیز فراهم نموده و قید و بند تزیینات و مبلمان را به گونه‌ای هنرمندانه از لایه‌های وجودی گسیخته است. تبدیل فضایی مغشوش و مستهلک به فضایی انتظام یافته و رسمی به گونه‌ای که در حیات روز و شب بیشترین نیاز به خوانایی و دعوت کنندگی برآورده‌شده و حس و حال خاص در مخاطب ایجاد شود.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی این پروژه و سایر پروژه‌های ما میتوانید به وبسایت شرکت به آدرس https://trd-studio.com مراجعه کرده یا ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طرح و ساخت طراد

طرح و ساخت طَراد، با تکیه بر تخصص معماران باانگیزه و با تمرکز بر حوزه‌‏ی معماری‌پژوهی ایجاد شد. تیم ما پروژه‏‌های متعددی را با تنوع کاربری‏ و مقیاس‌‏ و با بهره‌گیری از طراحان و متخصصان حوزه‌ی ساختمان رقم زده است. طَراد، در سال 1389 شمسی توسط سید حسن علوی‌زاده و سیمین فرهنگی که هر دو دانش ‏آموخته‏‌ی معماری از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‏باشند، بنیاد گردید. تفکر غالب بر طراحی ما، ارتقای محیط پیرامونی و در پی آن کیفیت زندگی کاربران آن می‏باشد. پس بدین سبب کانسپت تیم ما خلاقیت و نوآوری با حفط پایداری فضا تعریف گردید. ما معتقدیم طراحی موفق زمانی شکل می‏‌گیرد که بتواند ارتباطی مؤثر میان زمینه‏‌گرایی و عملکرد، با شاخصه‌های زیبایی‌شناختی متناسب آن در فرهنگ و در نهایت شیوه‌ی اجرایی برقرار نماید. ما تمامی پارامترهای شکل‌دهنده‌ی ماهیت و هویت اصلی فضای مطلوب شما را به نقش کشیده و آن فضا را خلق می‏کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل