اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101245813813940

آشنایی با طراحی و اجرای سالن اجتماعات بانک تجارت - سرپرستی اردبیل

کد: 140101245813813940

https://bit.ly/37qTW09

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی و اجرای سالن اجتماعات بانک تجارت در اردبیل

آشنایی با طراحی و اجرای سالن اجتماعات بانک تجارت - سرپرستی اردبیل
سالن اجتماعات بانک تجارت اردبیل

سالن اجتماعات بانک تجارت اردبیل

سالن اجتماعات بانک تجارت اردبیل در فضایی به مساحت 170 مترمربع طراحی و اجرا شده است. برای طراحی این فضا، در پی خلق فضایی عملکردی و منظم با چارچوب مکعب‏‌گون در دل ساختمانی اداری بودیم. بر اساس خواست کارفرما و در راستای هویت بخشی به فضا و نیز ایده‌های طراحی، معرفی شناسه‏‌های سازمانی مجموعه در جداره‌های هندسی و انتزاع از ساختار لوگوی بانک تجارت مورد توجه قرار گرفت.

برای ایجاد نقطه‌‏ی کانونی با بافت منظم خاکستری رنگ جبهه‏‌ی اصلی، به ایجاد تضاد در جداره‌‌های جانبی پوشیده از خطوط هندسی منقطع با حفره‏‌های فیروزه‌ای رنگ پرداخته‌ایم. حرکت‏های شکسته‌ی نورانی در میانه‌ی سقف و فرم‏‌های موج‏‌گون در جداره‌های طولی فضا نیز تمرکز مخاطب روی محور و نقطه‏‌ی اصلی فضا را تقویت می‌کند.

نورپردازی فضا با بهره‏ گیری از فرم‌های شکسته، تیز گوشه و در‏هم تنیده‏ ی سقف و دیوار به صورت مخفی و با توجه به تمرکز مورد نیاز نور در فضا تنظیم و اجرا شده است.

ایجاد جداره‌های کاذب در دیواره‌‏ها و سقف با اهداف زیر صورت گرفته است:

1_ آکوستیک نمودن ‏فضا از طریق ایجاد خلل و فرج ناشی از فرم در سطح جداره‌های جانبی و سقف

2_ تعریف دسترسی فرعی به پنجره‌های نما از درون بافت کاذب دیواره‌ها

3_ امکان جای‌دهی و پنهان نمودن تأسیسات الکتریکی و مکانیکی در تورفتگی‌های سقف و دیواره‌ها

4- جهت تعریف شیب مناسب کف و سقف برای افزایش کارایی و بهبود کیفی آن از ارتفاع محدود و حداقلی فضا بهره برده‏‌ایم.

ساختار و استخوان‏ بندی اصلی فضا با اجرای آهن‏کشی بر اساس فرم و پوشش از طریق ورقهای ام.دی.اف بر اساس طرح ارائه شده شکل گرفته است. متریال اصلی جداره‏‌ها ام.دی.اف‏‌های سفید و فیروزه‌‏ای رنگ و پنل‏‌های کامپوزیت به رنگ آبی لاجوردی و خاکستری می‏باشند که مطابق با رنگ‏‌های سازمانی بانک تجارت تعریف شده‌‏اند.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی این پروژه و سایر پروژه‌های ما میتوانید به وبسایت شرکت به آدرس https://trd-studio.com مراجعه کرده یا ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طرح و ساخت طراد

طرح و ساخت طَراد، با تکیه بر تخصص معماران باانگیزه و با تمرکز بر حوزه‌‏ی معماری‌پژوهی ایجاد شد. تیم ما پروژه‏‌های متعددی را با تنوع کاربری‏ و مقیاس‌‏ و با بهره‌گیری از طراحان و متخصصان حوزه‌ی ساختمان رقم زده است. طَراد، در سال 1389 شمسی توسط سید حسن علوی‌زاده و سیمین فرهنگی که هر دو دانش ‏آموخته‏‌ی معماری از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‏باشند، بنیاد گردید. تفکر غالب بر طراحی ما، ارتقای محیط پیرامونی و در پی آن کیفیت زندگی کاربران آن می‏باشد. پس بدین سبب کانسپت تیم ما خلاقیت و نوآوری با حفط پایداری فضا تعریف گردید. ما معتقدیم طراحی موفق زمانی شکل می‏‌گیرد که بتواند ارتباطی مؤثر میان زمینه‏‌گرایی و عملکرد، با شاخصه‌های زیبایی‌شناختی متناسب آن در فرهنگ و در نهایت شیوه‌ی اجرایی برقرار نماید. ما تمامی پارامترهای شکل‌دهنده‌ی ماهیت و هویت اصلی فضای مطلوب شما را به نقش کشیده و آن فضا را خلق می‏کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه