اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010225632315093

محصول جدید برند های هلث برای محافظت از ریه در برابر آلودگی هوا و دود سیگار

آشنایی با قرص‌های جوشان ایر

کد: 140010225632315093

https://bit.ly/3qjmEH9

، تهران , (اخبار رسمی): قرص جوشان‌ های ایر یک نوع مولتی‌ ویتامین تقویت‌کننده سیستم دفاعی بدن است که با آنتی‌اکسیدان‌های فراوان خود افراد را در برابر بیماری‌های مختلف مانند ناراحتی‌های تنفسی، مشکلات قلبی و … مقاوم می‌سازند. . این محصول با تقویت سیستم دفاعی، بدن فرد را از درگیر شدن به بیماری‌های مختلف ریوی مصون می‌سازد.

قرص جوشان های ایر برای مقابله با آلودگی هوا
قرص جوشان های ایر

قرص جوشان‌ های ایر از برند های هلث تولید شرکت دارو سلامت فارمد حاوی ترکیبات سودمند آنتی اکسیدانی است که اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد در بدن را خنثی ساخته و فرد را برای طی یک دوره سلامتی مهیا می‌سازند.

قرص جوشان های ایر چیست

قرص جوشان‌ های ایر از برند های هلث تولید شرکت دارو سلامت فارمد حاوی ترکیبات سودمندی است که اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد در بدن را خنثی ساخته و فرد را برای طی یک دوره سلامتی مهیا می‌سازند. تضعیف سیستم دفاعی بدن فرد را مستعد بسیاری از بیماری‌ها می‌نماید و تنها یک اثر منفی بر بدن نگذاشته، بلکه کلکسیونی از امراض را به فرد تحمیل می‌سازد. در این حالت افراد بیمار، سالمندان، کودکان بیشتر در معرض این آسیب‌ها قرار داشته و با مخاطرات آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. ازاین‌رو با مصرف منظم این قرص‌های جوشان می‌توان در کاهش اثرات نامطلوب این آلودگی‌ها گام‌های مؤثری برداشت و تا حد زیادی بدن را در برابر هجوم بی‌رحم آن‌ها بیمه ساخت.

ترکیبات قرص جوشان‌ های ایر

با نگاهی تخصصی به ترکیبات قرص جوشان‌ های ایر درمی‌یابیم که این قرص‌ها حاوی مقادیر قابل‌توجهی ویتامین C، A و E بوده که با عملکرد آنتی‌اکسیدانی خود موجبات تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهابات بدن و پیشگیری از نارسایی‌های قلبی را فراهم می‌سازند. همچنین کلسیم، زینک و سلنیوم نیز از مواد رایج موجود در این قرص‌ها هستند که مقدار مشخصی از آن‌ها در حفظ سلامت کلی بدن خصوصاً استخوان‌ها و تحریک ساخت سلول‌های ایمنی بسیار توانمند می‌باشند. ازاین‌رو با مصرف این قرص‌ها می‌توان در برابر استرس‌های اکسیداتیو، ابتلا به انواع باکتری و ویروس‌ها، بیماری‌های حاد تنفسی و … ایمنی یافت.

این قرص جوشان با طعم دلپذیر نارنگی و پرتقال به خوبی در آب حل شده و بدون ایجاد رسوب یک نوشیدنی مفید را برای شما به ارمغان می آورد.

دلایل محبوبیت قرص‌ جوشان در میان عموم

طعم خوب قرص‌های جوشان شاید اولین دلیلی باشد که افراد را ترغیب به انتخاب آن‌ها به‌جای داروهای خوراکی دیگر می‌کند. بعدازآن هم مصرف ساده‌تر و عدم بروز مشکلات معده‌ای بعد از تناول این داروها بر محبوبیت آن‌ها در نزد عموم افزوده است. البته مصرف بدون نیاز به اندازه‌گیری برخلاف ویتامین‌های پودری نیز سبب شده، قرص‌های جوشان فروش بالایی را به نسبت دیگر داروها تجربه نمایند. همچنین تأمین آب و مایعات کافی بدن که همراه این داروها نوشیده شده و اغلب در زمان بیماری و تب‌های شدید افراد بدان نیاز مبرم دارند، نیز از دیگر دلایل اهمیت این قرص‌ها می‌باشد. ازاین‌رو قرص جوشان‌های ایر نیز در همین راستا پرطرفدار بوده و البته فواید فراوان موجود در آن‌ها نیز مزید علت گشته و مصرفشان را باب میل بسیاری از افراد نموده است.

فواید مصرف قرص جوشان‌ های ایر

اگرچه همان‌طور که اشاره نمودیم، مهم‌ترین تأثیر خوب قرص جوشان‌های ایر تقویت سیستم دفاعی بدن است، اما وجود انواع مختلفی از ترکیبات سودمند سبب شده، اثرات شگرف دیگری را نیز در این حین از های ایر شاهد باشیم که در ادامه به ذکر برخی از مهم‌ترین این فواید می‌پردازیم.

محافظت از دود سیگار

تسریع بهبود زخم‌ها

محافظت از بدن در برابر استرس‌های محیطی

ممانعت از بروز آسیب‌های مواد شیمیایی سمی

خنثی‌سازی اثرات منفی داروها

جلوگیری از ابتلا به سرطان

بهبود عملکرد مغز

چگونگی مصرف قرص جوشان‌ های ایر و موارد منع استفاده آن

به علت اثرات سوئی که مصرف بی‌رویه قرص جوشان‌ های ایر بر بدن دارند مانند افزایش ترشح اسید معده، گرفتگی معده، حالت تهوع و … مصرف بیش از یک عدد در روز توصیه نمی‌شود. قرص را در آب یا هر مایع دیگری حل نموده و پس از آماده شدن با نی به‌منظور ممانعت از آسیب به دندان‌ها بنوشید. البته با تمام مزایایی که برای این قرص‌ها برشمردیم برخی از افراد برای مصرف منع پزشکی داشته یا باید زیر نظر متخصص تغذیه به استفاده از آن‌ها مبادرت ورزند که برخی از این افراد به این شرح می‌باشند:

خانم‌های باردار یا شیرده

افراد در حین مصرف مکمل‌های دیگر حاوی ویتامین و مواد معدنی

افراد مبتلابه بیماری‌های مزمن

بیماران تحت درمان با داروهای خاص

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه آنلاین تلفارما

تلفارما یک داروخانه آنلاین تحت نظر داروخانه دکتر هادی اسماعیلی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش