اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906124527215093

رونمایی از وبسایت داروخانه آنلاین تلفارما

کد: 139906124527215093

https://bit.ly/3hals11

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف فروش اینترنتی اقلام غیردارویی و مکمل ها و محصولات آرایشی و بهداشتی، از سایت داروخانه آنلاین تلفارما به آدرس https://telpharma.com در ۵ شهریور همزمان با روز داروساز رونمایی شد.

رونمایی از وبسایت داروخانه آنلاین تلفارما
رونمایی از وبسایت داروخانه آنلاین تلفارما

به گزارش داروخانه آنلاین تلفارما، سایت https://telpharma.com که یک سایت فروش اینترنتی انواع داروها و مکملها است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش اینترنتی اقلام غیردارویی و مکمل ها و محصولات آرایشی و بهداشتی را تسهیل کند.

دکتر هادی اسماعیلی، مدیر داروخانه آنلاین تلفارما در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر ماند در خانه، تمایل بیشتر مردم به انجام خریدهای خود از طریق اینترنت و دریافت آنها درب منزل است. از این رو داروخانه ها نیز بر آن شده‌اند تا با ارائه خدماتشان به صورت غیر حضوری به کاهش شیوع این ویروس و حفظ سلامت مردم کمک کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در وبسایت داروخانه آنلاین تلفارما قرار بر این است در فازهای بعدی خدمات مشاوره‌ای پوست و همینطور دریافت نوبت ویزیت از دکتر اسماعیلی نیز اضافه شود.»

گفتنی است داروخانه آنلاین تلفارما، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش ویژه ماسک و محلول ضدعفونی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت داروخانه آنلاین تلفارما به آدرس https://telpharma.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه آنلاین تلفارما

تلفارما یک داروخانه آنلاین تحت نظر داروخانه دکتر هادی اسماعیلی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان