اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295646118026

آشنایی با مخزن استیل

کد: 140010295646118026

https://bit.ly/340dS7Z

، تهران , (اخبار رسمی): مخزن استیل در واقع به گروهی از مخازن نگهداری فلزی گفته می شود که با انواع ورق های استنلس استیل ساخته می شوند

مخزن
آشنایی با مخزن استیل

مخزن تحت فشار نوعی مخزن است که هم در صنایع مختلف و هم در مصارف غیر صنعتی کاربرد دارد و عنصری ضروری در پروسه تولید مواد تجاری و صنعتی نیز محسوب می شود ؛ مخزن تحت فشار که دارای محفظه ی محکمی است

مخزن استیل دو جداره:

یکی دیگر از انواع مخزن استنلس استیل، مخزن‌استیل دو جداره است که در ظرفیت های گوناگون تولید می شود. در مخزن‌استیل دوجداره، برخلاف دیگر مخازن پلی اتیلنی که دو جداره بودن بدنه آنها به مقاومت مخزن ارتباط دارد، دوجداره یا سه جداره بودن بدنه ارتباطی با فشار کاری و مقاومت بدنه و … ندارد. بلکه جداره دوم، صرفا به قصد عملیاتی خاصی اضافه می شود. به عنوان مثال اغلب رآکتورهای استیل به صورت دوجداره ساخته می شوند.

مخزن تحت فشار:

مخزن تحت فشار نوعی مخزن است که هم در صنایع مختلف و هم در مصارف غیر صنعتی کاربرد دارد و عنصری ضروری در پروسه تولید مواد تجاری و صنعتی نیز محسوب می شود ؛ مخزن تحت فشار که دارای محفظه ی محکمی است ، اغلب برای ذخیره کردن موادی مثل مایعات و گازها کاربرد دارد ، همچنین از مخزن تحت فشار ، برای ذخیره سازی همین سیالات در فشارهای مختلف استفاده می شود . از مخزن تحت فشار در تاسیسات آبرسانی ساختمان ها ، کارگاه ها و یا کارخانجات نیز به کارگیری می شود ، مثل مخزن تحت فشار آب که یکی از انواع مخزن است و تشکیل شده از یک تیوپ و یا لاستیک ( مدل دیافراگمی ) که درون آن قرار دارد و به دو قسمت جدا از هم تقسیم شده است،در قسمتی آب و در قسمت دیگر هوا قرار می گیرد.

مخزن فایبرگلاس :

مخزن فایبرگلاس چیست ؟

آب هر روز کمیاب تر و با ارزش تر می شود و به همین دلیل است که دیگر نمی توانیم آن را دور بریزیم حتی اگر کثیف باشد و به همین دلیل توصیه می شود که فاضلاب ها را در بسیاری از فعالیت های دیگر مانند آبیاری از مخزن فایبرگلاس استفاده کنند چرا که با توجه به کمبود روز افزون آب، نگهداری و استفاده مجدد از آن ضروری است. یک مخزن فایبرگلاس می تواند جهت نگهداری فاضلاب یا آب های سطحی در رو یا زیر زمین و بصورت دفنی مورد استفاده قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش