اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295646518026

آشنایی با مخزن گالوانیزه

کد: 140010295646518026

https://bit.ly/3Iw9KMf

، تهران , (اخبار رسمی): مخزن گالوانیزه به عنوان یکی از مخازن مهم در ذخیره سازی و نگهداری مواد و محصولات صنعتی موردتوجه است. مخازن فلزی به دلیل ماهیت سخت فلز مخصوصا فلزاتی مثل آهن صنعتی تر بوده و دامنه ی استفاده ی گسترده تری دارند.

مخزن
آشنایی با مخزن گالوانیزه

ساخت مخزن گالوانیزه: نقشه مخزن گالوانیزه طراحی شده توسط مهندسین طراح به عوامل خط تولید ارجاع داده می شود تا بسته به شکل مخزن ورق های گالوانیزه توسط دستگاه گیوتین برش داده شوند.

مخزن پلی اتیلن :
در صنایع ساختمان، کشاورزی و شیمیایی برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و دیگر مایعات، به مخازنی نیاز است که با آنها سازگاری داشته باشد. تنها ماده سازگار با آب و مایعات مختلف، پلی اتیلن است. مخازن پلی اتیلن بیشتر برای نگهداری و ذخیره سازی آب و سیالات سازگار با پلی اتیلن تولید می شوند. همچنین از این مخزن برای ذخیره سازی و حمل و بسته بندی انواع آفت کش ها و بسیاری از مواد شیمیایی نیز استفاده می شود.

دیونایزر آب مقطر گیری:

دیونایزر آب مقطر گیری یکی از تجهیزات تخصصی تصفیه آب می باشد که از آن برای تولید آب خالص و یا آب فوق خالص استفاده می گردد.آب فوق خالص مصارف ویژه ای در صنایع داروسازی، سرم سازی، صنایع غذایی و … دارد که در برخی موارد وجود این آب و لزوم استفاده از آب دیونایز شده بسیار قابل توجه می باشد.

در ابتدا باید به مفهوم آب فوق خالص بپردازیم:

آب فوق خالص، آبی با حداقل املاح جامد محلول در آب می باشد که هدایت الکتریکی آن عموما زیر ۰.۰۵۶ میکرو زیمنس بوده و در برخی موارد از لحاظ میکروبی نیز کاملا تصفیه گردیده است.در اینجا دیگر هدایت الکتریکی آب مد نظر نیست بلکه به پارامتر مقاومت الکتریکی آب توجه ویژه خواهد شد که با واحد مگا اهم مورد بررسی قرار می گیرد. مگا اهم معکوس میکرو زیمنس می باشد.

مخزن گالوانیزه: به عنوان یکی از مخازن مهم در ذخیره سازی و نگهداری مواد و محصولات صنعتی موردتوجه است. مخازن فلزی به دلیل ماهیت سخت فلز مخصوصا فلزاتی مثل آهن صنعتی تر بوده و دامنه ی استفاده ی گسترده تری دارند. البته ناگفته نماند که آهن به دلیل واکنش پذیری و خاصیت زنگ پذیری که دارد چالش های خاص خود را برای کسانی که کار با آن را انتخاب می کنند به همراه دارد.امروزه برای ذخیره سازی آب در کارخانجات، کارگاه ها، برج ها و حتی منازل مسکونی کوچک از مخازن فلزی استفاده می شود و بهترین گزینه نیز مخزن گالوانیزه می باشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی