اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166859818026
در دسترس نیست

سختی گیر

سختی گیر آب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کد: 140109166859818026

، تهران , (اخبار رسمی): سختی گیر به تجهیزاتی از ادوات سیستم های تصفیه آب اطلاق می گردد که برای کاهش سختی آب و حذف املاح و رسوبات ناشی از کلسیم و منیزیم به کار گرفته می شود.

سختی گیر
سختی گیر آب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای تعیین قیمت سختی گیر، باید از مهمترین پارامتر که ظرفیت مورد نیاز است آگاهی داشت. زیرا این قیمت وابسته به ظرفیت دستگاه حذف سختی است.

سختی گیر به تجهیزاتی از ادوات سیستم های تصفیه آب اطلاق می گردد که برای کاهش سختی آب و حذف املاح و رسوبات ناشی از کلسیم و منیزیم به کار گرفته می شود.

اگر شما در تاسیسات خود همچون موتورخانه های آبگرم، سیستم های سرد کننده همچون چیلر و برج خنک کننده، استخر های خصوصی و عمومی، سیستم های تبادل حرارتی همچون مبدلهای استخری و … مشکل رسوب و گرفتگی یا پوسیدگی تجهیزات دارید، سختی گیر ها ( سختی گیر رزینی) مشکل شما را  به سادگی رفع خواهد کرد.

سختی گیرِ آب

آب های مورد مصرف در صنایع، منابع کشاورزی و حتی آب های شهری دارای مقادیر قابل توجه املاح همچون کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و … می باشند که این عوامل پارامتری بنام سختی آب را تشکیل می دهند. کاتیون های فوق اگرچه بخودی خود املاح مفیدی هستند و گاها برای بدن انسان ضروری، اما تجمیع آنها در کنار هم سبب ایجاد بلاک های کربناتی که از آن به سختی کل آب یاد می شود می گردند و در اینجا سبب بروز خسارات ناخواسته به سیستم های تاسیساتی ما خواهند شد.

از این رو جهت حل و فصل این موضوع و حذف پارامتر های مذکور از آب تغذیه سیستم ها باید به انواع سختی گیر رجوع کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه