اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166859218026
در دسترس نیست

مخزن استیل مخزن فایبرگلاس مخزن پلی اتیلن

مخزن گالوانیزه

کد: 140109166859218026

، تهران , (اخبار رسمی): مخزن ابتدا توسط مهندسین سازه مخزن مکانیک و طراح، طبق نیاز های خریدار و بر اساس بایدها و نباید های مشخص شده توسط خریدار طراحی می شود و سپس با تایید کارفرما به خط تولید ارسال می شود. برای نگهداری آب یا سایر مایعات راه های متفاوتی وجود دارد

مخزن گالوانیزه
مخزن گالوانیزه

همانطور که شما نیز متوجه شدید ساخت یک مخزن که در ظاهر یک فعالیت صنعتی ساده به نظر می رسد می تواند بسیار پیچیده و فنی باشد و انجام آن بصورت کاملا علمی و استاندارد انجام گیرد.

مخزن گالوانیزه به عنوان یکی از مخازن مهم در ذخیره سازی و نگهداری مواد و محصولات صنعتی موردتوجه است. مخازن فلزی به دلیل ماهیت سخت فلز مخصوصا فلزاتی مثل آهن صنعتی تر بوده و دامنه ی استفاده ی گسترده تری دارند. البته ناگفته نماند که آهن به دلیل واکنش پذیری و خاصیت زنگ پذیری که دارد چالش های خاص خود را برای کسانی که کار با آن را انتخاب می کنند به همراه دارد. امروزه برای ذخیره سازی آب در کارخانجات، کارگاه ها، برج ها و حتی منازل مسکونی کوچک از مخازن فلزی استفاده می شود و بهترین گزینه نیز مخزن گالوانیزه می باشد. اما چرا این مخزن همواره در میان خریداران از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده است؟ 

مخزن تحت فشار

نوعی مخزن است که هم در صنایع مختلف و هم در مصارف غیر صنعتی کاربرد دارد و عنصری ضروری در پروسه تولید مواد تجاری و صنعتی نیز محسوب می شود ؛ مخزن تحت فشار که دارای محفظه ی محکمی است ، اغلب برای ذخیره کردن موادی مثل مایعات و گازها کاربرد دارد ، همچنین از مخزن تحت فشار ، برای ذخیره سازی همین سیالات در فشارهای مختلف استفاده می شود . از مخزن تحت فشار در تاسیسات آبرسانی ساختمان ها ، کارگاه ها و یا کارخانجات نیز به کارگیری می شود ، مثل مخزن تحت فشار آب که یکی از انواع مخزن است و تشکیل شده از یک تیوپ و یا لاستیک ( مدل دیافراگمی ) که درون آن قرار دارد و به دو قسمت جدا از هم تقسیم شده است،در قسمتی آب و در قسمت دیگر هوا قرار می گیرد.

مخزن فایبرگلاس چیست ؟

آب هر روز کمیاب تر و با ارزش تر می شود و به همین دلیل است که دیگر نمی توانیم آن را دور بریزیم حتی اگر کثیف باشد و به همین دلیل توصیه می شود که فاضلاب ها را در بسیاری از فعالیت های دیگر مانند آبیاری از مخزن فایبرگلاس استفاده کنند چرا که با توجه به کمبود روز افزون آب، نگهداری و استفاده مجدد از آن ضروری است. یک مخزن فایبرگلاس می تواند جهت نگهداری فاضلاب یا آب های سطحی در رو یا زیر زمین و بصورت دفنی مورد استفاده قرار گیرد. 

معرفی مخزن پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن به نوعی از مخازن نگهداری سیالات در فشار اتمسفریک گفته می شود. عامه مردم این مخزن را به نام مخزن پلاستیکی یا همان تانکر پلاستیکی می شناسند. در گذشته تمامی مخازن نگهداری سیالات از جنس فلز ساخته می شد. برای نگهداری آب در تمامی مناطق کشور مخزن گالوانیزه خریداری می شد. با پیشرفت علم پلیمر در داخل کشور و بالا رفتن کیفیت محصولات ساخته شده از مواد پلیمری کم کم استقبال عامه مردم نیز از این دسته از محصولات بیشتر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید