اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166859418026
در دسترس نیست

فیلتر شنی

فیلتر شنی برای تصفیه آب

کد: 140109166859418026

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین روش ها برای تصفیه آب استفاده از فیلتر شنی می باشد. صافی شنی یا همان فیلتر، دستگاهی است که بوسیله آن املاح اضافی، ذرات جامد و گل و لای از آب گرفته می شود.

فیلتر شنی
فیلتر شنی برای تصفیه آب

یک صافی شنی در واقع شامل یک مخزن، یک شیر ورودی، یک شیر خروجی و تعداد زیادی نازل است که با سیلیس با دانه بندی متفاوت پوشانده شده اند.

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین روش ها برای تصفیه آب استفاده از فیلتر شنی می باشد. صافی شنی یا همان فیلتر، دستگاهی است که بوسیله آن املاح اضافی، ذرات جامد و گل و لای از آب گرفته می شود. Sand filter روش بسیار ساده ای برای زلال سازی آب می باشد.

همانطور که می دانید آب بسیار عالی است که همین امر موجب می گردد در مسیر حرکت خود انواع املاح معدنی را در خود حل کند که همین مسئله موجب افزایش کدورت در آب می گردد. در سیستم های تصفیه پیشرفته مانند RO نیز از فیلترِ شنی یا صافی شنی به عنوان اولین مرحله در تصفیه آب استفاده می شود. از جمله مزایای این فیلتر به عنوان یک سیستم ساده تصفیه آب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرعت تصفیه آب بالا
  • اشغال فضای کم
  • قیمت مقرون به صرفه
  • و مکانیسم ساده صافی شنی

یک صافی شنی در واقع شامل یک مخزن، یک شیر ورودی، یک شیر خروجی و تعداد زیادی نازل است که با سیلیس با دانه بندی متفاوت پوشانده شده اند. هدف از وجود سیلیس همین است که ذرات اضافی آب نتوانند از نازل ها عبور کنند.

البته برای خرید فیلتر شنی نیز باید بدانید که حتما باید با کارشناسان مکانیک و متخصصان سیستم های تسویه آب گروه سازه مخزن مشورت کنید تا محصولی که خریداری می کنید متناسب با مصرف شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید