اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075662518089

مشخصات، قیمت و خرید انواع صفحه کابینت

کد: 140011075662518089

https://bit.ly/3Gb1nEb

، کرج , (اخبار رسمی): صفحه کابینت به قسمت رویی کابینت های زمینی گفته می شود. حتماً تا به حال به پیشخوان آشپزخانه ها دقت کرده اید. بعد از اینکه قسمت یونیت کابینت ساخته و نصب می شود روی آن را به صفحاتی می پوشانند که در آشپرخانه ها معمولاً به عنوان میز کار نیز به کار برده می شوند. به این صفحات صفحه کابینت گفته می شود.

مشخصات، قیمت و خرید انواع صفحه کابینت | متین هایگلاس
صفحه کابینت

جهت انتخاب صفحه مناسب باید به برخی از ویژگی های این صفحات دقت کنیم. مهم ترین نکته ای که در هنگام انتخاب باید به آن دقت کنیم فضای آشپرخانه و کاربری آن است.

صفحه کابینت چیست؟

صفحه کابینت به قسمت رویی کابینت های زمینی گفته می شود. حتماً تا به حال به پیشخوان یا اپن آشپزخانه ها دقت کرده اید. بعد از اینکه قسمت یونیت کابینت ساخته و نصب می شود روی آن را به صفحاتی می پوشانند که در آشپرخانه ها معمولاً به عنوان میز کار نیز به کار برده می شوند. به این صفحات صفحه کابینت گفته می شود.

این صفحات از نظر جنس، طرح و سایر ویژگی ها دسته بندی می شوند ولی اصلی ترین دسته بندی آن ها با توجه به کاربردشان است. با توجه به محل نصب این صفحات به دو دسته دو لب و یک لب دسته بندی می شوند. اگر طراحی آشپزخانه به گونه ای باشد که صفحه روی کابینت از دو طرف دید داشته باشد از صفحات دو لب استفاده می شود و اگر یک طرف صفحه به اصلاح تو کار باشد از صفحات یک لب استفاده می شود. در واقع دلیل این نام گذاری قوسی هست که در لبه صفحه کابینت وجود دارد.

در ادامه به بررسی انواع مختلف این صفحات میپردازیم.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت ها با توجه به متریالی که از آن ساخته می شوند انواع مختلفی دارند. به صورت کلی این صفحات را می توان در سه دسته اصلی دسته بندی کرد:

  • صفحات سنگی
  • صفحات چوبی
  • صفحات فلزی
  • صفحات ام دی اف
  • صفحه کابینت سنگی

به طور کلی صفحه کابینت هایی که از سنگ مصنوعی یا طبیعی ساخته شده باشند در این دسته قرار می گیرند. صفحات  کابینت سنگی مقاومت بالایی دارند و معمولاً برای این صفحات از سنگ مرمر استفاده می شود. طبیعتاً استفاده از مواد طبیعی در دکوراسیون احساس خوبی ایجاد می کند ولی استفاده از صفحات ساخته شده از سنگ طبیعی معایبی نیز دارد. قیمت بالای آن ها و کاملاً صاف و صیقلی نبودن سطح آن ها از مهم ترین معایب این صفحات است. جهت رفع این مشکلات انواع صفحه کابینت با سنگ های مصنوعی ساخته شده اند که در ادامه ویژگی های هر یک از آن ها را بررسی خواهیم کرد.

گرانیت:

یکی از مرسوم ترین انواع صفحه سنگی صفحه کابینت گرانیت است. حتماً نمونه های این صفحات را دیده اید. گرانیت از مواد مختلفی ساخته می شود و طرح ها و رنگ های متنوعی دارد. قیمت آن مناسب است ولی در هنگام کار آسیب پذیری بالایی دارند.

سرامیک:

این صفحات نیز مانند گرانیت بسیار رایج هستند. صفحه کابینت سرامیک نیز از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردار است و می توان از انواع یکپارچه آن استفاده کرد که تمیز کردن آن ها نیز راحتتر است.

کورین:

حدوداً یک دهه است که کابینت سنگ مصنوعی کورین در ساخت مصنوعات آشپرخانه کاربرد دارد. کورین از برند های کره ای و ایرانی موجود می باشد. مهم ترین ویژگی این صفحات خاصیت برش کاری و شکل پذیری بالای آن هاست. همچنین این صفحات نسبت به سنگ طبیعی ارزانتر هستند و سطح صاف و یکدستی دارند. این صفحات ضد آب و ضد لک نیز می باشند.

کوارتز:

همانطور که از نامش مشخص است این صفحه از سنگ کوارتز ساخته می شود. سنگ کوارتز از سیلیس ساخته شده و این ماده جز سخت ترین مواد طبیعی است. از این رو مهم ترین ویژگی صفحه کابینت کوارتز استقامت آن در برابر ضربه است. سطح این صفحات کاملاً صیقلی است، و برای استفاده به عنوان میز کار یا پیشخوان در آشپزخانه مناسب است. از آن جایی که میکروبی روی سطح این صفحات باقی نمی ماند آنتی باکتریال هستند ولی به مرور زمان ممکن است رنگ آن بر اثر لکه تغییر کند.

مامورنایت:

این صفحات نیز از موادی مشابه کوارتز و کورین ساخته می شوند. قابلیت ساخت طرح های برجسته با این مواد وجود دارد. صفحه مامورنایت مانند دو مورد قبل ضد خط وخش است و مقاومت بالایی دارد.

ویژگی های صفحه کابینت

جهت انتخاب صفحه مناسب باید به برخی از ویژگی های این صفحات دقت کنیم. مهم ترین نکته ای که در هنگام انتخاب باید به آن دقت کنیم فضای آشپرخانه و کاربری آن است. برای آشپرخانه های کوچکتر رنگ و طرح صفحه کابینت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است از رنگ های روشن و طرح های باز استفاده شود تا فضای آشپرخانه بزرگتر نمایش داده شود. علاوه بر عوامل ظاهری چند فاکتور مهم دیگر در انتخاب صفحه کابینت مناسب و طول عمر آن مؤثر است.

خاصیت ابزار خوری، امکان نصب آسان و حتی امکان تعویض در صورت لزوم از مهم ترین ویژگی های صفحه کابینت می باشد. خاصیت ضد خش، ضد رطوبت  و ضد لکه بودن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است صفحه کابینتی را انتخاب کنید که در برابر ضربه و حرارت نیز مقاوم باشد.

قیمت صفحه کابینت 

قیمت انواع این صفحات بر اساس ویژگی های آن ها متفاوت می باشد. توصیه می شود جهت دریافت قیمت روز انواع صفحه کابینت با کارشناسان فروش متین هایگلاس با شماره 09105894348 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متین هایگلاس

مجموعه متین بیش از 8 سال است در زمینه فروش و اجرای انواع صفحات کابینت، ورق MDF و ورق هایگلاس به صورت تخصصی فعالیت می کند. مفتخریم که اعلام داریم در این مجموعه بهترین برند های روز دنیا از جمله: دکو پنل،کلاسیک، فرامید، آرین سینا، AGE، اکو بست، صفحه پلی وود برند تیرکس، دکو تاپس، انواع چوب ایرانی و خارجی، ابزار و یراق آلات، دیوار پوش و کف پوش و انواع روکش چوب طبیعی با بهترین کیفیت متریال و خدمات پس از فروش به همکاران و مشتریان گرامی ارائه می شود. کارشناسان متین همراه همیشگی شما جهت ارائه مشاوره انتخاب، خرید و اجرا هستند.

اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه