اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109296883318089
در دسترس نیست

خرید ام دی اف در کرج

کد: 140109296883318089

، کرج , (اخبار رسمی): ورق ام دی اف به نام تخته فیبر با چگالی متوسط شناخته‌شده که به روش خشک تولید می‌شود. ورق‌های ام دی اف نوعی از فرآورده‌های چوبی و چوب مصنوعی بوده که به‌طور طبیعی در طبیعت یافت نمی‌شود.

خرید ام دی اف در کرج
کابینت ام دی اف

برای اطلاع از قیمت و خرید صفحه کابینت در کرج و ورق ام دی اف در کرج می‌توانید به آدرس درج‌ شده در سایت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

ورق ام دی اف به نام تخته فیبر با چگالی متوسط شناخته‌شده که به روش خشک تولید می‌شود. ورق‌های ام دی اف نوعی از فرآورده‌های چوبی و چوب مصنوعی بوده که به‌طور طبیعی در طبیعت یافت نمی‌شود.

ورق های ام دی اف از متریال هایی مانند تراشه‌های انواع چوب نرم و سخت، ضایعات، بامبو، درختان نامرغوب جنگلی، پلیمرها، الیاف کربن، کاغذهای بازیافتی و غیره تولید می‌شوند. با ترکیب این مواد با یکدیگر و اضافه شدن رزین و چسب در فشار و دمای بسیار بالا، این ورق‌ها فشرده‌شده و در ابعاد مورد نیاز تولید و بسته‌بندی می‌شوند.

ورق‌های ام دی اف به‌ صورت خام و یا با روکش‌ های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. ورق‌های ام دی اف در ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی مانند کمد دیواری ها، مبلمان، شلف ها، سرویس خواب و از همه مهم‌تر در صنعت کابینت‌سازی دارای کاربردهای فراوانی می‌باشند. یکی از مراکز تولید و پخش ورق‌های ام دی اف و انواع آن، فروشگاه متین هایگلاس واقع در استان البرز است. این مجموعه تمامی فرآورده‌های چوبی را در برندهای مطرح و کیفیت‌های بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار داده و تمامی محصولات آن استاندارد بوده و دارای قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه می‌باشد.

شما می‌توانید جهت خرید صفحه کابینت در کرج و خرید ورق ام دی اف در کرج به متین هایگلاس مراجعه کرده و تمامی محصولات را از نزدیک مشاهده نمایید. در ادامه مطالب به بررسی نکات قابل‌ توجه در هنگام خرید ورق ام دی اف در کرج پرداخته و هر یک از آن‌ها را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.پس در ادامه با ما همراه باشید.

نکات قابل‌ توجه در خرید ورق ام دی اف در کرج

  • جنس ام دی اف

در هنگام خرید ورق‌های ام دی اف، به جنس ام دی اف توجه کنید. جنس ورق‌های ام دی اف خارجی نسبت به مدل‌های ایرانی بسیار متراکم‌ تر و فشرده‌تر بوده و ازاین‌رو دارای کیفیت بالاتری هم می‌باشند. مغزی‌ های ام دی اف مرغوب دارای رنگ روشنی بوده و کابینت هایی که با ام دی اف های مرغوب ساخته می‌شوند از نظر کیفیت و دوام عالی بوده و پس‌ از مدت‌ها استفاده دچار خش و خط نشده و حالت اولیه خود را از دست نمی‌دهند. همچنین ام دی افی که انتخاب می‌نمایید باید بسیار مستحکم بوده و در مقابل رطوبت و نم دارای مقاومت بالایی باشد. این ویژگی در ام دی اف ها در کابینت هایی که نزدیک به سینک ظرفشویی هستند بیشتر احساس شده و ازاین‌رو نباید دچار پوسیدگی و برآمدگی شوند.

  • مدل کابینت

در هنگام خرید ورق‌های ام دی اف برای ساخت کابینت، حتما به رنگ و طرح آن‌ها توجه نمایید. با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دستگاه‌های مخصوص برش و حالت‌ دهی به ورق‌های ام دی اف، پیشرفت چشمگیری در مدرن شدن این ورق‌ها به وجود آمده و دارای طرح‌های بسیار متنوع با طیف رنگی گسترده‌ای می‌باشند. ورق ام دی افی که انتخاب می‌نمایید علاوه‌بر توجه به سلیقه خود، باید به نوع دکوراسیون آشپزخانه هم توجه داشته و رنگ و طرح آن را طوری انتخاب نمایید که با دیگر اجزای آشپزخانه همخوانی داشته باشد. ازجمله روکش‌ های ورق‌های ام دی اف می‌توان به روکش طرح چوب، پی‌ وی سی، هایگلاس، ممبران و غیره اشاره کرد که هر کدام از این روکش‌ها از نظر طرح و جنس و کارایی دارای انواع متفاوتی می‌باشند.

  • اندازه و ابعاد

در هنگام خرید ورق‌های ام دی اف، به ابعاد و اندازه ورق و تناسب آن با آشپزخانه‌ی خود توجه نمایید. در آشپزخانه‌های کوچک طراحان سعی می‌کنند که از ابعادی از ورق‌های ام دی اف در ساخت کابینت استفاده کنند که علاوه‌بر جادار بودن، سبب بزرگ‌نمایی فضای آشپزخانه شود.

ویژگی‌های ورق ام دی اف مرغوب

  • مقاوم در برابر رطوبت و نم روکش ورق از جنس مرغوب و طرح و رنگ زیبا باشد چگالی حجمی بالایی داشته باشد چسب به‌ کار رفته در ساخت ورق با کیفیت باشد ۵ دارای استحکام کششی و خم شدگی بالایی باشد سطح کاملاً صاف و صیقلی داشته باشد تراکم بافت ورق ام دی اف بسیار فشرده و بالا باشد

عوامل مؤثر در قیمت ورق ام دی اف

ازجمله عواملی که در قیمت‌ ورق‌های ام دی اف تاثیر گذار است می‌توان به نوع روکش ام دی اف، تولید خارج یا داخل ورق، ابعاد مورد نیاز، ضخامت ورق و طرح و رنگ آن اشاره کرد.

همان‌طور که می‌دانید فروشگاه متین هایگلاس ارائه‌دهنده انواع فرآورده‌های چوبی و کابینت در کرج بوده و دارای مدرن‌ترین و بروزترین ورق‌های ام دی اف در ساخت کابینت می‌باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید صفحه کابینت در کرج و ورق ام دی اف در کرج می‌توانید به آدرس درج‌ شده در سایت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متین هایگلاس

مجموعه متین بیش از 8 سال است در زمینه فروش و اجرای انواع صفحات کابینت، ورق MDF و ورق هایگلاس به صورت تخصصی فعالیت می کند. مفتخریم که اعلام داریم در این مجموعه بهترین برند های روز دنیا از جمله: دکو پنل،کلاسیک، فرامید، آرین سینا، AGE، اکو بست، صفحه پلی وود برند تیرکس، دکو تاپس، انواع چوب ایرانی و خارجی، ابزار و یراق آلات، دیوار پوش و کف پوش و انواع روکش چوب طبیعی با بهترین کیفیت متریال و خدمات پس از فروش به همکاران و مشتریان گرامی ارائه می شود. کارشناسان متین همراه همیشگی شما جهت ارائه مشاوره انتخاب، خرید و اجرا هستند.

اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید