اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075662618089

مشخصات، قیمت و خرید انواع ورق ام دی اف

کد: 140011075662618089

https://bit.ly/34et5ma

، کرج , (اخبار رسمی): ورق ام دی اف برگرفته از عبارت انگلیسی Medium Density Fiber board که با حروف اولیه MDF شناخته می شود، به ‌معنای تخته فیبر با چگالی متوسط است.

مشخصات، قیمت و خرید انواع ورق ام دی اف | متین هایگلاس
ورق ام دی اف

فروشگاه متین هایگلاس با سابقه ای بالغ بر یک دهه در پخش خرده و عمده انواع ورق ام دی اف، ورق هایگلاس و صفحات کابینت در تلاش است به تمامی انتظارات شما پاسخی جامع و کامل بدهد.

ورق ام دی اف چیست؟

ورق ام دی اف برگرفته از عبارت انگلیسی Medium Density Fiber board که با حروف اولیه MDF شناخته می شود، به ‌معنای تخته فیبر با چگالی متوسط است.

این محصول مهندسی شده برگرفته از ترکیب الیاف چوب و در برخی موارد کاغذ بازیافتی، بامبو، الیاف کربن و پلیمر و برش‌ های چوب بری و مخلوط کردن آن با موم و رزین است.

قیمت مقرون‌ به ‌صرفه در کنار تطبیق ‌پذیری برای تولید انواع سازه سبب شده رقیبی جدی برای محصولات چوبی باشد و در اکثر موارد نیز موفق ‌تر از چوب عمل می‌ کند.

کار کردن با آن بسیار آسان است برخلاف چوب واقعی MDF هیچ گره و تاب خوردگی ندارد. سطح صاف آن به ‌راحتی زیر اره بریده می‌شود و هیچ‌ گونه پارگی از خود به‌ جای نمی‌گذارد. برای پروژه ‌های نجاری و ساخت کابینت و دکوراسیون داخلی از جمله  قفسه‌ بندی کمد برای خانه‌ ها و فروشگاه ها عالی است. همچنین برای تولید انواع پارتیشن و پارکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساختار ورق ام دی اف

در ابتدا خاک ‌اره و تراشه و الیاف چوبی پس ‌از یکسری فرآیند خشک کردن با رزین و موم ترکیب‌ شده و تحت فشار شدید و گرما به شکل پنل هایی فشرده و سفت در می ‌آید و در مرحله نهایی با استفاده از سنباده های صنعتی ظاهری صاف و صیقلی به خود می‌گیرند. سپس با دستگاه برش به‌ صورت ورق‌ هایی با ابعاد استاندارد و ثابت در می‌ آید که برای مصارف گوناگون در دسترس قرار می‌ گیرد.

دانستنی‌ هایی درباره ورق ام دی اف

تخته ‌های ام دی اف به‌ صورت رنگ قهوه‌ ای و قهوه‌ ای تیره و مایل به زرد هستند. این تخته ها در ضخامت ‌های متفاوت تولید می ‌شوند. گاهی نیز این ورق‌ ها بنا بر مورد استفاده ‌ای که دارند با ویژگی ‌های مقاوم در برابر آتش و مقاومت در برابر رطوبت ساخته می‌شوند. که با علامت‌ گذاری ‌های می‌توان نوع آن را تشخیص داد. علامت آبی و یا قرمز ثبت‌ شده روی ورق نشانگر ضد حریق بودن آن و نشانه‌ گذاری علامت سبز رنگ خبر از ضد آب بودن ورق می‌ دهد.

انواع ورق ام دی اف

ورق‌ های ام دی اف در ۲ دسته خام و روکش ‌دار تقسیم‌ بندی می‌ شوند، همچنین ضخامت‌ های متفاوت آن به‌ صورت نازک و ضخیم برای کاربرد های مختلف عرضه می‌ شود.

ام دی اف خام بیشتر به‌ عنوان بیس و پایه‌ ای برای پردازش و تبدیل به محصولاتی دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مقاومتی در برابر آب و ضربه ندارد و از لحاظ ظاهری نیز ضعیف است. برای برطرف کردن نواقص ام دی اف خام روکش ‌های با خاصیت ضد آب، ضدحریق، ضد خش و سایش به آن اضافه می‌ شود تا علاوه ‌بر جلوه‌ ای زیبا عمرشان نیز افزایش پیدا کند.

ابعاد ورق MDF

ورق ها عموماً در اندازه های استاندارد تولید می شوند اما برخی برند ها ممکن است فقط برخی ابعاد را تولید کنند.

فروشگاه متین هایگلاس مرجعی معتبر درحوزه فروش انواع ورق های ام دی اف خام و ام دی اف ملامینه و ورق هایگلاس می باشد. این فروشگاه با سابقه ای بالغ بر یک دهه در پخش خرده و عمده انواع ورق ها و صفحات کابینت، چوب ایرانی و خارجی، ابزار و یراق آلات، دیوار پوش و کف پوش و روکش چوب طبیعی در تلاش است به تمامی انتظارات شما پاسخی جامع و کامل بدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متین هایگلاس

مجموعه متین بیش از 8 سال است در زمینه فروش و اجرای انواع صفحات کابینت، ورق MDF و ورق هایگلاس به صورت تخصصی فعالیت می کند. مفتخریم که اعلام داریم در این مجموعه بهترین برند های روز دنیا از جمله: دکو پنل،کلاسیک، فرامید، آرین سینا، AGE، اکو بست، صفحه پلی وود برند تیرکس، دکو تاپس، انواع چوب ایرانی و خارجی، ابزار و یراق آلات، دیوار پوش و کف پوش و انواع روکش چوب طبیعی با بهترین کیفیت متریال و خدمات پس از فروش به همکاران و مشتریان گرامی ارائه می شود. کارشناسان متین همراه همیشگی شما جهت ارائه مشاوره انتخاب، خرید و اجرا هستند.

اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه