اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075663118089

مشخصات، قیمت و خرید انواع ورق هایگلس

کد: 140011075663118089

https://bit.ly/3o8ANFq

، کرج , (اخبار رسمی): ورق هایگلاس برگرفته از واژه انگلیسی High gloss به معنای درخشندگی بالا است. بیس ورق هایگلاس از ام دی اف تشکیل ‌شده که با روکشی از پلکسی ‌گلاس از یک سمت پوشانده شده است و از سمت دیگر با روکش ‌های ارزان ‌قیمت ‌تر جهت به ‌صرفه بودن و هرینه کمتر پوشانده می‌ شود.

مشخصات، قیمت و خرید انواع ورق هایگلس | متین هایگلاس
ورق هایگلاس

امکان خرید ورق هایگلاس به‌ صورت خرد و به‌ صورت عمده در فروشگاه متین هایگلاس موجود می باشد. جهت ثبت سفارش و کسب جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش متین هایگلاس با شماره‌های 09105894348 تماس حاصل نمایید.

ورق هایگلاس چیست؟

ورق هایگلاس برگرفته از واژه انگلیسی High gloss به معنای درخشندگی بالا است.

بیس ورق هایگلاس از ام دی اف تشکیل ‌شده که با روکشی از پلکسی ‌گلاس از یک سمت پوشانده شده است و از سمت دیگر با روکش ‌های ارزان ‌قیمت ‌تر جهت به ‌صرفه بودن و هرینه کمتر پوشانده می‌ شود.

این ورق‌ های براق ترکیبی منحصر به ‌فرد از زیبایی در کنار عملکرد خوب و کیفیت مناسب را ارائه می‌ دهد.

عمده محبوبیت این ورق ها به ‌خاطر براقیت آن ها است، که حس روشنایی و انرژی را به محیط آشپزخانه می ‌بخشد.

از ورق‌ های هایگلاس در انواع وسایل منزل و در مبحث دکوراسیون داخلی، صفحه کابینت و کابینت ‌ها استفاده می‌ شود. به لطف فناوری مدرن این ورق‌ ها بیش‌ از هر زمان دیگری با دوام و مقاوم هستند که برای مدت طولانی درخشندگی خود را از دست نمی‌ دهند.

مزایای ورق هایگلاس

در این قسمت چند ویژگی ورق ‌های هایگلاس را با شما به اشتراک می‌ گذاریم  تا دریابید چرا انتخابی ایده ‌آل برای ساخت کابینت آشپزخانه هستند.

براقیت و زیبایی

جذابیت ظاهری هایگلاس به دلیل ترکیب براقیت و درخشندگی به ‌همراه زیبایی ‌شناختی ویژگی و مزیت ظاهری بی ‌بدیلی را ارائه می‌ دهد.

هایگلاس نور را منعکس می‌کند همین امر سبب می‌شود که فضا را بزرگ ‌تر از آنچه که هست نشان دهد. سطح صاف آن جلوه طرح و نقش را دو چندان می‌ کند. این ورق‌ های براق بسیار ایده ‌آل برای فضا های مدرن هستند.

عملکرد بهتر نسبت ‌به ام دی اف

هایگلاس ورق ‌های روکش دار مدرنی هستند که مقاومت در برابر سایش و رطوبت بهتری نسبت‌ به ام دی اف دارند و همین‌طور عمر طولانی تری ارائه می‌دهند.

همین ویژگی ‌ها آن را به گزینه‌ ای قابل ‌اعتماد تر برروی سطوح آشپزخانه تبدیل کرده‌ است. چرا که سطوح آشپزخانه به خصوص صفحه کابینت که به ‌عنوان میز کار مورد استفاده است، بیشتر مورد ضربه قرار می‌ گیرد.

ویژگی ضد رطوبت این ورق ها بسیار مهم است، چرا که سطوح کابینت ‌ها و صفحه همیشه در معرض آب و رطوبت هستند.

نگهداری از آن ‌ها بسیار راحت است. اگر کثیف شد تنها با یک دستمال نم دار می‌توانید سطح آن را پاک کنید و به همین دلیل ماندگاری بیشتری از خود نشان می‌دهند.

خواص ضد باکتریایی

سطوح آشپزخانه به دلیل تماس دائمی با رطوبت و مواد غذایی به محلی مناسب برای رشد باکتری ‌ها تبدیل می‌شوند. سطوحی مانند مرمر و گرانیت که سطحی ناصاف تر دارند باکتری‌ ها را بیشتر به خود جذب می‌کنند و آن ‌ها را به گزینه ‌ای نامطلوب برای آشپزخانه تبدیل کرده اند. ورق هایگلاس به دلیل  سطح صاف و صیقلی  اجازه رشد باکتری ‌ها را نمی‌دهد.

ابعاد ورق هایگلاس

سایز ورق‌های هایگلاس مقداری کوچک‌ تر از ورق‌های ام دی اف است آن‌ها در ۲ سایز استاندارد ۲٫۴ در ۱٫۲ متر و ۲٫۸ در ۱٫۲ متر عرضه می‌شوند.

همین‌ طور در ضخامت ‌های مختلف وجود دارند که بنا بر کاربرد و مورد استفاده قابل سفارش، معمولاً در ضخامت ‌های استاندارد ۳ و ۵ سانتی‌ متر تولید می‌شوند.

رنگ ‌بندی و طرح‌ های ورق های گلاس

ورق‌های های گلاس در انواع تم‌ های رنگی قابل سفارش اند. طیف تمام ‌رنگی، این ورق ‌ها را تبدیل به گزینه محبوب در بین دیزاینر ها کرده‌ است. به عبارت دیگر میتوان گفت محدودیتی از لحاظ طراحی در این ورق وجود ندارد. انواع طرح های چوب، سنگ، مرمر، گرانیت، ساده در آن ها به چشم می خورد.

 ورق هایگلاس ایرانی و ترک

برندهای معتبر در ایران و همچنین برند های ترک ورق high glass را تولید می ‌کنند. دکوپنل، کلاسیک، فرامین، آرین سینا، AGE‌، اکوبست از جمله این برند های با کیفیت هستند که همگی در فروشگاه متین هایگلاس گردآوری شده اند.

همین ‌طور ابعاد ورق ‌ها در هر برند به‌ صورت استاندارد تولید شده که با توجه به نیاز خود می‌ توانید تهیه کنید. فروشگاه متین هایگلاس مجموعه ‌ای وسیع با تنوع بالا از ورق ‌هایگلاس ترک و ورق هایگلاس ایرانی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده تا بتوانند بدون دغدغه با مشاوره رایگان از متخصصین این شرکت انتخابی شایسته داشته باشند.

 خرید ورق هایگلاس

امکان خرید ورق هایگلاس هم به‌ صورت خرده و هم به‌ صورت عمده در فروشگاه متین هایگلاس موجود می باشد. جهت ثبت سفارش و کسب جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش متین هایگلاس با شماره‌های 09124302051 و 09105894348 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متین هایگلاس

مجموعه متین بیش از 8 سال است در زمینه فروش و اجرای انواع صفحات کابینت، ورق MDF و ورق هایگلاس به صورت تخصصی فعالیت می کند. مفتخریم که اعلام داریم در این مجموعه بهترین برند های روز دنیا از جمله: دکو پنل،کلاسیک، فرامید، آرین سینا، AGE، اکو بست، صفحه پلی وود برند تیرکس، دکو تاپس، انواع چوب ایرانی و خارجی، ابزار و یراق آلات، دیوار پوش و کف پوش و انواع روکش چوب طبیعی با بهترین کیفیت متریال و خدمات پس از فروش به همکاران و مشتریان گرامی ارائه می شود. کارشناسان متین همراه همیشگی شما جهت ارائه مشاوره انتخاب، خرید و اجرا هستند.

اطلاعات تماس
  • 091058***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه