اطلاعات تماس
  • 093862*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095665716588

تاچ ال سی دی شیائومی، باتری‌ شیائومی و درب پشت شیائومی در می فیکس پارت

کد: 140011095665716588

https://bit.ly/3s3Y9gA

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بزرگ شیائومی به عنوان شرکتی جوان و با سابقه ای در حدود ۱۲ سال، هم‌اکنون به عنوان یکی از غول‌های تولید و عرضه لوازم ارتباط جمعی و الکترونیکی، بخصوص گوشی‌های تلفن همراه مطرح است.

تاچ ال سی دی شیائومی، باتری‌ شیائومی و درب پشت شیائومی
تاچ ال سی دی شیائومی، باتری‌ شیائومی و درب پشت شیائومی

تمامی محصولات این شرکت چینی مخصوصا تاچ ال سی دی شیائومی، باتری‌ شیائومی و درب پشت شیائومی که در حال حاضر با شرکت‌های بزرگی چون اپل، ال‌جی، سامسونگ و... رقابت تنگاتنگی دارند، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، در زمره کالاهای پرفروش در دنیا قرار گرفته‌اند. اگر در تهران زندگی می‌کنید و به گوشی‌های تلفن همراه شیائومی علاقه دارید، برای مشاوره و پیدا کردن قطعات یدکی، سری به فروشگاه می فیکس پارت بزنید و یا با نوع خدمات آن در سایت آشنا شوید.

 خدمات ویژه قطعات گوشی‌ شیائومی در ایران

یکی از اهداف اولیه شرکت شیائومی از بدو تاسیس، یعنی از سال ۲۰۱۰ تولید گوشی‌های هوشمند با ارزان‌ترین قیمت بوده است. یکی دیگر از اهداف تعریف شده این شرکت مستقر در شهر پکن، همراهی همیشگی با متقاضی و عرضه لوازم جانبی این گوشی‌هاست. لوازمی (از جمله تاچ ال سی دی شیائومی، باتری‌ شیائومی و درب پشت شیائومی) که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه می فیکس پارت به سادگی و به صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید.

این فروشگاه علاوه بر خدمات حضوری، ارسال کلیه قطعات شیائومی به اقصی نقاط کشور را نیز در ردیف کارهای خود قرار داده است و شما با خیالی آسوده می‌توانید با کیفیت‌ترین محصولات را در این فروشگاه پیدا کنید.

یکی دیگر از خدمات می فیکس پارت، خرید گوشی‌های شیائومی با منصفانه‌ترین قیمت بازار است. این فروشگاه که طی سه سال گذشته موفق به کسب عنوان با انصاف‌ترین خریدار گوشی‌های دسته دوم شیائومی شده، بهترین مرکز خرید گوشی شیائومی شما و راهنمایی خوب جهت دور ماندن از سوء استفاده سودجویان است.

 

 تعویض فوری و ارسال قطعات شیائومی به شهرستان‌ها در کمترین زمان ممکن

فروشگاه می فیکس پارت که تمرکز خود را در حال حاضر به عرضه قطعات گوشی‌ شیائومی و هوشمند معطوف کرده، کلیه قطعات این گوشی‌ها را در اسرع وقت در اختیار شما قرار می‌دهد که در این فرصت به معرفی سه قطعه اصلی و مهم گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم که شامل این موارد هستند:‌

  •        تاچ ال سی دی شیائومی متنوع
  •        باتری‌ شیائومی با قدرت بالا
  •        درب پشت شیائومی اورجینال

تاچ ال سی دی‌های منحصر به فرد شیائومی در می فیکس پارت

یکی از قطعات آسیب‌پذیر گوشی‌های همراه،‌ تاچ ال سی دی‌ شیائومی هستند که در قالب‌های متنوع تولید می‌شوند. ال سی دی‌های تلفن‌های همراه شیائومی که با همکاری سه شرکت چینی معتبر یعنی EBBG، Tinman و BOE ساخته می‌شوند، از لحاظ کیفیت وضوح تصویر و اشباع رنگ، در زمره بهترین‌های موجود در بازار هستند.

از آن‌جایی که تشخیص کیفیت محصول به دلیل کثرت آن‌ها در بازار، برای متقاضیان دشوار است، کارشناسان حاضر در فروشگاه می فیکس پارت، علاوه بر مشاوره رایگان خرید تاچ ال سی دی‌های متنوع، شما را با کارکردهای موثر این نمایشگرها آشنا می‌کنند.

برخلاف تصور عمومی،‌ صفحات تاچ ال سی دی های تلفن‌های همراه، دارای یک تکنولوژی واحد نیستند و هر تاچ ال سی دی شیائومی بنا به نوع سفارش و رویکرد شرکت‌های متعدد طرف قرارداد با شیائومی، تا حد زیادی با یکدیگر متفاوتند.

دانستن این نکته بسیار ضروری است که یکی از دلایل محبوبیت شیائومی این است که بر خلاف رویکرد دیگر شرکت‌ها، تلاش می‌کند محصولات نهایی خود را بسیار ارزان‌تر از تولیدکنندگان رقیب عرضه کند که شامل عرضه قطعات جانبی تلفن‌های همراه هم می‌شود. قانونی که فروشگاه می فیکس پارت نیز در عرضه مناسب محصولات به آن عمل می‌کند.

 

باتری‌های اصل شیائومی را از می فیکس پارت تهیه کنید

 یکی از قطعات کلیدی و مهم گوشی‌های همراه، باتری شیائومی‌ است. همه ما به محض تصمیم برای خرید یک گوشی، بیش از هر مورد دیگر به کیفیت و ظرفیت باتری فکر می‌کنیم. تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان گوشی‌های هوشمند نیز همواره این نکته مهم را در نظر داشته‌اند که باتری‌هایی با عمر زیاد و نگهداری شارژ بالا عرضه کنند؛ موضوعی که شرکت شیائومی بیش از شرکت‌های دیگر به آن توجه نشان داده است.

شما در فروشگاه می فیکس پارت می‌توانید انواع قوی‌ترین باتری شیائومی این شرکت را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن با گارانتی، تهیه کنید.

کارشناسان این فروشگاه در کنار معرفی قطعات شیائومی همه گوشی‌های شیائومی، از جمله باتری‌های منحصر به فرد، آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

 

نقش موثر درب های پشت گوشی‌ها در ایمنی و زیبایی

درب پشت گوشی‌های همراه نیز، نقشی موثر در ایمنی و زیبایی گوشی دارند. درب های پشت گوشی‌های همراه معمولا از موادی شکننده ساخته می‌شوند که به محض برخورد با جسمی سخت، آسیب می‌بینند.

شرکت شیائومی در ابتکاری خلاقانه،‌ از سال‌ها پیش، تولید و عرضه درهای زیبا و چشم‌نوازی از جنس فلز با آلیاژ آلومینیم و درب های پلاستیکی که به درهای اسپرت معروف هستند و درهایی از جنس شیشه در رنگ‌های متنوع را آغاز کرده است.

این درب پشت شیائومی امروزه در زمره پرطرفدارترین درب های پشت گوشی‌های هوشمند قرار دارند. تاچ ال سی دی شیائومی ، درب پشت شیائومی و باتری‌ شیائومی اصل گوشی‌های مدل مختلف هوشمند با نصب رایگان موجود در می فیکس پارت، شامل این موارد است:

 

  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال  poco x3, poco c3, poco m3
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi A2 Lite - Redmi 6 Pro
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Xiaomi Redmi Note 5A
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi Note 6 Pro
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 9 - Redmi 9 Prime
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi Max 3
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi Max 2
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi Max
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 5
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi 8 Lite
  •       تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi A1-Mi 5X
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi A3-Mi CC 9e
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 6
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 5 Pro
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 5 Plus
  •       تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi 8 SEو  mi11
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi 9 SEو mi 10
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi  10
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 11 
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Mi 9 Lite-Mi CC9
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 9A
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت Redmi 8
  •        تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 8A
  •         تاچ ال سی دی، باتری و درب پشت اورجینال Redmi 7

 

آموزش رایگان تشخیص قطعه فابریک با نوع تقلبی در می فیکس پارت

بازار گوشی‌های همراه به دلیل اشتغال قشرهای مختلف در این تجارت، دارای حساسیت‌های خاص خود است. یکی از مشکلاتی که معمولا برای متقاضیان گوشی‌های همراه یا لوازم جانبی و قطعات آنها پیش می‌آید، عدم شناخت جنس اصل از اجناس فیک و تقلبی است.

کارشناسان در فروشگاه می فیکس پارت،‌ با شناختی همه‌جانبه، آماده‌اند که آخرین دستاوردها و راه‌های شناخت قطعات اصل (از جمله تاچ ال سی دی شیائومی، باتری‌ شیائومی و درب پشت شیائومی) از نوع تقلبی گوشی‌ها و قطعات شیائومی را به صورت رایگان به شما آموزش دهند.

 

راه‌های دسترسی به فروشگاه می فیکس پارت

آدرس دفتر: تهران، خیابان جمهوری، بین خیابان باستان و گلشن، پلاک 1265، ساختمان مروارید، واحد 15 طبقه سوم

آدرس فروشگاه: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ علاالدین، طبقه اول، پلاک 1/162

سایت https://mifixpart.com/contact

تلفن: 02177610857 و 09901105726

واتساپ: 09901105726 (پویان)

اینستاگرام@mifixpartt

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

می فیکس پارت

فروشگاه می فیکس پارت mifixpart پخش قطعات گوشی شیائومی تامین قطعات گوشی شیائومی تعمیر گوشی شیائومی تعمیر فوری گوشی شیائومی

اطلاعات تماس
  • 093862*****
[نمایش اطلاعات]