اطلاعات تماس
  • 093862*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095665916588

برد اصلی شیائومی، فریم و شاسی شیائومی و فلت شیائومی در می فیکس پارت

کد: 140011095665916588

https://bit.ly/3s3UeQO

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت شیائومی، حالا دیگر به عنوان یک شرکت مطرح در سطح جهان شناخته می‌شود. شرکتی که علاوه بر آمار لحظه‌ای طرفداران محصولاتش، سویه‌های دیگری از تکنولوژی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

برد اصلی شیائومی، فریم و شاسی شیائومی و فلت شیائومی
برد اصلی شیائومی، فریم و شاسی شیائومی و فلت شیائومی

شرکت چینی شیائومی که سومین تولیدکننده عمده گوشی‌های تلفن همراه است، هم‌اکنون رکورددار بیشترین فروش در دنیاست و توانسته نام خود را از این بابت، در کتاب گینس ثبت کند. این شرکت که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد، به دلیل تلاش برای عرضه محصولاتش (از جمله برد اصلی شیائومی ، فریم و شاسی شیائومی و فلت شیائومی ) با قیمت‌های بسیار مناسب، توانست بخش بزرگی از نیاز بازارهای جهان را پوشش بدهد.

 

 همه قطعات اپل شرق در می فیکس پارت

مراکز بسیاری در دنیا، هم‌اکنون به عرضه محصولات شیائومی و لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه این شرکت مشغول هستند و فروشگاه آنلاین می فیکس پارت در ایران هم‌ یکی از همین مراکز معتبر است.

شما در هر نقطه از ایران می‌توانید همه قطعات اصلی گوشی‌های تلفن همراه شیائومی که در بسیاری از کشورها به عنوان «اپل شرق» معروف است را در این فروشگاه آنلاین پیدا کنید و یا اگر ساکن تهران هستید و قصد گشت و گذار در بازار موبایل را دارید، به صورت حضوری سری به این فروشگاه بزنید و حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، پای حرف‌های کارشناسان متخصص در این فروشگاه بنشینید و اطلاعاتتان را نسبت به شرکت و تولیدات آن افزایش دهید.

 

تمامی  مدل های فریم و شاسی شیائومی در می فیکس پارت

فروشگاه آنلاین می فیکس پارت، از همان ابتدای فعالیت خود، به همه نگرانی‌ها مبنی بر نبود قطعات گوشی‌های شیائومی در ایران پایان داد. به گونه‌ای که هم‌اکنون صاحبان این گوشی‌ها، دیگر دغدغه‌ای از این بابت ندارند.

شما می‌توانید در صورت بروز اشکال در قطعه فریم و شاسی شیائومی در گوشی تلفن همراهتان، به متخصصان این فروشگاه مراجعه کنید و آخرین دستاوردهای شیائومی در تولید این قطعات (از جمله برد اصلی شیائومی، فریم و شاسی شیائومی و فلت شیائومی ) را تهیه کنید.

کارشناسان می فیکس پارت، ضمن ارائه قطعه اورجینال، شما را با مولفه‌هایی مهم چون امکان تشخیص قطعه تقلبی و اورجینال آشنا خواهند کرد.

کارشناسان این نکته را نیز به شما آموزش می‌دهند که رنگ فریم و شاسی شیائومی تعویضی باید دقیقا همان رنگ فابریک گوشی باشد؛ چون در صورت خرید قطعه تقلبی، بین شاسی و در پشت گوشی، تفاوت رنگ ایجاد می‌شود؛ اما اگر قطعه اصل باشد، بروز چنین مشکلی محال است.

 

تمامی مدل های برد اصلی شیائومی در می فیکس پارت

خیلی از ما ممکن است که اجزای تشکیل دهنده داخلی یک گوشی را نشناسیم و همین امر ممکن است بهانه‌ای به دست سودجویان غیر کارشناس در بازار موبایل بدهد. اگر متوجه شدید که گوشی شیائومی شما به هر نحو ممکن، دچار قطع اتصالات شده است، به جایی غیر از می فیکس پارت مراجعه نکنید؛ چون ممکن است مشکل از ناحیه مادر برد اصلی شیائومی شما باشد. این قطعه اصلی که نقش شاهرگ یک گوشی را بازی می‌کند، پلی ارتباطی بین صفحه نمایشگر، اسپیکرها، میکروفن، سی پی یو و .... است.

 

تمامی مدل های فلت‌ شیائومی در می فیکس پارت

اگر شما صاحب یکی از مدل‌های گوشی‌های شیائومی هستید و احساس می‌کنید صفحه نمایشگر تان تاریک و روشن می‌شود، بدون فوت وقت، قضیه را با گروه کارشناسی می فیکس پارت در میان بگذارید، چون ممکنست فلت شیائومی گوشی شما مشکل پیدا کرده است.

کابل فلت شیائومی را می‌توان قطعه مهم یک گوشی تلفن همراه نامید چون مسئولیت ارتباط اجزای مختلف گوشی، با همین کابل کوچک است.

لازم است بدانیم که تکنولوژی برتر شیائومی، دست به ابتکار تولید قطعات همه قسمت‌های مدار و برد زده است که نقش اصلی در سازوکار اجزایی چون تصویر، مدار شارژ و پاور ولوم را بر عهده دارند. یعنی همان قطعه کلیدی که شما می‌توانید ضمن خرید حضوری یا سفارش آنلاین، در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این فروشگاه تهیه کنید.

انواع فلت شیائومی: فلت شارژ، فلت پاور، فلت مین و فلت حسگر اثر انگشت

 

تعمیر، تعویض و خرید گوشی‌های دست دوم

همه مدل‌های گوشی‌های تولید شرکت شیائومی، به دلیل رویکرد مشتری‌مدارانه این شرکت در ارائه کالا با پایین‌ترین قیمت ممکن، در ردیف پرطرفدارهای بازار تلفن‌های هوشمند قرار دارند و می فیکس پارت به همین دلیل، طرح تعمیر و تعویض و خرید گوشی‌های دست دوم را کلید زده است.

کیفیت محصولات شیائومی به گونه‌ای است که با یک سرویس آسان از سوی کارشناسان این فروشگاه، به کیفیت اولیه کارخانه بر می‌گردند.

 

تنوع محصول با حضور کارشناسان زبده

بازار گوشی‌های تلفن همراه، بازاری شلوغ از جهت تنوع محصولات است و گاه دیده شده است که افرادی با کمترین شناخت و تسلط بر این تکنولوژی، مشغول داد و ستد این کالا هستند. امری که به هر شکل، منفعتی برای متقاضی ندارد.

شما در می فیکس پارت علاوه بر پیدا کردن قطعات همه مدل‌های گوشی‌های شیا‌ئومی (مثل برد اصلی شیائومی، فریم و شاسی شیائومی و فلت شیائومی) ، می‌توانید از نظرات کارشناسانه در زمینه چگونگی نگهداری بهتر یک گوشی، شناسایی قطعات تقلبی و اورجینال و آشنایی با تازه‌ترین دستاوردهای جهان گوشی‌های همراه، به صورت رایگان استفاده کنید

 

می فیکس پارت، قطعات غیر اورجینال ندارد

فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت، علاوه بر آمادگی ارسال قطعه دلخواه شما به همه نقاط ایران، ساده‌ترین و امن‌ترین شیوه پرداخت برای خرید محصول را نیز ایجاد کرده است.

متقاضی می‌تواند چه به صورت آنلاین و چه به صورت خرید حضوری، از اصل بودن کالا مطمئن باشد چون قطعه غیر اورجینال به هیچ عنوان در این فروشگاه وجود ندارد.

اگر شما صاحب یکی از مدل‌های گوشی‌های شیائومی هستید، اصلا برای تهیه قطعه نگران نباشید چون همه قطعات مدل‌های مختلف گوشی‌های تولیدی این شرکت بزرگ، در می فیکس پارت موجود است.

پایبندی به اصول و قوانین مطرح شیائومی

شرکت جوان شیائومی که هم اکنون به عنوان یکی از رقیبان سرسخت غول‌های تولید‌کننده جهانی تبدیل شده است، یکی از شیوه‌های جذب مشتری را با عرضه تازه‌ترین محصولات با پایین‌ترین قیمت‌ها آغاز کرده است. یعنی تولیدات این شرکت هرچه تازه‌تر باشد، ارزان‌تر است.

فروشگاه آنلاین می‌فیکس پارت، ضمن وفاداری به اصول و قوانین این شرکت، عمده تلاش خود را به کار گرفته است تا عرضه بهترین قطعات با مناسب‌ترین قیمت‌ها را داشته باشد و متقاضیان به همین دلیل، از این فروشگاه به عنوان فروشگاهی تخصصی و امین نام می‌برند.

شما بدون هیچ دغدغه ای می‌توانید قطعات مختلف گوشی‌هایتان اعم از ال سی دی، باتری، درب پشت و قطعاتی که در بالا به آنها اشاره شد، همراه با آخرین دستاوردهای اورجینال شیائومی، به این شرح تهیه کنید:

•        Mi A2 Lite - Redmi 10

  •        poco x3, poco c3, poco m3

•        Xiaomi Redmi Note 5A

•        Xiaomi Redmi Note 5A

•        Redmi Note 6 Pro

•        Redmi 9 - Redmi 9 Prime

•        Mi Max 3

•        Mi Max 2

•        Mi Max

•        Redmi K20 Pro-Redmi K20

•        Redmi 11

•        Mi 8 Lite

•        Mi A1-Mi 5X

•        Mi A3-Mi CC 9e

•        Redmi 6

•        Redmi 5 Pro

•        Redmi 5 Plus

•        Mi 8 SE

•        Mi 9 SE

•        Redmi 7A

•        Redmi 6A

•        Mi 9 Lite-Mi CC9

•        Redmi 9A

•        Redmi 8

•        Redmi 8A

•        Redmi 7

راه‌های دسترسی به فروشگاه می فیکس پارت

برای گشت و گذاری در سایت جذاب می فیکس پارت قبل از هرچیز به سایت این فروشگاه به نشانی https://mifixpart.com/contact   مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 09901105726 یا با واتس اپ 09901105726 در تماس باشند.

اینستاگرام می فیکس پارت هم به نشانی mifixpartt اطلاعات جذابی از تازه ترین محصولات شیائومی در اختیار فالورهای خود قرار می‌دهد.

 

                                                                                                                                             

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

می فیکس پارت

فروشگاه می فیکس پارت mifixpart پخش قطعات گوشی شیائومی تامین قطعات گوشی شیائومی تعمیر گوشی شیائومی تعمیر فوری گوشی شیائومی

اطلاعات تماس
  • 093862*****
[نمایش اطلاعات]