اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105671017610

فروش گوگرد پتروشیمی و پالایشگاهی ایران و ترکمنستان برای صادرات

گوگرد پالایشگاهی سولفیران- گوگرد گرانول پتروشیمی صادراتی

کد: 140011105671017610

https://bit.ly/3Htfm9M

، سمنان , (اخبار رسمی): گوگرد پتروشیمی دارای رنگ زرد طلایی و روشن است و در فرمهای کلوخه، گوگردگرانول، پاستیلیو گوگرد پودری تولید می شود.چاههای گاز و نفت بزرگترین منبع تولید گوگرد در جهان هستند. از طریق فرایند گوگرد زدایی از گاز های ترش و فرآورده های نفتی این نوع گوگرد که به گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی معروف است تولید میشود.

گوگرد پالایشگاهی سولفیران- گوگرد گرانول پتروشیمی صادراتی
گوگرد پتروشیمی -پودر گوگرد پالایشگاهی-گوگرد گرانول

گوگرد به عنوان یک فرآورده جانبی در پالایشگاه‌های گازی (NIGC) و هم در پالایشگاه های نفتی (NIOC) تولید می شود.ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی (گرانول و کلوخه)در جهان است.

انواع گوگرد و منابع آن

گوگرد دهمین عنصر مورد استفاده از لحاظ وزن و پنجمین عنصر از نظر میزان در دسترس بودن در پوسته زمین است. گوگرد در فرم معدنی به صورت خالص در طبیعت بسیار کمیاب است. این عنصر اغلب به صورت ترکیبات سولفیدی وسولفاتی یا سولفیتی به وفور یافت می شود.

گوگرد در حیات موجودات زنده نقش بزرگی دارد. گوگرد در ترکیبات اسیدهای آمینه و بعضی از ویتامین ها و بسیاری از پروتئین ها حضور دارد. درنتیجه گوگرد برای عملکرد های بیوشیمیایی بدن عنصری ضروری است.

گوگرد پتروشیمی گازی

گوگرد پتروشیمی گازی از لحاظ ظاهری دارای رنگ زرد طلایی و روشن دارای بوی بد و تند است. و در فرمهای کلوخه، گوگردگرانول، پاستیل یا عدسی و گوگرد پودری تولید و دپو می شود.

چاههای گاز و نفت بزرگترین منبع تولید گوگرد در جهان هستند. از طریق جداسازی گوگرد و فرایند گوگرد زدایی از گاز های ترش و فرآورده های نفتی این نوع گوگرد که به گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی معروف است قابل استحصال می باشد.

گوگرد به عنوان یک فرآورده جانبی در پالایشگاه‌های گازی (NIGC) و هم در پالایشگاه های نفتی (NIOC) تولید می شود. گوگرد پالایشگاه‌های نفتی اغلب به رنگ زرد قناری و پررنگ‌تر هست.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی در جهان است. گوگرد تولید شده در پالایشگاه های ایران آن اغلب دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و میزان خاکستر کمی دارد. کیفیت گوگرد گرانول ایران طبق آنالیز به خلوص بالای ۹۹.۹۸ درصد می‌رسد.

در گذشته گوگرد را از معادن استخراج می‌کردند در بسیاری از مناطق آتشفشانی مانند سیسیل ایتالیا گوگرد در سطح زمین نیز یافت می‌شد تا اواخر قرن بیستم میلادی گوگرد از گنبدهای نمکی نیز قابل استخراج بود. این نوع گوگرد را گوگرد معدنی می نامند و بزرگترین کاربرد آن در اراضی کشاورزی است. اما امروزه بیشتر گوگرد مورد مصرف در صنعت از فرایندهای پالایشگاهی و پتروشیمی به دست می آید.

گوگرد نفتی -گازی

نفت خام و گاز ترش ورودی پالایشگاه های نفتی و گازی در بردارنده ترکیبات گوگردی بسیار پیچیده‌ای هستند. این ترکیبات گوگردی آلی با برخورد با هیدروژن و تبدیل شدن به سولفید هیدروژن از سوخت ها قابل حذف هستند. بازیافت و استخراج گوگرد از گاز ترش به دلایل زیست محیطی مهمترین منبع تامین گوگرد در زمان حال می باشد.

فرم های مختلفی از فراورده های گوگرد پالایشگاهی وجود دارد، مهمترین آنها گوگرد گرانوله، گوگرد کلوخه و گوگرد پودری میباشد.

گوگرد گرانول 99.98 درصد

گوگرد گرانول پتروشیمی به عنوان یک محصول جانبی در فرایند شیرین سازی گاز ترش به عنوان خوراک ورودی پالایشگاه های پتروشیمی تولید می شود. در این فرآیند هیدروژن سولفید در واحد ریکاوری گوگرد به گوگرد مایع تبدیل می شود. در نهایت در انتهای این فرآیند گوگرد جامد به صورت گرانول تولید می گردد. گرانول گوگرد همانطور که از نامش پیداست بر اثر شکل گیری لایه های گوگرد بر روی هسته مرکزی به صورت تدریجی حاصل می شود. در این فرایند سایز محصول نهایی قابل کنترل می باشد.

گوگرد کلوخه ۹۹ درصد پتروشیمی

اساساً این نوع محصول کاملاً غبار آلود است. به طور کلی تولید، ذخیره سازی و جابجایی گوگرد کلوخه سبب تولید گرد و خاک فراوان، در بعضی از مواقع سبب ایجاد جرقه های ناگهانی، آلوده شدن یا مرطوب شدن بار میشود که مهمترین نقاط ضعف این فرم از محصول گوگرد هستند. گوگرد کلوخه معمولاً در صنایع مختلف شیمیایی از جمله صنایع دارویی غذایی ساخت کاغذ و لاستیک سازی و همچنین تولید باروت و در صنعت رنگرزی کاربرد فراوان دارد.

کاربرد گوگرد پتروشیمی در صنعت:

تولید اسید سولفوریک با استفاده از گوگرد

تولید قند و شکر و نشاسته

اسیدی کردن چاه‌های نفت

ساخت روغن موتورهای دیزلی

لاستیک سازی و تولید پلاستیک

بعنوان عایق در آسفالت جاده‌ها و ساختمان‌ها

تولید کود شیمیایی از جمله سولفات‌ها و فسفات‌ها

تولید کبریت، ضد یخ، حشره کش‌ها، پاک کننده‌ها، ابریشم مصنوعی، کاغذ و چسب مصنوعی

روشهای تولید گوگرد خالص:

روش اول، استفاده از رسوبات گوگرد عنصری به روش فراش یا سبک سیسیلی است. در این روش گوگرد از رسوبات آهکی گوگرد دار استخراج میشود.

روش دوم، فرآیند کلاوس نام دارد که پس از زدودن هیدروژن سولفید از نفت خام و گاز ترش در پالایشگاه، هیدروژن سولفید در واحد بازیابی به گوگرد عنصری خالص تبدیل میشود.

روش سوم، فرآیند اتوکامپو (outokumpu) نام دارد که گوگرد را از پیریت تولید می‌کنند.

مجموعه سولفیران دارای امکان تامین نیازهای صادراتی گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی از تولید کنندگان داخلی و یا پالایشگاه ترکمنستان برای صادر کنندگان محترم را دارد.

تماس از طریق واتس اپ: ۰۹۱۹۰۸۵۶۹۹۵

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگرد معدنی سمنان

فرآیند اکسید و معدنی شدن گوگرد پتروشیمی در خاک بسیار طولانی و زمان‌بر است و نیاز به باکتری تجزیه گوگرد یا باکتری تیوباسیلوس دارد. مهمترین مصرف این گونه از گوگرد در صنایع خصوصاً در صنعت اسید سازی است. از نظر قیمت نیز گوگرد پتروشیمی دارای قیمت چند برابری نسبت به گوگرد معدنی است و در کشاورزی مقرون به صرفه نیست. فروش گوگرد معدنی سمنان ،گوگرد گرید کشاورزی توسط مجموعه ما بصرت مستقیم از درب معدن امکان پذیر است .جهت سفارش می توانید از طریق فرم تماس سایت یا شماره تماس ۰۹۱۹۰۸۵۶۹۹۵ اقدام نمایید. گوگرد پتروشیمی گازی از لحاظ ظاهری دارای رنگ زرد طلایی و روشن است. و در فرمهای کلوخه، گرانول، پاستیل یا عدسی و گوگرد پودری تولید و دپو می شود. از طریق جداسازی گوگرد و فرایند گوگرد زدایی از گاز های ترش و فرآورده های نفتی این نوع گوگرد که به گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی معروف است قابل استحصال می باشد. گوگرد به عنوان یک فرآورده جانبی در پالایشگاه‌های گازی (NIGC) و هم در پالایشگاه های نفتی (NIOC) تولید می شود. گوگرد پالایشگاه‌های نفتی اغلب به رنگ زرد قناری و پررنگ‌تر هست.بیشترین مصرف گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی برای تهیه اسید سولفوریک استفاده میشود. گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی در صنایع لاستیک سازی، صنایع تولید کاغذ، صنعت استخراج فلزات به روش لیچینگ، در صنایع نظامی برای تولید باروت و در صنایع کشاورزی برای تولید انواع کودهای معدنی و شیمیایی کاربرد فراوان دارد. مجموعه ما توانایی تامین نیازهای صادرکنندگان گوگرد گرانول و کلوخه پالایشگاهی را از مبدا ترکمنستان و ایران یا دیگر بنادر منطقه را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید