اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107146756617610
در دسترس نیست

بنتونیت خوراک دام و طیور- توکسین بایندر و پلت بایندر

کد: 140107146756617610

، سمنان , (اخبار رسمی): استفاده از این مواد خوراکی باعث می‌شود تا میزان آمونیاک در سالن‌های پرورش طیور کاهش بسیار زیادی پیدا کند، کمک به افزایش راندمان جذب مواد غذایی، افزایش کیفیت پوسته‌تخم‌ مرغ، کاهش مسمومیت‌های ناشی از سموم قارچی برای دام و طیور، افزایش چربی شیر دام‌ها و افزایش پروتئین موجود در شیر را بدنبال دارد

بنتونیت خوراک دام و طیور- توکسین بایندر و پلت بایندر
بنتونیت خوراک دام و طیور- توکسین بایندر و پلت بایندر

از جمله مزایا بنتونیت خوراک دام و طیور می‌توان به این موضوع اشاره کرد که پلت بایندر از چسبندگی قابل‌ توجهی برخوردار بوده و برای استفاده در کارخانجات خوراک دام و طیور بسیار مناسب و کاربردی است.

بنتونیت خوراک دام و طیور چیست؟

بنتونیت دامی را در حقیقت می‌توان نوعی خاک رس و یک ماده جاذب شمار آورد. این ماده خوراکی، نقش‌ها و وظایف بسیار زیادی را در بدن نشخوارکنندگان برعهده می‌گیرد. اما با این‌ حال عملکرد و نقش اصلی آن از بین بردن سموم به‌ ویژه سموم قارچی از جیره غذایی دام و طیور و پاک سازی سیستم گوارشی آن‌ها است.

این ماده معدنی و خوراکی از عناصر مغذی فراوان از قبیل کلسیم، پتاسیم، سدیم و… سرشار بوده که وجود هر کدام برای رشد هرچه بهتر دام و سلامت بدنی وی ضرورت دارد.

پلت بایندر : یکی از کاربردهای بنتونیت خوراک دام و طیور

پلت را می‌توان خوراکی بسیار ارزان‌قیمت و با کیفیت مناسب برای دام به شمار آورد. این محصول، خوراکی فرموله شده و مناسب برای مصرف مرغداران و دامداران محسوب می‌شود. مصرف این خوراکی باعث می‌شود تا نیازهای دام‌ها تأمین شده و از سوی دیگر از صرف هزینه‌های بسیار گزاف و بی‌مورد پیشگیری به عمل آید.

برای این منظور می‌توانید از بنتونیت خوراک دام به‌ عنوان یک پلت بایندر مناسب و باکیفیت استفاده کنید. این محصول خوراکی و معدنی قادر است آب را جذب نموده و به یک ماده‌ چسبناک تبدیل شود. پس اگر از آن در خوراکی‌های پلت شده استفاده کنید.

توکسین بایندر: خاصیت ضد سموم بنتونیت خوراک دام

خوراک‌های دام و طیور در معرض آلودگی‌های بسیار زیادی قرار می‌گیرند که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین این آلودگی‌ها، قارچ‌ها و سموم قارچی از جمله آفلاتوکسین‌ها هستند. توکسین‌هایی که توسط این قارچ‌ها تولید می‌شوند به بروز بسیاری از بیماری‌ها در دام و طیور منجر خواهند شد.
 

چراکه سیستم ایمنی را با کاهش مواجه خواهند نمود. از سوی دیگر این سموم می‌توانند از طریق مصرف شیر، گوشت و… به مواد خوراکی و غذاهای انسان‌ها نیز وارد شده و خطراتی را برای سلامت بدن آن‌ها به وجود آورد. از سوی دیگر تأثیر این سموم بر حیوانات، خود را به شکل کاهش وزن‌گیری، کاهش تولید شیر و تخم‌مرغ، اختلال در عملکرد دستگاه تناسلی، سرطان‌زایی و … نشان خواهد داد.

این تأثیرات از نظر اقتصادی نیز دامن‌گیر پرورش‌دهندگان دام و طیور شده و بهره‌وری تولید آن‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند. در صورتی‌ که در خوراک و تغذیه دام و طیور از بنتونیت دامی استفاده شود، به‌ ویژه در جیره‌های غذایی آلوده به سموم آفلاتوکسین‌ها، اثرات منفی این سموم بر خوراک دام‌ها خنثی شده و می‌تواند به افزایش وزن آن‌ها نیز کمک کند.

فروش بنتونیت  خوراک دامی با مجوز دامپزشکی

یکی از مشکلات اساسی بسیاری از پرورش‌دهندگان دام و طیور، میزان بالای بیماری در این موجودات بوده که در بیشتر موارد هم به مرگ و میر و تلف شدنشان منجر می‌گردد. در بسیاری از مواقع دلیل اصلی این میزان از مرگ و میر در حیوانات، سموم قارچی و باکتریایی اعلام شده‌ است.

این شرایط باعث می‌شود تا پرورش‌دهندگان و دامداران برای از بین بردن بیماری از داروهایی مانند داروهای آنتی‌بیوتیک استفاده کنند که این موضوع هزینه‌های بسیار بالایی را به آن‌ها تحمیل کرده و از سوی دیگر اثرات نامطلوبی را در سلامتی دام و طیور به وجود می‌آورد.

برای ثبت سفارش بنتونیت خوراک دام می توانید به سایت sulfiran.com مراجعه نمایید یا از طریق شماره 09190856995 با کارشناس فروش بنتونیت دامی تماس حاصل نمایید.

در چنین شرایطی بهتر است دامداران از بنتونیت خوراک دام دارای مجوز دامپزشکی استفاده کنند. چرا که این ماده معدنی در این شرایط، به‌ عنوان یک توکسین بایندر افزودنی خوراک دام و طیور به‌ صورت کاملاً طبیعی، عمل کرده و قادر به کاهش مسمومیت‌های ناشی از آلودگی مواد خوراکی دام خواهد بود. این ماده خوراکی از خاصیت انرژی‌ زایی بسیار بالایی هم برخوردار شده‌ است.
 

افزایش میزان جذب مواد غذایی با استفاده از بنتونیت خوراک دام

یکی از مهم‌ترین خواص بنتونیت خوراک دام و طیور، امکان جذب آب است. این ماده معدنی می‌تواند میزان غلظت مواد خوراکی را در دستگاه گوارش دام و طیور افزایش دهد و به‌ این‌ ترتیب به کاهش سرعت عبور مواد غذایی در بدن این حیوانات کمک رساند. در این‌ صورت هضم و جذب مواد خوراکی در مدت زمان کافی صورت پذیرفته و از این طریق به افزایش تولید گوشت، تخم مرغ و… کمک می‌شود.

یکی دیگر از خواص بنتونیت خوراک دام خاصیت بافر بودن آن است. همان‌طور می‌دانید کنسانتره‌های که مورد استفاده‌ دامداران برای دام‌های شیرده قرار می‌گیرند، نوعی حالت اسیدی در این موجودات به وجود خواهند آورد. در صورتی‌ که پرورش‌دهندگان دام و طیور از بنتونیت خوراک دام در جیره خود استفاده کنند، می‌توانند این حالت اسیدی را از بین ببرند و از کاهش یافتن شیر این حیوانات جلوگیری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگرد معدنی سمنان

فرآیند اکسید و معدنی شدن گوگرد پتروشیمی در خاک بسیار طولانی و زمان‌بر است و نیاز به باکتری تجزیه گوگرد یا باکتری تیوباسیلوس دارد. مهمترین مصرف این گونه از گوگرد در صنایع خصوصاً در صنعت اسید سازی است. از نظر قیمت نیز گوگرد پتروشیمی دارای قیمت چند برابری نسبت به گوگرد معدنی است و در کشاورزی مقرون به صرفه نیست. فروش گوگرد معدنی سمنان ،گوگرد گرید کشاورزی توسط مجموعه ما بصرت مستقیم از درب معدن امکان پذیر است .جهت سفارش می توانید از طریق فرم تماس سایت یا شماره تماس ۰۹۱۹۰۸۵۶۹۹۵ اقدام نمایید. گوگرد پتروشیمی گازی از لحاظ ظاهری دارای رنگ زرد طلایی و روشن است. و در فرمهای کلوخه، گرانول، پاستیل یا عدسی و گوگرد پودری تولید و دپو می شود. از طریق جداسازی گوگرد و فرایند گوگرد زدایی از گاز های ترش و فرآورده های نفتی این نوع گوگرد که به گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی معروف است قابل استحصال می باشد. گوگرد به عنوان یک فرآورده جانبی در پالایشگاه‌های گازی (NIGC) و هم در پالایشگاه های نفتی (NIOC) تولید می شود. گوگرد پالایشگاه‌های نفتی اغلب به رنگ زرد قناری و پررنگ‌تر هست.بیشترین مصرف گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی برای تهیه اسید سولفوریک استفاده میشود. گوگرد پتروشیمی-پالایشگاهی در صنایع لاستیک سازی، صنایع تولید کاغذ، صنعت استخراج فلزات به روش لیچینگ، در صنایع نظامی برای تولید باروت و در صنایع کشاورزی برای تولید انواع کودهای معدنی و شیمیایی کاربرد فراوان دارد. مجموعه ما توانایی تامین نیازهای صادرکنندگان گوگرد گرانول و کلوخه پالایشگاهی را از مبدا ترکمنستان و ایران یا دیگر بنادر منطقه را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید