اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105671418120

آشنایی با انواع درمان دیسک کمر

کد: 140011105671418120

https://bit.ly/3Ggpu4s

، (اخبار رسمی): درمان دیسک کمر برای کسانی که درد کمر دارند یکی از معضلات در دنیای امروز است. کمردرد برای کارمندان یا حتی زنان خانه دار که دائما مشغول تلاش و کار کردن هستند درد آشنایی شده است. با راهکارهای ساده می توان جلوی بروز این مشکلات را گرفت. در این مقاله با ما همراه باشید تا چند راه درمانی را بیان کنیم.

انواع درمان دیسک کمر
درمان دیسک کمر

اینکه چه زمانی میتونید از این درمان ها استفاده کنید و آیا برای شما مناسب هست یا خیر رو پزشک به شما میگه              اونهم بعد از اینکه وضعیت شمارو کاملا مورد بررسی قرار داده باشه !

با شنیدن کلمه دیسک کمر و احساس دردهایی که در ناحیه کمر می کنیم همه ما ناخودآگاه به فکر جراحی دیسک می افتیم و می‌‍ترسیم!

با وجود زندگی های ماشینی برای ما کارمندها که از صبح تا غروب پای سیستم میشینیم و تکون نمیخوریم کمر درد چیز عجیبی به نظر نمیاد. در هر صورت با مراقبتهای پیش گیرانه میتونیم جلوی بروز این اتفاقات رو بگیریم. از قبیل ورزش کردن . نشستن درست و اصولی ، تغذیه های مناسب که تعادل وزن داشته باشیم و چاق نشیم . اینها واقعا ساده ترین راه ها و بهترین کارهایی هست که میتونیم در این مسیر انجام بدیم تا دچار مشکلات بیشتر نشیم.

ولی خب کی گوش میده !!

از صبح که از جا بلند میشیم انقد دغدغه ذهنی داریم که متوجه نیستیم زمان چجحوری میگذره!

اما برای آگاهی بیشتر بهتره بدونیم که خیلی از روش ها به غیر از جراحی وجود داره پس اگر اسم دیسک کمر رو شنیدین و به دنبال درمان دیسک کمر بودید فکر نکنید که صددرصد باید جراحی کنید و یا بالعکس بدون عمل میتونید خوب بشید!

شما باید تحت درمان یک پزشک مجرب در یک کلینیک یا بیمارستان مجهز قرار بگیرید. دائما پیگیر باشین و راههای مختلفی که پزشک به شما توصیه می کنه رو انجام بدین. اگر زود مراجعه کرده باشین و درمان رو به موقع شروع کرده باشین راه های مختلفی رو به غیر از جراحی میتونین امتحان کنین:

تزریق اپیدورال – فاست- لیر- تزریق دیسکوژل تنها چندتا از راه های علمی و درستی هست که میتونه به درمان دردکمر شما کمک کنه !

وقتی پزشک برای شما دیسکوژل تزریق میکنه دو ساعت بعد از تزریق به راحتی میتونید به راه رفتن خودتون ادامه بدید و راحت بایستید!

نیازی به بستری شدن ندارید

جای زخمی براتون باقی نمیمونه

ماندگاری بالایی داره یعنی تا مدتی از دست کمر درد خلاص میشید .

از همه مهمتر احتمال نتیجه بخشی و اثر مثبت بسیار بالایی داره

اثری که فیزیوتراپی داره رو همه ازش آگاهیم و تا حد بسیار زیادی میتونه باعث کاهش دردهای کمر ما بشه.

اینکه چه زمانی میتونید از این درمان ها استفاده کنید و آیا برای شما مناسب هست یا خیر رو پزشک به شما میگه             

اونهم بعد از اینکه وضعیت شمارو کاملا مورد بررسی قرار داده باشه !

بنابراین با وجود درد کمر به یک بیمارستان یا کلینیک درد مراجعه کنید. و اجازه بدید درمان هارو براتون آغاز کنن. به توصیه های پزشکتون گوش بدین و سعی کنید دستورات رو اجرا کنید. البته که از جراحی نباید بترسید و اگر پزشک لازم دید که باید جراحی کنید حتما این کار رو انجام بدین.

یکی از کلینیک های درد که اتفاقا تحت نظر تخصص ها و متخصص های زیادی دارن تو تهران کار میکنن. کلینیک درد دکتر آریانی هست که میتونید برای کنترل دردهاتون بهشون مراجعه کنید و ازشون راهنمایی های لازم رو بگیرید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان