اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011135677218120

با آگاهی بیشتر به جامعه نگاه کنیم

به مشکلات همدیگه نخندیم

کد: 140011135677218120

https://bit.ly/3Ldu9Yy

، (اخبار رسمی): برای خیلی از ماها پیش اومده که با شنیدن مشکل یک نفر خندیدیم ولی اون آدم با اون مشکل واقعا ممکنه زندگی سختی داشته باشه . خیلی وقتها با یک بررسی ساده جراحی یکم وقت گذاشتن ی هزینه کوچیک و کارهایی مشابه این میتونیم زندگی یک نفر رو زیباتر و لذت بخش تر کنیم.

بدون هیچگونه دغدغه ذهنی و استرسی میتونید به پزشکان متخصص و جراح زنان مراجعه کنید. و بدون رودروایسی مشکلتون رو مطرح کنید و برای جراحی لابیاپلاستی اقدام کنید.

خانم ها به سبب ژنتیکی که دارند در طول زندگی دچار تغییرات فراوانی میشوند. بدن زنان دستخوش تغییرات  بسیار زیادی قرار می گیره. از زایمان گرفته تا افزایش سن و فعالیتهای جسمی و حتی فشار های روحی. همه اینها باعث میشوند که بدن زنان دچار تغییرات زیادی بشوند. شاید اولش به ذهنتون نرسه و حتی با گفتنش خنده تون هم بگیره!

اما این تغییر چیزی نیست جز تغییرات ناحیه تناسلی بانوان که در موارد زیادی باعث اذیت و آزار اونها میشه.

در ایران معمولا این نوع جراحی ها به عنوان جراحی های زیبایی شناخته میشن اما واقعیت اینه که در موارد بسیاری هم جراحی لابیاپلاستی به سبب درمان مشکلات خانم ها صورت میگیرد.

شاید باورش سخت باشه اما اندازه لابیاها می تونه موجب درد در این اندام خانم ها بشه

تو لباس پوشیدن  میتونه اونهارو اذیت کنه و ظاهر خوبی در نمای ظاهری نداشته باشه  و همین باعث اعصاب خوردی اونها بشه

پیاده روی رو برای خیلی از خانم ها سخت و درد آور میکنه و بسیاری مشکلات دیگر.

بنابراین لطفا بیایم به مشکلات همدیگه نخندیم !!

همه این عوامل میتونه رو اعصاب و روان یک انسان بره و اونو تحت تاثیر بذاره

به علاوه که مهمترین اثری که تغییر شکل و بدفرمی این اندام برای خیلی ها میذاره روی روابط زناشویی اونها تاثیر خیلی زیادی داره . برای خیلی از افراد این مسائل مهمه و باید این واقعیات رو پذیرفت. بنابراین اینکه این جراحی جزو جراحی های زیبایی محسوب میشه به کنار اما از اثرات درمانی که داره نباید غافل شد.

امروزه بسیاری از پزشکان مجرب در تهران، شهرستان ها و در کل ایران وجود دارند که این جراحی هارو به نحو احسن انجام میدن. بنابراین بدون هیچگونه دغدغه ذهنی واسترسی میتونید به پزشکان متخصص و جراح زنان مراجعه کنید. و بدون رودروایسی مشکلتون رو مطرح کنید و برای جراحی لابیاپلاستی اقدام کنید. یکی از این پزشکان مجرب که در تهران هم فعالیت می کنن. خانم دکتر شیرین شمس هستند که سابقه خوبی در انجام این جراحی ها دارند.

در آخر خواهشی که دارم اینه که به عنوان یک انسان سعی کنیم همدیگر رو قضاوت نکنیم . چون ما از مشکلات دیگران آگاهی نداریم. و اینکه با آگاهی بیشتر میتونیم جامعه رو حتی برای یک نفر جای زیباتری برای زندگی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه