اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105256359618120

این روزها پول درآوردن بی اغراق مهمترین کار همه مردم شده است!

پزشکان پوست چه کارهایی که نمی‌کنند!

کد: 140105256359618120

https://bit.ly/3zZJuHh

، (اخبار رسمی): بسیاری از عزیزانی که ترنس هستند و مشکلات این چنینی دارند، باید برای اصلاح شرایط خود و در واقع تغییر جنسیت به متخصصان ماهری مراجعه کند و جراحی های زیادی انجام بدهند. یکی از این پزشکان متخصصان پوست هستند و ...

پزشکان پوست چه کارهایی که نمی کنند!!!
پزشکان پوست چه کارهایی که نمی‌کنند!

وقتی می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید یا انجام دهید؛ خوب چشمانتان را بازکنید، وقتی انتخاب کردید دیگر چشمانتان را ببیندید.

پول درآوردن این روزها بی اغراق مهمترین کار همه مردم شده است؛ از پزشک و مهندس گرفته تا مدیر و معلم و کارگر.

اما پول درآوردن به چه قیمتی؟ چگونه؟ این مهمترین قسمت ماجراست. من در این مطلب می خواهم از دکترهای پوست برایتان بگویم. اینکه به چه نحوی با پزشکان این حوزه آشنا شدم بماند برای وقت دیگری، چون درحوصله این مطلب نمی گنجد.

برای خیلی از ما در طول زندگی اتفاقات مختلفی می افتد که نیاز به رفتن پیش متخصص داریم.

خیلی از اوقات به دلیل اینکه نمیدانیم باید به چه کسی مراجعه کنیم یک وقت نوبت، برای پزشک عمومی میگیریم. پزشک عمومی یا داخلی هم  بررسی اولیه انجام میدهد. در خیلی از موارد یک پماد یا دارو برای بیمار تجویز می‌کند و راهی خانه می‌شویم. مگر در شرایطی که دیگر اوضاع حاد باشد آن وقت است که شما را به پزشک دیگری برای بررسی بیشتر و دقیقتر ارجاع می‌دهند.

اما پزشک پوست شاید نام آشناتر باشد. برای اینکه ما هر وقت خیلی جوش می‌زنیم و پوستمان خراب می شود، لکه و کک و مک روی پوستمان ایجاد می شود یا کبودی یا زخمی روی آن می بینیم می دانیم که باید به متخصص پوست مراجعه کنیم. این ساده ترین مساله برای مراجعه به این پزشکان است.

اما حواستان باشد که برای مراجعه به این پزشکان باید به نکته های مهمی توجه کنید.

خیلی از عزیزانی که ترنس هستند و مشکلات این چنینی دارند باید برای اصلاح شرایط خود و در واقع تغیییر جنسیت نزد متخصصصان زیادی بروند و جراحی های زیادی انجام بدهند.

یکی از این پزشکان متخصصان پوست هستند. یک پزشک پوست می تواند برای کاشت مو، کاشت ابرو و یا کاشت ریش در خدمت این عزیزان باشد و برای تغییر چهره آنها کمک کند.

تغییر جنسیت در ایران این روزها دارد کم کم از تابو در می آید و مردم با پذیرش بیشتری با این مشکل مواجه هستند.

 درست است که نام این پزشکان با پوست و مو گره خورده است اما جراحی های پوستی هم جزو کار این پزشکان است. مثلا موقعی که پوست پلک شما می افتد نیازی به رفتن پیش چشم پزشک ندارید باید به یک دکتر پوست مراجعه کنید واز او بخواهید که پوست پلکتان را بالا بکشد. بر حسب افتادگی پوست این ناحیه روش های مختلفی می تواند مشکلتان را حل کند اما جراحی پلک برای برداشتن این پوست اضافه یک راه ماندگار است. به این جراحی بلفاروپلاستی نیز می گویند. دراین روش جراح یا همان متخصص پوست با احتیاط کامل پوست های اضافه‌ای که بالای چشم یا زیر چشم شما قرار گرفته است را برمیدارند. پشت پلک را به نحوی که ردی از آن نماند بخیه می زنند واز افتادگی پوست خلاص می شوید.

راه دیگر اینست که ابروهای شما را بالا بکشند. این کار انواع و اقسام کارهای مربوط به لیفت صورت است. با نخ های مخصوص از طریق جراحی، یا حتی با تزریق بوتاکس می توانند این کار را انجام بدهند.

استفاده از انواع لیزرها برای مصارف گوناگون هم جزو تخصص این پزشکان است. خانم هایی که برای برداشتن موهای زائد اقدام میکنند و دائم به آنها تاکید میشود که به آرایشگاه‌ها نروند و به متخصص مراجعه کنند همینجا اهمیت می یابد. کار کردن با لیزر مهارت خاص خود را می طلبد. شاید فکر کنید یک اپراتور به راحتی از پس این مورد بر می‌آید اما اشتباه دقیقا همینجاست. شناخت نوع پوست شما و اینکه از چه درجه و شدتی باید برایتان استفاده کنند. به علاوه ینکه آیا اصلا استفاده از این لیزرها به کار شما می آید یا خیر؟ برایتان مناسب است یا خیر؟

اینجا خود را نشان می دهد. اهمیت موضوع را جدی بگیرید. شاید اگر به آرایشگاه مجهز و یک سالن شیک مراجعه کنید با درخواست شما فورا موافقت کنند و کار را برایتان انجام دهند. حالا نتیجه چه شود الله اعلم!

اشاره به همان موضوع پول درآوردن در این روزها !!

مساله دیگر که در خصوص این پزشکان باید به شما بگویم این است که اگر از همسایه  و خواهر دوستتان و دختردایی شوهرتان شنیده‌اید که یک روشی را برای زیبایی یا درمان مشکلشان استفاده کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند، دلیل نمی شود که آن رووش برای شما هم مفید باشد. بنابراین این نکته را از قدیمی ها داشته باشید:

وقتی میخواهید چیزی را انتخاب کنید و یا انجام دهید اول کار خوب چشمانتان را باز کنید، وقتی انتخاب کردید دیگر چشمانتان را ببیندید.

 اول تحقیق کنید به دکتر خوب مراجعه کنید بعد که تخصص پزشک و کار خوب او برای شما روشن شد دیگر به او اعتماد کنید.

برای این کار هم از آشنا یا کسی که به او اعتماد دارید، سوال کنید

وقتی به مطب می روید حواستان به اطراف باشد و مراجعه کنندگان دیگر را ببینید

از آنها سوال کنید و نتیجه ای که از درمانشان گرفته اند را جویا شوید. اینها می تواند چراغ راه خوبی برای شما باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]