اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012035724918120

حقیقت جراحی های زیبایی زنان چیست؟

کد: 140012035724918120

https://bit.ly/36q7wQB

، (اخبار رسمی): برای بسیاری از ما شنیدن نام های مختلف جراحی های زیبایی این روزها دیگرعجیب نیست. انواع جراحی های زیبایی مثل عمل بینی، عمل زیبایی گوش، زاویه سازی فک و انواع عمل های مختلفی که بر روی صورت انجام می گیرد همه و همه برای زیباتر دیده شدن و افزایش اعتماد به نفس افراد انجام می گیرد.

حقیقت جراحی های زیبایی زنان چیست؟
حقیقت جراحی های زیبایی زنان چیست؟

اما مساله اصلی تنها جنبه زیبایی این جراحی ها نیست. بیایید برای یک بار هم که شده جراحی های زیبایی را از زاویه دیگری بنگریم! بسیاری از بانوان از دردهایی رنج می برند که شاید بیان این مشکلات برای آنها سخت باشد. اما یک واقعیت است.

گذر زمان، افزایش سن، زایمان های متعدد و روابط زناشویی، ورزش های سنگین و دوچرخه سواری، چاقی و دیابت تاثیر بسزایی بر اندام بانوان می گذارد. البته بماند که بسیاری از مردم نیز به صورت ژنتیکی ممکن است اندام تناسلی شان به نحوی آزار دهنده باشد.

اندام تناسلی بانوان شامل بخش های مختلفی است که بزرگ بودن و نامتقارن بودن لبیاها ( لبه های داخلی و خارجی واژن) قسمتی است که می تواند منجر به آزار بانوان شود. از جمله این مشکلات مواردی از قبیل زیر است:

  • بسیاری از خانم ها در هنگام راه رفتن و پیاده روی دچار مشکل میشوند.
  • هنگام پوشیدن لباسهای تنگ و مجلسی، نمای زشتی را ایجاد می کند.
  • از همه مهمتر اعتماد به نفس بانوان در هنگام روابط زناشویی است!

درباره موضوع سوم باید توضیح داد که بسیاری از خانم ها به دلیل نازیبا بودن اندام تناسلی ممکن است دچار اعتماد به نفس پایینی باشند. همین امر استحکام خانواده را به هم می ریزد. این در حالی است که با یک عمل جراحی سرپایی و بدون بیهوشی می توان به این مشکلات خاتمه داد!

در طول جراحی لابیاپلاستی نواحی خاصی از لابیاها برش داده می شوند. بافت تیره رنگ و آویزان در لبه داخلی واژن در این جراحی برش داده می شود. مقادیر مناسبی از این ناحیه به آرامی بریده می شود و ظاهری صاف تر، روشن تر و زیباتر برای این ناحیه مهیا می شود. به این ترتیب اصطکاک کمتری بین لابیای مینور و لابیای ماژور وجود خواهد داشت.

در صورتی که لابیای ماژور سایز بیش از حد بزرگی داشته باشد، می توان در طول لابیاپلاستی به کوچک کردن لابیای بزرگ هم اقدام نمود. در برخی موارد می توان پوست اضافه که اطراف ناحیه کولیتوریس را پوشانده است را هم در این جراحی برداشت.

این جراحی می تواند به صورت جداگانه هم انجام گیرد که با نام هودکتومی شناخته می شود. با انجام لابیاپلاستی می توان ظاهری کوچک تر، تمیزتر و متقارن تر برای ناحیه واژن به وجود آورد. این جراحی با روش های مختلفی انجام می گیرد. تکنیک های مختلفی که برای این جراحی استفاده می شود نتایج جراحی را کمی متفاوت می کند. استفاده از لیزر یا تکنیک تریم که از ساده ترین و پرکاربردترین تکنیک هاست روش های رایجی برای این جراحی هستند.

آنچه مهم است مشاوره قبل از جراحی، مهارت پزشک و از همه مهمتر معاینه بیمار است. پزشک بیمار را ویزیت می کند درخواست های او را می شوند سپس با توجه به مشکلات بیمار و همچنین تقاضا و درخواست بیمار از نتیجه جراحی، راه های مختلفی را که پیش روی بیمار است برای او شرح میدهد.

معمولا پزشکان با تجربه بهترین روش را متناسب شرایط بیمار انتخاب می کنند. بنابراین اینکه با چه روشی مشکل خود را حل کنید شاید فرق چندانی برای شما نداشته باشد آنچه مهم است نتیجه عمل است که می تواند برای شما بسیار شیرین و آرامش بخش باشد.

با انجام جراحی های زیبایی زنان می توان به نتایج خوبی رسید. از جمله مزایایی که این روش برای بانوان دارد می توان به افزایش راحتی بانوان، زیبایی ناحیه تناسلی، توانایی پوشیدن لباس های تنگ، افزایش اعتماد به نفس در روابط زناشویی و حتی افزایش میل جنسی اشاره کرد.

از خوبی های این جراحی این است که هیچ نیازی به بیهوشی ندارد و تنها با بی حسی موضعی قابل انجام است. به علاوه بیمار پسس از اتمام جراحی به راحتی می تواند سرپا بایستد و با پای خودش به منزل برود!

البته که مانند هرعمل دیگری نیاز به استراحت تا چند روز پس از جراحی کاملا ضروری است.

از دیگر مواردی که معمولا خانم ها نگران آن هستند احساس درد و خونریزی حین عمل است. با جرات می توان گفت که بیمار در هنگام انجام این عمل هیچگونه درد و خونریزی را احساس نخواهد کرد. شما در حیین عمل می تواند با پزشک یا همراه خود صحبت کنید و لبخند بزنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی