کد: 140011115672417424

مبلمان نومنزی، اولین برندی که از هنر دیجیتال و فناوری NFT بهره‌مند می‌شود

کد: 140011115672417424

https://bit.ly/34Db0P0

، (اخبار رسمی): عبارت «نومنزی»، نام تجاری مبلمان و دکوراسیونی است که به دست امیر مولایی، کارآفرین خلاق، پایه‌گذاری شد و به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که در خود داشت به سرعت در حال رشد است.

مبلمان نومنزی، اولین برندی که از هنر دیجیتال و فناوری NFT بهره‌مند می‌شود
مبلمان نومنزی، اولین برندی که از هنر دیجیتال و فناوری NFT بهره‌مند می‌شود

یکی از ویژگی های برند «نومنزی» این است که این برند توانسته است با همکاری مجموعه «کایا» که مجموعه‌ای بسیار ارزشمند و متشکل از آثار هنری، فیزیکی و دیجیتالی است، به اولین نام تجاری مبلمان و دکوراسیون تبدیل شود که از هنر دیجیتال و فناوری بلاک چین در مسیر توسعه و تعالی خود بهره مند شده است.

همانطور که گفته شد، مبلمان نومنزی و مجموعه کایا، هر دو توسط امیر مولایی، که با نام تجاری امیر کایا شناخته میشود، هنرمند و کارآفرین خلاق ایرانی، تأسیس شده اند.

قرار بر این شده است که بهترین طرح‌های نومنزی به صورت دیجیتال درآمده و به مجموعه کایا اضافه شوند، همچنین برخی از آثار هنری مجموعه کایا منبع الهام محصولات جدید نومنزی خواهند بود.

به طور خلاصه میتوان گفت «نومنزی» یک برند مبلمان و دکوراسیون است که با سرعت زیادی در شرق میانه رشد کرده و به دلیل همکاری با طراحان معروف، توانسته است در زمینه طراحی محصولات خود شهرتی جهانی به دست آورد.

محصولات نومنزی شامل دسته های مختلفی مانند تختخواب، کمد، میز و اشیاء تزئینی است.

علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت بالا و مهندسی دقیق، استفاده از هنر، همیشه عنصری کلیدی در طراحی محصولات نومنزی است.

در صنعت مبلمان، این اولین باری است که یک برند با یک مجموعه هنری که بیشتر شامل هنر دیجیتال است همکاری می کند.

مجموعه کایا یک مجموعه خصوصی است که روی آثار هنری مدرن، معاصر و دیجیتال شامل نقاشی، مجسمه و مجموعه های جمع آوری شده متمرکز شده است.

در مجموعه کایا، آثار هنری متعددی از هنرمندان برجسته و جوان مانند منیر فرمانفرماییان، سهند حسامیان، کوروش قاضی مراد و پروانه اعتمادی وجود دارد.

اخیراً مجموعه کایا با جدیت وارد بازار هنرهای دیجیتال شده و بسیاری از آثار هنری دیجیتال را با استفاده از فناوری NFT خریداری کرده است.

مجموعه هنری دیجیتالی کایا در صفحه اینستاگرام این برند به نمایش گذاشته شده است و حساب های آن در پلتفرم های دیجیتال همواره با آثار هنری جدید به روز می شود.

امیر کایا می‌گوید: «فناوری بلاکچین دیگر فناوری جدیدی نیست، اما جهان هنوز در مورد جنبه ها و پیاده سازی های مختلف آن کنجکاو است. یکی از زمینه های کلیدی این است که فناوری بلاکچین قبلاً تغییر ایجاد کرده و تأثیرات آن در هنر قابل مشاهده است»

او ادامه می دهد «هنر دیجیتال یک ابزار بسیار قدرتمند با چندین محصول قابل تحویل است. با معرفی NFT ها، هنر به ابعاد جدیدی تبدیل شده است و هنرمندان در زمینه ها و تکنیک های جدید خلاقیت شگفت انگیزی از خود نشان می دهند. NFT ها به عنوان ظرفی برای هنرهای جدید عمل خواهند کرد.»

یافتن برنامه های کاربردی جدید برای فناوری های جدید چیزی است که کارآفرینان برای ایجاد مدل های تجاری جدید از آن استفاده می کنند و امیر کایا نیز از این قاعده مستثنا نیست.

فعالیت های موازی در بسیاری از بازارها مانند تاسیس یک شرکت نرم افزاری، یک برند مبلمان و سپس یک مجموعه هنری، امیر را قادر ساخته است بین آنها همکاری داشته باشد و ارزش های جدیدی را به هر یک از مشتریان و مخاطبان شرکت اضافه کند.

امیر کایا در مورد دلایل مشارکت نومنزی و مجموعه کایا می گوید: «ایجاد هم افزایی بین مبلمان نومنزی و مجموعه کایا نتیجه نگرش ما نسبت به اشیا، هنر و دنیای دیجیتال در دوران جدید است. امروزه محصولات و اشیایی که در زندگی روزمره از آنها استفاده می کنیم نه تنها باید ابزاری برای راحتی ما باشند، بلکه باید منبع الهام باشند و به ما کمک کنند نگاه جدیدی به دنیای خود داشته باشیم. هنر چیزی است که ما را از زندگی پیچیده روزمره ما بیرون می کشد و ما را ترغیب می کند تا به ابعاد جدید جهان فکر کنیم. از آنجا که همیشه نمی توانیم به گالری های هنری برویم، باید خود را با اشیایی که از هنر الهام گرفته اند احاطه کنیم. از سوی دیگر، امروزه بیشتر زمان ما صرف دنیای دیجیتال می شود و دنیای دیجیتال و دنیای فیزیکی دیگر قابل تفکیک نیستند.»

او همچنین می افزاید: «مبلمان نومنزی و مجموعه کایا هر دو در بازارهای مختلف فعال هستند و به مردم کمک می کنند تا جنبه های جدید زندگی را کشف کنند. با این مشارکت، می توانیم اعلام کنیم که برای اولین بار در تاریخ ، هنر دیجیتال و NFT در زندگی روزمره ما به بخشی از محیط فیزیکی ما تبدیل شده است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ