کد: 140011115672517424

توصیه امیر مولایی به کارآفرینان

کارآفرینی یک سفر است، از این مسیر لذت ببرید

کد: 140011115672517424

https://bit.ly/3B2IvWR

، (اخبار رسمی): موفقیت های اخیر امیر مولایی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اما اکثر مردم تنها نتیجه کار را می بینند و زحمت‌ها و تلاش‌هایی که برای رسیدن به آن انجام شده است را نادیده می‌گیرند.

کارآفرینی یک سفر است، از این مسیر لذت ببرید
کارآفرینی یک سفر است، از این مسیر لذت ببرید

داستان شخصی او چیزی است که اکثر کارآفرینان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. ترکیبی از سخت کوشی و حرکات هوشمندانه که منجر به موفقیت ها و شکست های زیادی شده است.

اگر شما یک کارآفرین هستید یا آرزو دارید که در آینده یکی از آنها باشید، برخی از توصیه هایی که از سفر کارآفرینی امیر مولایی آمده است، ممکن است برای شما جالب باشد.

تنبل باشید، صبور باشید!

بله، درست خواندید! اما این مربوط به پذیرفتن محدودیت های شما و دنبال کردن همزمان رویاهایتان است. امیر معتقد است تلاش برای بهترین بودن عالی است، اما گاهی اوقات فقط کافی بودن کافی است.

امیر مولایی، که با نام تجاری امیر کایا شناخته میشود،  می‌گوید: «موفقیت برای یک کارآفرین همیشه به این معنا نیست که بهترین باشید یا رتبه اول در هر زمینه ای را به دست آورید.  گاهی اوقات فقط باید بیشترین استفاده را از توانایی های خود ببرید. خیلی به خود سخت نگیرید، با قدم های کوچک شروع کنید، بسازید، بسنجید، یاد بگیرید و سپس مفهوم خود را در مقیاس بزرگ‌تر توسعه دهید.»

او ادامه می دهد: «از سواری لذت ببرید و سعی نکنید به زودی ثروتمند شوید، اما مطمئن شوید که روزی با یادگیری از شکست ها ثروتمند خواهید شد.»

امیر کایا در یکی از پست‌های اینستاگرام خود نوشته است: «پول مثل بنزین خودری تان در یک سفر است. شما نمیخواهید که بنزین تان تمام شود، اما از طرفی به همه پمپ بنزین ها هم سر نمی زنید.»

متفکر باشید؛ اما خود را با اهداف تان مرتبط نکنید

از دیدگاه امیر، بدون هیچ تردیدی، اهداف شما جزء اصلی سفر شما هستند. امیر کایا می‌گوید:«آنها دلایلی هستند که باعث می شوند به راه خود ادامه دهید و دستیابی به آنها یکی از بهترین احساساتی است که فرد می تواند تجربه کند. با این حال، شما نباید خود و تمام زندگی خود را وقف اهداف خود تنها در یک بعد کنید. شما اهداف، رویاها یا دستاوردهای خود نیستید؛ بلکه شما «شما» هستید. زندگی شما نباید با اهدافتان مشخص شود، بلکه باید با احساسی که هنگام تلاش برای رسیدن به آنها دارید، مشخص شود.»

بنابراین، هنگامی که خود و میزان موفقیت خود را ارزیابی می کنید، این توصیه را به خاطر بسپارید. در این صورت حتی در مواجهه با شکست ها همواره خوشحال خواهید بود.

شکست های خود را بپذیرید و سریع حرکت کنید

عنصر اصلی در موفقیت، شکست است. در کل زندگی بشر حتی یک فرد موفق وجود ندارد که بدون شکست موفق شده باشد.

ممکن است کلیشه ای به نظر برسد؛ اما با این حال، ارزش گفتن دارد که نباید از شکست های خود ناامید شوید. مطمئناً ممکن است برای اندوه به کمی زمان نیاز داشته باشید؛ اما اجازه ندهید بر شما غلبه کند. تمرکز خود را بر روی اهداف جدید خود قرار دهید.

امیر کایا یک بار در یکی از پست های اینستاگرام خود گفت: «نتایج چنین سخت کوشی ممکن است اکنون آشکار نباشد، اما تضمین کننده هیجان و البته آرامش در آینده است.»

نمونه کارها و سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید

روی یک زمینه و یک جنبه از همه چیز تمرکز نکنید. دانش خود را گسترش دهید و همیشه مشتاق آزمایش چیزهای جدید باشید و از تغییرات نترسید.

امیر کایا می گوید: «شما یاد نمی گیرید تا زمانی که سعی کنید از منطقه راحتی خود خارج شوید و چیزهای جدیدی را تجربه کنید.»

روابط شخصی سرمایه گذاری با بالاترین میزان بازگشت سرمایه است

شاید شما تا به حال سرمایه گذاری های زیادی انجام داده اید؛ اما بهترین آنها به اعتقاد امیر روابط شخصی بوده است.

 امیر کایا می‌گوید: «می توانید بهترین بازگشت سرمایه را از سرمایه گذاری در زندگی شخصی خود تجربه کنید. بنابراین، اگر از من بپرسید می‌گویم که زندگی شخصی شما به اندازه زندگی کاری شما مهم است.»

او معتقد است که یک فرد اهل تجارت خوب میداند چگونه مرزهایی ایجاد کند تا حواس پرتی ها را به حداقل و پتانسیل خود را به حداکثر برساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ