اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011115673418126

آشنایی با انواع دوربین مدار بسته بیسیم wifi

کد: 140011115673418126

https://bit.ly/3s19luu

، (اخبار رسمی): امروزه دوربین مداربسته یکی از تجهیزات ضروری برای مکان‌های مسکونی، تجاری و اداری محسوب می شود. این دوربین ها مدل ها و انواع مختلفی دارند که هرکدام بر اساس موقعیت و ویژگی که دارند و کاربردهای متفاوتی دارند که باید بهترین مورد را برای استفاده خود انتخاب کنید.

آشنایی با انواع دوربین مدار بسته بیسیم wifi
آشنایی با دوربین مداربسته

دوربین مداربسته یکی از مهمترین تجهیزات امنیتی اماکن مختلف می باشد.

دوربین مداربسته بیسیم wifi نوعی دوربین مدار بسته می‌باشد که بدون نیاز به سیم و کابل، اطلاعات را ارسال می کند. این دوربین‌ها به خاطر هزینه‌های کمتر و زمان راه‌اندازی پایین، محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان دارند. این دوربین‌ها نیاز به هارد و DVR نداشته و همین مزیت باعث کاهش قیمت این محصولات شده است.

دوربین بیسیم گردان برایتون

در بسیاری از اماکن استفاده از سیستم دوربین مداربسته کابلی به صرفه نبوده و هزینه های اضافی را برای مصرف کننده خواهد داشت. از این رو استفاده از دوربین های بیسیم بهترین و منطقی ترین انتخاب می باشد.دوربین بیسیم برایتون از انواع دوربین های بیسیم می‌باشد که با قابلیت های فوق العاده خود توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند.

دوربین بیسیم بولت

یکی از بهترین انواع دوربین مداربسته wifi ، مدل دوربین بولت بی سیم V380 وایرلس wifi رم خور می باشد که می توانید بدون کابل کشی تصاویر محل کار یا منزل خود را در هر جای دنیا مشاهده کنید.

دوربین بیسیم چشم ماهی

نوع دیگری از انواع دوربین مداربسته بیسیم wifi ، مدل دوربین بیسیم چشم ماهی می باشد. استفاده از این مدل دوربین بسیار آسان بوده و با نصب نرم افزار V380 و اتصال اداپتور این دوربین به برق توانایی کنترل صدا و تصویر را در محیط مورد نظرتان خواهید داشت. این دوربین مدار بسته بی سیم که به چشم ماهی و یا وی آر با تصویر پانومرا معروف هستند نیازی به هارد و DVR ندارند و فقط کافی است یک رم موبایل برای ذخیره داخل آن قرار دهید.

دوربین بیسیم گردان پیناکل

از دیگر انواع دوربین مداربسته بیسیم wifi دوربین بیسیم گردان پیناکل می باشد که دارای امکانات متفاوت و جذابی نسبت به سایر دوربین های بیسیم هستند. این دوربین ها دارای قابلیت تعقیب سوژه می باشند. مزیت دیگر این دوربین داشتن حسگر حرکتی می باشد .

با این قابلیت شما میتوانید مشخص کنید که اگر حرکتی در محدوده دوربین توسط حسگر حرکتی احساس شد ضبط شود و در صورتی که حرکتی احساس نشد اطلاعاتی را ضبط نکند. دید در شب این دوربین ها بسیار با کیفیت می باشد و جهت استفاده در شب بسیار مناسب است.

دوربین بیسیم لامپی

شاید تعجب کنید که بتوانید به جای لامپ روشنایی ، این دوربین 360 درجه رو نصب کنید و به همین راحتی محل کار و یا منزل تون رو مجهز به دوربین مداربسته بیسیم wifi کنید.

این دوربین بیسیم لامپی با نصب آسان و زاویه دید وسیع 360 درجه ، قابلیت دید در شب هم دارد.

دوربین بیسیم داشبوردی

نوع دیگری از انواع دوربین مداربسته بیسیم wifi ، دوربین بیسیم داشبوردی است که می توان با استفاده از باتری ، این دوربین ها را راه اندازی کرد. عموما اگر دنبال دوربینی هستید که باتری خور باشد و بتوانید آن را داخل ماشین و خودروی خود استفاده کنید این دوربین ها بهترین گزینه برای شما هستند.

دوربین مخفی بیسیم

این دوربین دارای نرم افزار انتقال تصویر hd wifi cam pro میباشد که p2p آن فعال است. یعنی هم بدون نیاز اینترنت در محل نصب دوربین و هم از طریق اینترنت در هر کجای دنیا می توانید تصویر دوربین را به صورت زنده و هم تصاویر ضبط شده را ببینید.

دوربین مخفی بیسیم دارای قابلیت ضبط ضدا نیز می باشد که تصاویر و ضدا را بر روی رم موبایلی که داخل آن قرار دارد ذخیره می کند.

دوربین فلتی دارای انواع کیفیت تصویر 4k، 2k، و 1080p می باشد که از داخل نرم افزار میتوانید بین انواع مختلف کیفیت ها انتخاب کنید.

دوربین بیسیم گردان بیبی کم

دوربین بیسیم گردان بیبی کم از انواع دوربین مداربسته بیسیم wifi می باشد که به دوربین پرستار کودک و سالمندان معروف است. این دوربین ها با توجه به سبک بودن و حمل و نقل آسان ، اتصال به اینترنت ، دید در شب خوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اگر برای کنترل مغازه و فروشگاه کوچک خود نیاز به دوربین مداربسته دارید این دوربین می تواند مشکل شما را حل کند. با اتصال به اینترنت و نصب نرم افزار V380 می توانید تصاویر منزل و فروشگاه خود را دریافت کنید. اطلاعات دوربین را میتوانید روی گوشی همراه یا کارت حافظه دوربین ذخیره کنید تا در صورت نیاز به بازبینی به تصاویر ضبط شده مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته بیسیم می توانید به این آدرس (https://bmskala.com/main/cctv-camera/cctv-type/wireless-camera/) مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]