اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105266361918126

آموزش نصب جک پارکینگی

کد: 140105266361918126

https://bit.ly/3A76MLj

، (اخبار رسمی): هزینه نصب فقط یک جک پارکینگی، بین یک میلیون تومان تا 1500000 هزار تومان در تهران می باشد که این قیمت در شهرستان ها کمی متفاوت است.

آموزش نصب جک پارکینگی
آموزش نصب جک پارکینگی

چرا جک‌های پارکینگی اهمیت دارند؟

نصب جک پارکینگی به امنیت و راحتی بیشتر کمک می کند تا هنگام رسیدن جلوی درب نیازی نباشد از خودرو پیاده شوید و آن را برای بازکردن درب پارکینگ رها کنید. یا از سویی به دنبال سنگ و آجر باشید تا جلوی لت های درب قرار دهید که هنگام عبور از آن با وزش باد به اتومبیل برخورد نکند. بلکه به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای راننده می تواند با یک کلید ان را باز و بسته کند.

همین مسائل سبب شده تا نصب جک پارکینگی به یکی از موارد اصلی هر ساختمان به حساب بیاید و افراد به دنبال یک نصاب حرفه ای و کاربلد برای انجام این کار باشند.

یکی از پردرآمدترین شغل های حال حاضر با توجه به افزایش ساخت و ساز، نصب درب های اتوماتیک و نصب جک پارکینگی است. در واقع ساختمان تازه سازی نیست که این جک های پارکینگی در آن بکار نرفته باشد.

هزینه نصب فقط یک جک پارکینگی، بین یک میلیون تومان تا 1500000 هزار تومان در تهران می باشد که این قیمت در شهرستان ها کمی متفاوت است.

حال دوره آموزشی نصب جک پارکینگی در این اواخر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیاری به دنبال یادگیری نصب جک پارکینگی به روش های مختلف و با جک های متنوع می باشد. چرا که برای پروژه های ساختمانی و حتی منازل شخصی و ویلاها نیز، برای اتوماتیک کردن درب پارکینگ، این تخصص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

https://www.aparat.com/v/vodYr

شما می توانید با مشاهده فیلم آموزش نصب جک پارکینگی بالا، خیلی راحت و سریع روش نصب را فرا بگیرید و سپس انواع جک ها را برای انواع درب های پارکینگی نصب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش