اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102105946418126

خرید جک پارکینگی مناسب

معیارهای انتخاب جک پارکینگی مناسب به نقل از بی ام اس کالا

کد: 140102105946418126

https://bit.ly/3s2VTHb

، (اخبار رسمی): اولین قدم در این که شما از چه نوع جک پارکینگی استفاده کنید، محل نصب جک پارکینگی است.

معیارهای انتخاب جک پارکینگی مناسب به نقل از بی ام اس کالا:
خرید جک پارکینگی

محل نصب جک پارکینگی

اولین قدم در این که شما از چه نوع جک پارکینگی استفاده کنید، محل نصب جک پارکینگی می‌باشد. بدین صورت که باید مشخص شود محل نصب، محیطی مسکونی، باغ و یا تجاری می‌باشد و میزان تردد روزانه و در هر ساعت به طور تخمینی به چه صورت است.

جک‌های پارکینگی بر اساس تردد در 2 دسته کم تردد و پر تردد تقسیم بندی می‌شوند. به طور مثال برای اماکن مسکونی، باغ ها و مجتمع‌های تجاری با تعداد واحد کمتر از 12 واحد و میزان تردد روزانه تا 100 مرتبه سیکل باز و بسته شدن در دسته جک‌های پارکینگی کم تردد قرار می‌گیرند. مجتمع‌های مسکونی، برج‌های اداری و تجاری، ساختمان‌های دولتی و نظامی به دلیل وجود پرسنل و تردد بالا در دسته جک‌های پارکینگی پرتردد قرار می‌گیرند.

همچنین بی ام اس کالا دوره‌‌ی نصب جک پارکینگی برگزار می‌کند که اگر شما هم علاقه مند به یادگیری نصب انواع درب‌های اتوماتیک هستید می‌توانید از پکیج دوره آموزشی نصب جک پارکینگی بی ام اس کالا استفاده کنید.

ابعاد و وزن در پارکینگ

دومین فاکتور تعیین کننده انتخاب مناسب جک پارکینگی، نوع درب ورودی است. درب‌های ورودی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و تغییر در ابعاد منجر به تغییر در وزن و سبک یا سنگین بودن درب‌ها می‌شوند. بنابراین جک‌های پارکینگی بازویی در انواع کورس کوتاه و کورس بلند تولید می‌شوند تا عملکردی مناسب برای درب‌های متنوع داشته باشند.

جک‌های پارکینگی کورس کوتاه قادر به باز کردن درب‌هایی با وزن تا 350 کیلوگرم و عرض دهانه تا 3.5 متر می‌باشند. همچنین جک‌های پارکینگی که در کلاس کورس بلند طبقه بندی می‌شوند درب‌هایی عریض با عرض 5.5 تا 6 متر و وزنی معادل هر لت 300 کیلوگرمی را باز و بست کنند.

همچنین لازم به ذکر است چنانچه درب ورودی به بیرون باز می‌شود و عرض دهانه بیشتر از 3 متر می‌باشد، لازم است از جک‌های پارکینگی کورس بلند استفاده شود.

مقدار بودجه برای خرید جک پارکینگی

فاکتور سوم و عامل تعیین‌کننده‌ای که باعث انتخاب نهایی قیمت جک پارکینگی مناسب می‌شود مقدار هزینه‌ای است که شما برای اتوماتیک کردن درب پارکینگ خود در نظر گرفته‌اید. خرید اینترنتی جک پارکینگی از بی ام اس کالا علاوه بر اینکه دارای ارسال یک روزه است دارای گارانتی 2ساله و تضمین پایین ترین قیمت می باشد که شامل 7 روز ضمانت مرجوعی نیز می شود.

منبع: https://b2n.ir/g14224

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار