اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105066321918126

کرکره برقی بهتر است یا جک پارکینگی

کد: 140105066321918126

https://bit.ly/3JeGhba

، (اخبار رسمی): افرادی که می‌خواهند درب اتوماتیک برای ساختمانشان نصب کنند، این سوال برایشان وجود دارد که کرکره برقی مناسب تر است یا جک پارکینگی؟ برای درب منزلشان کدام یک مناسب‌تر است؟ و این دو چه تفاوتی با هم دارند؟

کرکره برقی بهتر است یا جک پارکینگی
درب اتوماتیک

بسیاری از افرادی که تصمیم می‌گیرند درب اتوماتیک برای ساختمانشان نصب کنند، این سوال برایشان وجود دارد که:

  • کرکره برقی بهتر است و یا جک پارکینگی؟
  • برای درب منزلشان کدام یک مناسب تر است؟
  • و این دو چه تفاوتی با هم دارند؟

بیایید با هم به تمام این سوالات پاسخ دهیم تا دیگر ذهنتان درگیر چنین مسائلی نباشد. بنابراین قبل از خرید این مقاله را بخوانید و سپس تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

مقایسه کرکره برقی و جک پارکینگی

با یک نگاه کلی به این قضیه باید این گونه بیان کرد که کرکره برقی امنیت پایین تری در مقایسه با جک پارکینگی دارد. چرا که جک پارکینگی به صورت اتوماتیک قفل می شود و علاوه بر آن می توان از قفل برقی برای امنیت بیشتر آن ها استفاده نمود. استفاده از قفل برقی باعث می شود که سارقان نتوانند قفل را بشکنند و یا آن را باز کنند.

هنگام باز و بسته شدن جک پارکینگی اگرچه مانعی جلوی آن قرار بگیرید و اگر چشمی داشته باشد، کاملا می ایستد تا صدمه‌ای به افراد و یا ماشینی که مابین آن قرار گرفته است وارد نشود. اما برای باز و بسته کردن کرکره برقی حتما حتما باید مواظب باشید تا خسارتی وارد نشود.

جک پارکینگی برای جاهایی که حیاط و یا محیط ساختمان فضایی برای باز و بسته شدن جک وجود داشته باشد. اگرچه که فضای کافی وجود نداشته باشد، باید از کرکره برقی استفاده نمایید.

چه نوع جکی برای شما مناسب تر است؟

اگر ساختمان شما تا 8 واحد باشد به راحتی می توانید از جک‌های پارکینگی ایرانی که بسیار باکیفیت هستند و نیز قیمت بسیار مناسبی و حدود 5 تا 6.5 میلیون تومان استفاده نمایید. از فواید جک‌های ایرانی این است که همه قطعات آن در ایران وجود دارد و اگر نیاز به تعمیرات و یا تعویض قطعه داشته باشند، با خیال راحت و بدون نگرانی برطرف می شوند.

اگر ساختمان شما بیشتر از 8 واحد داشته باشد، می توانید جک‌های پارکینگی ایتالیایی که قدرتمندتر هستند را نصب کنید که رنج قیمتی آن ها از حدود 11 الی 12 میلیون تومان شروع می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خرید جک پارکینگی، کورس جک می باشد که بسته به اندازه درب انتخاب می شود. جک ها در سه کورس متفاوت 400، 500 و 600 عرضه می شوند. که برای درب هایی تا حدود 3 متر می‌توانید از کورس 400 استفاده کنید و هرچه بزرگتر و یا پرترددتر می‌شوند، باید از کورس های بالاتر استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]