اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103266138018126

آشنایی با انواع تجهیزات کنترل تردد

هر آنچه که لازم است در خصوص کنترل تردد بدانید

کد: 140103266138018126

https://bit.ly/3O7O3oL

، (اخبار رسمی): به کلیه تجهیزاتی که از آن ها برای کنترل تردد افراد و ساعت ورود و خروج شان و خروجی دیتا استفاده می شود، تجهیزات کنترل تردد نامیده می شوند

هر آنچه که لازم است در خصوص کنترل تردد بدانید
آشنایی با تجهیزات کنترل تردد

کنترد تردد شامل چه مواردی (چه دستگاه هایی) می شود؟

کنترل کننده های پیامکی

کنترل کننده های پیامکی تجهیزاتی برای کنترل وسایل برقی منزل، محیط کار و یا هر مکان دیگری قابل استفاده هستند که می توان به کمک آن ها خیلی راحت و سریع لوازم برقی را خاموش و یا روشن کنید، برای آن ها زمان تعریف کنید و فرمان های متفاوتی را برایشان ثبت کنید . با این کار حتی خارج از محیط و در هر نقطه کشور که باشید می توانید لوازم خود را کنترل و مدیریت نمایید.

اکسس کنترل 

اکسس کنترل به دستگاه هایی گفته می شوند که قابلیت بررسی کارت و رمز دارند و شما می توانید از آن کارت و رمزها برای افراد مجاز استفاده کنید و به آن ها ارائه دهید تا از ورود و خروج افراد متفرقه و غیر مجاز جلوگیری نمایید. این مسئله به شدت می تواند به امنیت ساختمان های چند واحدی، اداره جات، برج های مسکونی و تمام مکان هایی که ممکن است تردد افراد بالا باشند ، کمک کنند.

دستگیره های هوشمند

این مدل دستگیره ها در ورودی ساختمان های مسکونی و یا شرکت ها نصب می شوند که مدل های مختلفی از جمله تشخیص چهره، اثر انگشت و ... دارند که برای اجازه ورود افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه حضور و غیاب 

دستگاه های حضور و غیاب که یکی از پرکاربرد ترین محصولات کنترل تردد است که در اکثر شرکت ها از آن ها استفاده می شود تا کارکنان شرکت ساعت و ورود و خروج خود را ثبت کنند و علاوه بر آن و بتوانند حضور و غیاب کارکنان را مدیریت نمایند. 

راهبند و گیت تردد

این گونه دستگاه ها تنها به افرادی مجوز ورود می دهدند که شما بخواهید و بیشتر برای مکان هایی نصب می شوند که به صورت عمومی هستند و افراد مختلف بسیاری ممکن است از آن جا عبور کنند مانند پارکینگ ها، شرکت ها، برج های تجاری - مسکونی ، مجتمع های مسکونی و...

منبع: بی ام اس کالا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش