اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105276363418126

معرفی دزدگیر گودگارد

معرفی دزدگیر گودگارد (دزدگیر اماکن سیمکارتی تلفن کننده)

کد: 140105276363418126

https://bit.ly/3c6e36j

، (اخبار رسمی): دزدگیر سیمکارتی فول گودگارد، برندی نام آشنا و با کیفیت است که میتواند خیال شما را از امینت منزل و فروشگاهتان راحت کند. دزدگیر گودگارد که جزو پرفروش ترین دزدگیرهای تولیدی و ساخت ایران است، به جهت راحتی نصب و سیستم بسیار امنیتی بالای آن, جزو پرکاربردترین بین نصابان دزدگیراماکن است.

معرفی دزدگیر گودگارد (دزدگیر اماکن سیمکارتی تلفن کننده)
دزدگیر تلفنی کننده سیم کارتی گودگارد

دزدگیر سیمکارتی فول گودگارد برندی نام آشنا و با کیفیت که میتواند خیال شما را از امینت منزل و فروشگاهتان راحت کند. دزدگیر گودگارد که جزو پرفروش ترین دزدگیرهای تولیدی و ساخت ایران است، به جهت راحتی نصب و سیستم بسیار امنیتی بالای آن, جزو پرکاربردترین بین نصابان دزدگیراماکن است.

دزدگیر گودگارد  مدل 500a هم سیم‌کارت و هم خط تلفن شهری را ساپورت میکند.

دفترچه رنگی گودگارد هم آموزش سیم بندی را آموزش داده است و هم نحوه ی تعریف شماره تلفن، که البته میتواند این مورد را تیم بی ام اس کالا قبل ارسال برای شما انجام دهد. راحتی نصب گودگارد باعث شده که حتی افرادی که تخصصی در دزدگیر ندارند هم به راحتی بتوانند آن را نصب و تنظیمات مربوط به تعریف تلفن و فعال کردن رله ها را انجام دهد.

اگر در زمینه راه اندازی دزدگیر گودگارد سوالی داشتید میتوانید با شماره تماس بخش فنی بی ام اس کالا 09353405847 تماس بگیرید.

میخواهیم دلیل اینکه چرا دزدگیر گودگارد با سرعت زیادی در بین متخصصین دزدگیر جا باز کرده است بپردازیم.

کیفیت بسیار بالا قطعات استفاده شده و ویژگی های سخت افزاری از یک طرف و نرم افزار (اندروید و IOS) , که سرعت بسیار بالایی دارد از طرف دیگر سهولت استفاده از آن را برای ما فراهم آورده است.

https://www.aparat.com/v/vodYr

دزدگیرهای سیمکارتی و تلفنی باید بدون خطا و دارای پشتیبانی و گارانتی بسیار خوب توسط تولیدکنندگان این محصول باشد که دزدگیر گودگارد تمامی این ویژگی ها را دارد و ما در بی ام اس کالا تضمین گارانتی طلایی این محصول را دارید که محصول جدیدی را با این نام معرفی کرده است. همچنین این دزدگیر دارای 3 رله ی خروجی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی