اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195693317710

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در رهاورد

کد: 140011195693317710

https://bit.ly/3oyuScV

، (اخبار رسمی): سایت ره آورد ۳۶۵ که یکی از بزرگترین مراجع پردازش اطلاعات مالی در بازار سرمایه ایران است، از اطلاعات ارزهای دیجیتال و امکانات تحلیلی این رمزارزها رونمایی کرد.

در سایت ره آورد قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در رهاورد

برای داشتن سودپایدار از خرید و فروش ارزهای دیجیتال، می بایست قیمت رمزارزها را پایش کنید و همواره تحلیل های درستی داشته باشید که این امکان در سایت ره آورد 365 فراهم گردیده است.

سایت ره آورد ۳۶۵ که یکی از بزرگترین مراجع پردازش اطلاعات مالی در بازار سرمایه ایران است، از اطلاعات ارزهای دیجیتال و امکانات تحلیلی این رمزارزها رونمایی کرد. این امکانات شامل قیمت لحظه‌ای،‌ نمودارها و اندیکاتورهای ارزهای دیجیتال و همچنین فیلترنویسی پیشرفته می باشد.

این روزها بازار ارزهای دیجیتال داغ است و بسیاری از افراد سرمایه خود را به سمت آن روانه کرده‌اند. از طرفی خیلی از افراد با تجربه قبلی که از بورس داشته‌اند ترس آن را دارند که بازار پر رونق ارزهای دیجیتال هم بالاخره روزی دچار ریزش شود و سرمایه خود را از دست بدهند.

ولی واقعیت این است که ارزهای دیجیتال هم تکه‌ای از جهان در حال تغییر هستند و اگر در آینده به‌طور کامل جای ارزهای رایج کنونی را نگیرند، حداقل این است حذف‌شدنی نخواهند بود.

از طرف دیگر ارزهای دیجیتال نوسانات بسیار زیادی دارند و تنها با داشتن اطلاعات و تحلیل کافی است که می‌توان در آنها سود کسب کرد.

معروف ترین ارزهای دیجیتال در سایت ره آورد

بیت کوین

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال 2009 توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو که تاکنون هویتش مشخص نشده توسعه یافت و هم‌اینک از آن به‌عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال یاد می‌کنند. قیمت بیت کوین را به صورت لحظه ای به همراه نمودار پیشرفته و اندیکاتورهای آن می توانید در سایت ره آورد مشاهده نمایید.

آلت کوین

به تمامی ارزهای دیجیتالی که بعد از بیت کوین به وجود آمده‌اند و هدف اصلی آنها این است که بتوانند یک تکنولوژی بهتر از بیت کوین را ارائه کنند، آلت کوین گفته می‌شود.

ریپل

ارز دیجیتال ریپل به ‌منظور انتقال پول بین بانک‌ها و سازمان‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از یک نقطه‌ی دنیا به نقطه دیگر در نظر گرفته شده است. به‌طوریکه زمان انتظار و کارمزد موردنیاز برای تراکنش‌ها به‌طور چشمگیری کاهش یابد.

دامیننس بیت کوین

نسبت ارزش معاملات بیت کوین به ارزش معاملات کل بازار را دامیننس بیت کوین می‌گویند. مثلاً اگر دامیننس بیت کوین 50 درصد باشد یعنی نصف ارزش کل معاملات بازار متعلق به بیت کوین است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]