اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015719317710

جدیدتری روش های کسب درآمد از بورس

کد: 140012015719317710

https://bit.ly/3h45Tdo

، (اخبار رسمی): در این مقاله به معرفی 3 روش اصلی برای کسب درآمد حداکثری از بورس با کمترین ریسک ممکن پرداخته ایم.دقت کنید که سرمایه گذاری در بورس هم مثل دیگر بازارها دارای ریسک های سیستماتیک و غیر سیستماتیک است.

جدیدتری روش های کسب درآمد از بورس
جدیدتری روش های کسب درآمد از بورس

در سامانه درساتریدر کاربران حتی بدون انجام معامله هم می‌توانند درآمد کسب کنند. شبکه اجتماعی درسا در پایان هر ماه پانزده درصد از درآمدش را بین کاربران شبکه اجتماعی خود تقسیم می‌کند.

وقتی به کسب درآمد از بورس یا هر بازار مالی دیگری فکر می‌کنیم، باید یک اصل اساسی در اقتصاد را به یاد داشته باشیم: «ریسک و بازدهی نسبت مستقیم دارند».سرمایه‌گذاری در بورس اصلاً کم‌ریسک نیست. می‌تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد و اگر برعکس، بدون دانش وارد آن شوید، ممکن است همه پول خود را به باد بدهید.

انواع روش‌های کسب درآمد از بورس

1- رشد قیمت سهم

فرض کنید شما یک سهم را در قیمت هزار تومان می‌خرید. بعد از یک سال قیمت سهم به دو هزار تومان رسیده است و شما آن را فروخته‌اید. این مابه‌التفاوت هزار تومانی همان سود شما از این معامله است. برای این کار می‌توانید یک سهم را چندین سال نگه دارید و بعد بفروشید یا می‌توانید آن را همان روزی که خریده‌اید بفروشید و از مابه‌التفاوت قیمت سود ببرید. البته هرجا که در این مطلب کلمه «سود» را دیدید می‌توانید کلمه «سود یا ضرر» را جایگزینش کنید!

2- تقسیم سود شرکت‌ها

حتی اگر شما یک برگه سهم شرکتی را بخرید یکی از مالکان آن محسوب می‌شوید. بنابراین، در EPS شرکت شریک هستید. بنابراین شما از تقسیم سود سالانه شرکت که هر ساله در مجمع عمومی آن تصویب می‌شود، سود خواهید برد. البته در زمان ضرر کسی انتظار ندارد که پولی پرداخت کنید.

این یکی از بهترین روش‌های کسب سود از بورس است که سهمی را بخرید که سالانه سود خوبی می‌سازد و آن را برای مدت طولانی نگه دارید. به‌این‌ترتیب هم سالانه سودی نصیبتان می‌شود و هم در درازمدت، اگر قیمت سهم افزایش پیدا کند، دارایی تان بیشتر شده است.

به‌عنوان‌مثال در تصویر زیر درصد تقسیم سود نماد فملی در ده سال گذشته را می‌توانید ببینید. این درصدها به این معناست که مثلاً شرکت در مجمع سال ۱۴۰۰ خود تصمیم گرفته است ۲۲ درصد از سود سال قبل، یعنی ۹۹ را، بین سهامداران تقسیم کند.

3- کسب درآمد از سامانه معاملاتی درساتریدر

درساتریدر؛ سامانه معاملات آنلاین سهام است. در این سامانه کاربران حتی بدون انجام معامله هم می‌توانند درآمد کسب کنند. این درآمد به چند روش حاصل می‌شود؛ بخش بزرگی از این درآمد از محل فعالیت‌هایی است که کاربر در شبکه اجتماعی درسا انجام می‌دهد و به‌ازای آن امتیاز دریافت می‌کند. شبکه اجتماعی درسا در پایان هر ماه پانزده درصد از درآمدش را بین کاربران شبکه اجتماعی خود تقسیم می‌کند.

مفید بودن پست‌ها، رعایت قوانین سایت، عدم تولید محتوای نامناسب و همچنین تعامل با سایر کاربران مواردی است که در میزان درآمد کاربر مؤثر خواهد بود. بجز این امکان، درساتریدر در پایان هر ماه پنج درصد از کارمزد معاملات همه کاربران را هم به حسابشان برمی‌گرداند. این میزان پنج درصد هیچ ارتباطی به میزان معاملات یا مدت زمان استفاده او از این پنل ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]