اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106016372217710

به کمک ره‌آورد آکادمی، از تحلیل انواع بازارهای مالی سود کسب کنید

ره‌آورد آکادمی راه‌اندازی شد

کد: 140106016372217710

https://bit.ly/3cc2YR6

، (اخبار رسمی): دوره‌های جامع آموزشی تحلیلگری و معامله‌گریِ حرفه‌ای به‌ واسطه منابع معتبر و استفاده از تجارب و تخصص جمعی از برترین اساتید و مدرسان ره‌آورد آکادمی برگزار می‌شود.

ره‌آورد آکادمی راه‌اندازی شد
ره‌آورد آکادمی راه‌اندازی شد

امروزه بیش از هزاران سرمایه‌گذار در حال استفاده از خدمات ره‌آورد آکادمی هستند و در محیطی پویا به تبادل تجربیات خود با دیگر دانشجویان می‌پردازند.

ره ‏آورد که پایگاه جامعی از اطلاعات و ابزارهای تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در بازارهای مالی است، از زمستان ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته در بستر محصول جدید خود به نام ره‌آورد آکادمی کرده‌است. مخاطبین این مباحث، طیف وسیعی از کاربرانِ مبتدی تا حرفه‌ای را در بر می‌گیرد.

پیش از این نیز ره‌آورد با ایجاد شبکه اجتماعی مبتنی بر تحلیل، ارائه مطالب آموزشی در قالب بلاگ، بولتن‏‌ها و گزارش‌های تحلیلی و پوشش اطلاعات دارایی‏های مختلف از جمله سهام، اوراق، صندوق‏‌های سرمایه‌گذاری و ارزهای دیجیتال، در جهت خدمات‌رسانی به کاربران گام‌ برداشته‌ بود.


ره‌آورد آکادمی؛ مرجع آموزش بورس، سرمایه گذاری و معامله گری
  دوره‌های جامع آموزشی تحلیلگری و معامله‌گریِ حرفه‌ای به‌ واسطه منابع معتبر و استفاده از تجارب و تخصص جمعی از برترین اساتید و مدرسان ره‌آورد آکادمی برگزار می‌شود. با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده توسط این آکادمی در زمینه تحقیق و توسعه بازارهای مالی ایران و همچنین بازارهای جهانی، سیستم آموزشی استاندارد بر اساس ایده‌های خلاقانه و نو در این مرکز به‌وجود آمد که در نوع خود منحصر‌به‌فرد است. لازم به ذکر است که روش‌های معرفی‌شده در دوره‌های جامع، توسط اعضای هیئت علمی ره‌آورد دائماً توسعه داده می‌شوند.

در ره‌آورد آکادمی چه دوره‌هایی برگزار می‌شود؟
  ره‌آورد آکادمی تاکنون دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه بورس و ارزهای دیجیتال به خصوص تحلیل بازارهای مالی مختلف در سطوح مقدماتی و پیشرفته برگزار کرده‌است.

برخی از این دوره‌ها عبارتند از:

آموزش تحلیل بنیادی آموزش تحلیل تکنیکال آموزش اقتصاد کلان آموزش روانشناسی معامله‌گری آموزش ارز دیجیتال

شرکت در دوره‌های ره‌آورد آکادمی چه مزایایی دارد؟  

اعطای گواهینامه معتبر به تمامی شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی ره‌آورد آکادمی، مدرک رسمی آکادمی ره‌آورد اعطا خواهدشد. لازم به ذکر است که این مدرک، مورد تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است.

ایجاد فرصت‌های شغلی معرفی فارغ‌التحصیلان برتر دوره‌های جامع به نهادهای مالی و شرکت‌های فعال در حوزه سرمایه‌گذاری، از دیگر امکاناتی است که ره‌آورد آکادمی برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های خود در نظر گرفته‌است.

امکان برقراری ارتباط با دیگر تحلیل‌گران امکان ارتباط با دیگر اعضای آکادمی و عضویت در گروه‌های VIP تحلیلی پس از حضور در دوره‌ها، از دیگر امکاناتی است که ره‌آورد آکادمی برای شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی فراهم می‌کند.

پشتیبانی و منتورینگ اگر در دوره‌های ره‌آورد آکادمی شرکت کنید، می‌توانید از امکانات پشتیبانی قوی مجموعه حین برگزاری دوره و حتی پس از آن برخوردار شوید. همچنین، امکان برقراری ارتباط با اساتید و رفع اشکالات احتمالی نیز برای شما فراهم خواهدشد.

بهره‌مندی از مدرسان خبره از جمله نقاط قوت ره‌آورد آکادمی، تیم مدرسان حرفه‌ای و کاربلد این مجموعه است که هر یک، بخشی از مهارت‌های مورد نیاز برای تحلیل بازارهای مالی و فعالیت در این بازارها را به دانشجویان آموزش می‌دهند.  

در ره ‏آورد آکادمی، مجموعه‏ای از دوره‏ها، همایش‌‏ها، وبینارها و کارگاه‏‌های آموزشی در خصوص مفاهیم سرمایه‌گذاری، خلق ثروت در بازارهای مالی مختلف به خصوص بازار بورس و ارزهای دیجیتال و تحلیل این بازارها برگزار می‏شود. امروزه بیش از هزاران سرمایه‌گذار در حال استفاده از خدمات ره‌آورد آکادمی هستند و در محیطی پویا به تبادل تجربیات خود با دیگر دانشجویان می‌پردازند.

برای آموزش بورس و سایر بازارهای مالی و کسب تبحر در تشخیص نقاط ورود و خروج مناسب و تحلیل هر یک از این بازارها جهت کسب سود بیشتر و پیشگیری از زیان، می توانید به سایت ره‌آورد آکادمی به نشانی https://rahavard365.com/academy مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه