اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101155795417710

آموزش تحلیل تکنیکال را در ره آورد بیاموزید

برای سود بیشتر در بازارهای مالی، تحلیل تکنیکال را حرفه ای بیاموزید

کد: 140101155795417710

https://bit.ly/3uYkeP0

، (اخبار رسمی): امروزه بازارهای مالی محل خوبی برای افزایش سرمایه و کسب سود حداکثری بالاتر از نرخ های بانکی یا سپرده های کوتاه مدت و بلندمدت هستند. با تحلیل درست و استفاده از تحلیل تکنیکال می توانید بازدهی بیشتری از بازارهای بورس یا ارز دیجیتال کسب کنید.

برای سود بیشتر در بازارهای مالی، تحلیل تکنیکال را حرفه ای بیاموزید!
برای سود بیشتر در بازارهای مالی، تحلیل تکنیکال را حرفه ای بیاموزید

آموزش تحلیل تکنیکال از مقدماتی تا پیشرفته و به همراه حل مثال های فراوان و جدیدترین و به روزترین نکات گفته شده است.

وبسایت rahavard365.com که پایگاه اطلاعاتی اصلی بازارهای مالی در ایران است، جدیدا از آکادمی خود رونمایی کرده است. می توانید تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در بورس و ارزهای دیجیتال را در این سایت آموزش ببینید.

بهترین نرم‌افزارهای حوزه‌ی تحلیل تکنیکال آموزش داده می شود و علاوه بر آموزش کار با آنها، آخرین امکانات، ابزارها و آپشن‌های به کار گرفته شده در آنها را با ذکر مثال‌هایی واقعی و در عین حال کاربردی در خود جای داده است.

روش‌های منحصر به فرد شناسایی الگو به همراه قواعد معامله کردن توسط الگوها، تعیین حد ضرر و شناسایی سود، مدیریت سرمایه و راهکارهای بهینه‌سازی استراتژی‌های معامله گری را با تمارین هدفمند در این وبسایت یاد می گیرید. ضمن تدریس کاربردی اندیکاتورها و اسیلاتورهای دارای اهمیت و تلفیق آنها با الگوهای کلاسیک، به آموزش نحوه‌ی پیدا کردن بهترین نقاط ورود و خروج پرداخته می شود.

آموزش تحلیل تکنیکال از مقدماتی تا پیشرفته و به همراه حل مثال های فراوان و جدیدترین و به روزترین نکات گفته شده است. با گذراندن دوره های تحلیل تکنیکال در ره آورد قادر خواهید بود تا با اصول، مفاهیم و اصطلاحات بازار سرمایه آشنا شوید،  الگوهای کلاسیک تحلیل تکنیکال را به صورت جامع و تخصصی بیاموزید، بتوانید استراتژی های معاملاتی توسط الگوها و تلفیق آنها با اندیکاتورها را به کار بگیرید و  مهمترین نقاط واکنش بازار را شناسایی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ