اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275711818126

آشنایی با انواع درب اتوماتیک

کد: 140011275711818126

https://bit.ly/3sNFZA4

، (اخبار رسمی): انواع درب اتوماتیک که شامل جک پارکینگی، کرکره برقی و در شیشه ای اتوماتیک می گردند، برای کنترل بیشتر و رفت و آمد ساده تر از ورودی ساختمان ها، به کار می رود.

آشنایی با انواع درب اتوماتیک
آشنایی با درب های اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک که شامل جک پارکینگی، کرکره برقی و در شیشه ای اتوماتیک می گردند، برای کنترل بیشتر و رفت و آمد ساده تر از ورودی ساختمان ها، به کار می رود.

درب های اتوماتیک علاوه بر راحتی ای که در ورود و خروج از منزل برای شما به ارمغان می آورد، باعث امنیت خودرو شما نیز میشود که دیگر نیاز به پیاده شدن از خودرو نباشد.

عملکرد این محصولات با استفاده از یک ریموت کنترل و یا تشخیص خودکار افراد مجاز صورت می گیرد. جک پارکینگی می تواند با یک ریموت و یا استفاده از سیستم کنترل تردد خودکار خودرویی اجازه تردد به افراد را بدهد و در شیشه ای با تشخیص حضور افراد بر اساس وزن آن ها و یا نور ماکروویو، مسیر را برای عبور باز می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه‌ای به درب های از جنس شیشه و در ورودی های بانک ها و شیشه ها گفته می شوند که توسط چشمی ها به محض نزدیک شدن شما، خود درب شیشه ای به صورت اتوماتیک باز و بعد از چند ثانیه بسته میشود. لذا کاربری این نوع درب، متفاوت از سایر درب های اتوماتیک است.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ : این نوع درب اتوماتیک شیشه ای هم به صورت تک لت و هم به صورت دو لت قابل اجراست. در این سیستم یک لت به راست و یک لت به چپ می رود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی: این نوع از در شیشه ای نیز به این صورت است که دو لت به چپ و دو لت به راست خواهد رفت.

مزایای درب اتوماتیک اسلایدینگ

  • افزایش ایمنی ساختمان اداری، فروشگاه، انبار و ساختمان مسکونی
  • سهولت در رفت و آمد افراد بویژه افراد با معلولیت جسمی امکان کنترل ورود و خروج افراد و قابلیت تنظیم سرعت باز و بست درب کشویی توانایی اتصال درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ به سیستم حضور و غیاب، کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی با کنترل زمان باز و بست درب شیشه‌ای اسلایدینگ صدای کم باز و بست درب اسلایدینگ شیشه‌ای و استهلاک بسیار پایین درب اتوماتیک
  • افزایش زیبایی و مدرنیته نمای ساختمان با مناسب‌ترین قیمت درب اتوماتیک اسلایدینگ

جک پارکینگی 

جک پارکینگی ، در اتوماتیک ، بازوی پارکینگی ، در برقی ، در بازکن و نام های متعدد دیگری وجود دارند که برای جک های پارکینگی دربازکن به کار برده می شوند.

جک های پارکینگی را میتوان روی درب های پارکینگ از هر مدلی سوار کرد. چه درب شما رو به بیرون باز شود و چه درب رو به داخل باز شود میتوان آن را توسط این جک های دربازکن مجهز به جک پارکینگی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید