اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011285713017884

سلبریتی‌های ایرانی از کجا گل می‌خرند و چرا؟

کد: 140011285713017884

https://bit.ly/3oUz47k

، (اخبار رسمی): رفتار‌های اجتماعی به خاطر «تکرار پذیر» بودن و به این دلیل که خیلی سریع، یک رفتار خاص و متفاوت تبدیل به یک فرهنگ و کنش همگانی می‌شود، معمولا عمر زیادی ندارند.

سلبریتی‌های ایرانی از کجا گل می‌خرند و چرا؟
سلبریتی‌های ایرانی از کجا گل می‌خرند و چرا؟

گزارشی از توسعه استانداردهای فروش آنلاین گل در ایران  در گزارشی که می‌خوانید، تلاش می‌کنیم یک رفتار اجتماعی خاص؛ یعنی «خرید و ارسال گل» و استاندارد‌های امروز جهانی این مقوله را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به عنصر مد در جامعه نگاه کنیم، خواهیم دید که عمر مدل‌های مختلفی که در فصول و مناسبت‌های گوناگون در سراسر جهان رواج می‌یابند بسیار محدود است. یعنی رواج هر یک از مدل‌های مختلف خیلی دیر نمی‌پاید و بلافاصله نمونه‌های جدید جایگزین می‌شوند.

یکی از رفتارهای بسیار ظریف و مهم اجتماعی که نشان دهنده نوع شخصیت، طبقه اجتماعی افراد و روحیه و عاطفه آنهاست، انتخاب و هدیه کردن گل‌ در مناسبت‌های گوناگون است.

خوش بختانه در عصر جدید که تکنولوژی‌های ارتباطی و درگاه‌های فروش آنلاین و ده‌ها امکان مختلف به مدد بهتر کردن زندگی مردم و شهروندان جامعه آمده است، حالا ما (مخصوصا آقایان) دیگر مثل گذشته، موقع انتخاب و ارسال یک سبد یا دسته گل عالی تنها و مستاصل نیستیم. حالا دیگر همه می‌توانند درست مثل آدم‌های خاص و سلبریتی‌هایی که با ظرافت بی‌نظیری این کار را انجام می‌دهند، در انتخاب و ارسال گل به افراد محبوب خود درست عمل کنند. یکی از ساده‌ترین کار هم این است که دقیقا از همان جایی گل بخریم که سلبریتی‌های ایرانی می‌خرند.

فروشگاه آنلاین «وی آی پی شاپ» یا VIPSHOP که یک سایت بزرگ انتخاب، خرید و ارسال گل به صورت غیر حضوری است، کار همگان را ساده کرده است. فروشگاه گل آنلاین VIPSHOP که مطابق استاندارد‌های بین‌المللی و براساس ضوابط رایج در بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین گل جهان مانند Proflower فعالیت می‌کند، یکی از موفق ترین فروشگاه‌های گل آنلاین در ایران است که جاذبه‌های تازه ای برای این رفتار مطلوب اجتماعی (قدیمی اما ظریف و پایدار) ایجاد کرده و چشم اندازهای تازه ای در برابر شهروندان ایران و جهان ایجاد کرده است.

سلبریتی‌های ایرانی از کجا گل می‌خرند و چگونه؟‌

وقتی درباره ظرافت‌های خرید و ارسال گل از سوی سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده هنری، ورزشی، اجتماعی و افراد خاص صحبت کردیم به این دلیل بود که سایت فروش گل آنلاین VIPSHOP که به نشانی اینترنتی https://vipshop.flowers فعالیت می‌کند، مهم ترین مرجع خرید، انتخاب و ارسال گل از سوی چهره‌های شناخته شده ایرانی به مقاصد مختلفی در شهر تهران، شهرهای ایران و حتی کشورهای منتخبی است که در این سایت مشخص شده اند.

دلیل استقبال و رویکرد سبلریتی‌های ایرانی به سایت VIPSHOP به همان مساله که در ابتدای این گزارش مطرح کردیم باز می‌گردد. عرضه به روز ترین استانداردهای جهانی و بین المللی که در گلفروشی‌های بزرگ دنیا رعایت می‌شود. راز این موفقیت و استقبال این است. گلفروشی‌های بزرگ دنیا مانند 1800flowers.com که یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین ارسال گل به  مختلف جهان است یا فروشگاه بزرگی مانند گلفروشی آنلاین ftd.com که یک مرجع عمده برای معرفی استانداردهای گلفروشی آنلاین در دنیاست، به طور مستمر و هر سال، با بازنگری در فرایند‌ها و روندهای خود و بهینه سازی استانداردهایشان این صنعت را روز به روز پیشرفته تر می‌کنند.

به طور طبیعی برای سلبریتی‌های ایرانی و چهره‌های خاص اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد که روند خرید و ارسال گل از سوی آنها مطابق با استانداردهای جهانی و شبیه همان روندی باشد که ستارگان جهانی هنر و ورزش و غیره از آن بهره مند هستند.

چرا چهره‌های شاخص فقط به VIPSHOP اعتماد دارند؟‌

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. این روزها همه شهروندان و افراد طیف‌های مختلف اجتماعی به دنبال کیفیت و بالاترین ارزش هستند. به این دلیل است که برندهای مختلف در صنایع گوناگون، از جمله در صنعت گلفروشی و ارسال گل، به طور پیوسته به دنبال خلق ارزش‌های تازه ای هستند.

 دلیل حساسیت‌های خاص چهره‌های معتبر و گرویدنشان به سمت فروشگاه آنلاین و استاندارد وی‌آی‌پی شاپ دقیقا به همین مساله برمی‌گردد. نحوه ارسال گل می‌تواند نشان دهنده اعتبار، شخصیت، پرستیژ و عاطفه و احساس ارسال کننده باشد و اثرات بسیار عمیقی بر دریافت کننده برجای می‌گذارد. مخصوصا اشخاص موثر و شناخته شده اجتماعی که از مشتریان دائمی گل وی آی پی هستند اهمیت شایانی به این مقوله می‌دهند.

شاید از زمانی که به طور مشخص و رسمی ارسال گل به صورت غیر حضوری به شکل نادری در جهان شروع شد، حتی یک قرن هم گذشته باشد. اما واقعیت این است که پیشرفت استانداردهای این صنعت بسیار بیشتر از یک قرن بوده و برند‌های گلفروشی آنلاین جهان هر روز به دنبال کشف و ارائه ارزش‌های جدیدی به مشتریان خود هستند.

خلق ارزش در خرید و ارسال آنلاین گل یعنی چه؟

خاص بودن در کسب و کار گلفروشی آنلاین مطابق مثالی که در بالا مطرح کردیم، در واقع یک ویژگی اختیاری نیست، بلکه یک روش و انتخاب آگاهانه است تا مطابق با دانش و روش‌ نوین تهیه، تولید، بسته بندی، ارسال و مشاوره و پشتیبانی، حوزه مخاطبان خود را تحت پوشش قرار داده و همه این بخش‌ها را با تازه ترین متدهای روز جهانی هماهنگ سازد.

چه استانداردهایی باعث جذب افراد سرشناس به یک برند می‌شود؟‌

شکی نیست که کسب و کار گلفروشی، به ویژه گلفروشی آنلاین و ارسال از راه دور، یک کار بسیار خاص، حساس و شکننده است.

ما برای تنظیم این گزارش به بررسی عملکرد تعدادی از گلفروشی‌های سنتی و تعداد بیشتری گلفروشی‌های آنلاین در تهران پرداختیم. مجموعه نتایج حاصل از این تحقیق به طور خلاصه در مواردی خلاصه می‌شود که در ادامه به صورت فهرست وار به آن‌ها اشاره خواهیم کرد تا کسانی که از این پس برای مناسبت خاصی به فکر خرید و ارسال گل به عنوان یک هدیه ارزشمند هستند اطلاعات و دانش بیشتری نسبت به این مقوله داشته باشند.

به طور اجمالی این موارد یک گلفروشی آنلاین را حایز ویژگی‌هایی می‌کند که از آن به عنوان استاندارد روز، شبیه آنچه در وی آی پی شاپ مشاهده می‌شود، خواهد کرد.

کیفیت و تازگی گل‌ها

هیچ تردیدی نیست که گل باید تازه باشد. حساسیت شغل گلفروشی از جمله به این است که باید محصول تازه ای به دست متقاضی برساند. این مجموعه توانسته است با تسهیل و مکانیزه کردن تمام روندها حداکثر تازگی را به متقاضی ارائه نماید. همه می‌دانیم که وقتی یک دسته، سبد، یا شاخه گل به دست دریافت کننده می‌رسد باید حس ارتباط با طبیعت را بی واسطه از طریق گل برقرار کند. گل‌های مانده و پلاسیده که به زور رطوبت و ترفندهای دیگر سرپا هستند، چنین احساسی را القا نخواهند کرد. این موارد شامل تمام اشکال گل‌های ارسالی اعم از دسته گل ، سبد گل ، تاج گل ، باکس گل‌های طبیعی و بسته‌های مختلفی می‌شود که برای ارسال به مراسم گوناگون یا افراد توسط VIPSHOP تهیه می‌شود.

شاید شما هم در مراسم مختلفی که برای افراد سرشناس برگزار می‌شود دسته گل‌ها یا تاج گل‌های بسیار تازه و خوش بو و زیبایی را مشاهده کرده اید، در این صورت احتمالا این بسته‌ها از سوی سیستم وی آی پی شاپ تهیه و ارسال شده است.

تنوع و گوناگونی محصولات

در این جا فرصت توضیح درباره انواع بسیار مختلف و متنوع محصولات عرضه شده در سایت وی آی پی شاپ، وجود ندارد اما کافی است سری به سایت https://vipshop.flowers/ بزنید تا شاهد ده‌ها نوع گل برای ده‌ها مناسبت مختلف و با ده‌ها دیزاین متنوع و قابل ارسال به صدها مقصد داخلی و بین المللی را مشاهده کنید.

اهمیت فلسفه گل در VIPSHOP

شاید اکثر ما طبق عادات همیشگی و ذهن‌های تربیت شده سنتی، بر این باور باشیم که گل یک عنصر یک بار مصرف و خالی از ارزش ذاتی و بنیادین است. این نگاهی است که در وی آی پی شاپ شما کاملا رویکرد مخالفی را با آن مشاهده خواهید کرد. این مجموعه گل دارای انواع مختلف، برای اهداف گوناگون و برای بیان احساسات متعدد و در شرایط زمانی و مکانی متنوع دارای وضعیت متفاوت است. اگر در این زمینه زیاد نمی‌دانید، کافی است قبل از خرید گل به اطلاعات مفیدی که این زمینه تهیه و منتشر شده است مراجعه کرده و در نهایت اگر سوال خاصی باقی ماند با کارشناسان این گلفروشی آنلاین ارتباط بگیرید. فراموش نکنیم که حالا در تجربه خرید گل ما تنها نیستیم و وی آی پی شاپ با رویکردی مدرن به مساله و فلسفه اهدای گل کار ما را ساده‌تر کرده است.

درسایت وی آی پی شاپ شاهد دسته بندی‌های بسیار منظم گل‌ها براساس انواع و پیام‌هایی که کل‌ها دارند و با دیزاین‌های مختلف و براساس مقاصد مختلف هستیم که فرصت یک انتخاب بسیار ساده و در حد چند کلیک را برای ما فراهم می‌کند.

به مشتریان سرشناس وی آی پی شاپ بپیوندیم و از یک دوست قدیمی یاد کنیم

سفارش آنلاین، ارسال سریع به مقاصد بی شمار داخلی و خارجی، آشنایی با فلسفه ارسال گل و ده‌ها مساله دیگر در سایت وی آی پی شاپ هر کسی را وسوسه می‌کند که به خیل مشتریان سلبریتی این برند بپیوندد و در اولین مناسبت خانوادگی، شخصی، شغلی و... یک بسته مناسب گل به یک دوست یا خویش، سفارش دهد.

 راستی همه ما دوستی قدیمی داریم که دلمان برایش تنگ شده است و حالا در آن سوی آب‌های جهان زندگی می‌کند، شاید وقتش رسیده باشد که یک دسته گل زیبا و شیک از سایت VIPSHOP تهیه کرده و برای آن دوست ارسال کنیم. عجب سورپرایزی خواهد بود! این کاری است که سلبریتی‌هایی که درباره آن‌ها صحبت کردیم، خیلی به آن علاقه دارند. سابقه فروش وی آی پی شاپ این را به خوبی نشان می دهد.

در گزارش‌های بعدی تلاش می‌کنیم به ابعاد دیگری از مسائل مرتبط با صنعت گل کشور و لزوم تقویت مکانیزم‌های مدرن این حوزه بپردازیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی