اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012045727517884

بهترین سایت برای خرید گل و گیاه آپارتمانی

کد: 140012045727517884

https://bit.ly/3BJ2oCF

، (اخبار رسمی): مدتی است که بشر از طبیعت و مواهب آن دور شده است. زندگی در آپارتمان‌های عمودی و خانه‌های به قول معروف «قوطی کبریتی» ماهیت حیات بشر را با جدایی از طبیعت گره زده است. جدایی از روح لطیف و زیبای طبیعت، بدون شک در اخلاق اجتماعی، عواطف، احساسات، طرز تفکر و علایق انسان امروز اثرگذار بوده است.

بهترین سایت برای خرید گل و گیاه آپارتمانی
بهترین سایت برای خرید گل و گیاه آپارتمانی

با حضور گیاه آپارتمانی در کنار شما، طراوت و انگیزه برای رشد هر روز به شما سلام می کند.

جای خالی طبیعت در زندگی ماشینی مردم پر می‌شود مدتی است که بشر از طبیعت و مواهب آن دور شده است. زندگی در آپارتمان‌های عمودی و خانه‌های به قول معروف «قوطی کبریتی» ماهیت حیات بشر را با جدایی از طبیعت گره زده است. جدایی از روح لطیف و زیبای طبیعت، بدون شک در اخلاق اجتماعی، عواطف، احساسات، طرز تفکر و علایق انسان امروز اثرگذار بوده است. می‌توان گفت انسان به دور از طبیعت به انسانی کمتر احساساتی و کمتر مسئولیت پذیر و بیشتر منفعت طلب تبدیل شده است.

دانشمندان علوم زیستی و جامعه شناسی، مدت‌هاست نسبت به دوری انسان از عوالم و عوامل طبیعی هشدار داده و تلاش می‌کنند زندگی شهری را با توسعه فضاهای سبز و زندگی‌های آپارتمانی را با حضور موثر گل‌ها و گیاهان زیبا، رنگ و بویی طبیعی تر و انسانی تر داده و روح بشر را از انحراف به سوی وضعیت سخت تر نجات دهند.

گل های آپارتمانی از جمله پدیده‌های زیبایی هستند که با منشاء طبیعت گرمسیری و بعضا با دست کاری در ژنوم اولیه گیاهان و تربیت آن‌ها، برای زندگی در شرایط خاص شهری توسعه داده شده اند.

هم اکنون گل‌ها و گیاهان شهری و آپارتمانی به تدریج تبدیل به یک صنعت و کسب و کار بزرگی شده اند که می‌توان از آن به عنوان یکی از عام المنفعه ترین کسب و کارهای موجود نام برد که در همه حال تاثیرات مثبت آن بر زندگی شهرنشینان قابل تامل است.

با این حال به نظر می‌رسد رفتارهای اجتماعی مردم در جوامع مختلف در مواجهه به پدیده گل‌ها و گیاهان آپارتمانی متفاوت است. خیلی از مردم در شهر‌ها و کشورهای مختلف به مقدار زیادی زندگی خود را با گیاهان آپارتمانی پیوند زده اند و بخشی از اوقات فراغت خود را با پرورش و رسیدگی به این موجودات زیبا اختصاص می‌دهند.

حتی مدتی است متخصصان و مهندسین در طراحی و اجرای بناهای مسکونی و حتی اداری، حضور گل‌ها و گیاهان آپارتمانی را به عنوان یک اصل ثابت در پروژه‌های اجرایی خود در نظر می‌گیرند. تاسیس ساختمان‌های سبز و سرشار از گل‌ها و گیاهان ساختمانی و حتی جنگلی در برخی از شهرهای خاص جهان از جمله کشور چین یکی از موارد مثال زدنی در بازگشت پدیده گل و گیاه به زندگی ماشینی و سیمانی بشر امروز است.

به هر حال زندگی در آپارتمان‌های امروزی لزوم همزیستی انسان با گیاهان آپارتمانی بیش از پیش گوشزد می‌کند. گیاهان آپارتمانی مزایای بیشماری برای محیط زیست و جسم و روان انسان دارند. این گیاهان به دلیل نداشتن مقاومت به سرما باید در محیطی مساعد و سربسته و با توجه به نیازهایشان از جمله نور، درجه حرارت، رطوبت و… در قسمت‌های مختلف آپارتمان نگهداری شوند. در ادامه خلاصه وار، به برخی از مزیت‌های نگهداری از گلدان‌های آپارتمانی اشاره می کنیم:‌

·        افزایش شادابی خانه یا محل کار.

·        امکان ماندگار کردن و گرم کردن روابط فامیلی با اهدای گیاه مناسب محل زندگی آن‌ها.

·        محدود نبود به گیاهانی که حتما بایستی در باغچه یا در بالکن زندگی کنند.

·        ماندگار و مقاوم بودن گیاهان آپارتمانی در مقابل شرایط دشوار.

·        قابلیت تصفیه کنندگی هوا علاوه بر زیبا کردن محیط و افزایش روحیه افراد.

·        تنوع بسیار بالا و امکان انتخاب گیاه مورد علاقه از میان صدها نمونه موجود.

·        کمک به شادتر بودن محیط، افزایش خلاقیت و بهره وری و تضمین سلامت روان .

·        پیشگیری از بیماری‌ها روان تنی مانند انواع افسردگی و دادن امید به زندگی به افراد منزوی یا حتی تنها و اعطای دلیلی موجه برای زندگی.

·        پر کردن اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن .

·        کاهش استرس و افزایش حس اعتماد به نفس و امید به زندگی در افراد.

·        امکان ایجاد تنوعی اساسی با ترکیب یک موجود زنده با دکوراسیون منزل .

·        اضافه شدن یک دانش، مهارت و سرگرمی‌ تازه به افراد ساکن در منازل آپارتمانی و افزایش شاخص‌های زندگی .

توسعه صنعت گیاهان خانگی با سه ضلع یک مثلث ما تا این جا از دو مقوله مهم در حضور گیاهان آپارتمانی در زندگی شهرنشینی امروز و قصد بشر به توسعه این فرایند صحبت کردیم. این مقوله شامل این موارد بود:

1-     ارتقاء فرهنگ عمومی‌جامعه و گرایش به سمت طبیعت و گیاهان و حضور هر چه بیشتر این پدیده در زندگی شخصی خانواده‌ها.

2-     گرایش دانش فنی، مهندسی و طراحی دنیا به سمت الگوهای طراحی ممزوج با فضاهای گیاهی و طبیعی در محیط‌های شخصی و عمومی سازه‌های مسکونی .

علاوه بر این دو رویکرد، باید از رویکرد سومی هم در تعامل هر چه بیشتر انسان امروزی با گل‌ها و گیاهان آپارتمانی سخن گفت. رویکردی که بدون آن نمی‌توان امیدوار بود که شهروندان به اندازه کافی به این پدیده غایب زندگی خود توجه نشان دهند.

صنعت گل و گیاه و تکنولوژی‌های مرتبط با آن به عنوان ضلع سوم این معادله نقش تعیین کننده ای در توسعه و ترویج استفاده هر چه بیشتر مردم از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی دارد.

صنعت گل و گیاه کشور علاوه بر ضرورت تامین نیازهای داخلی و توسعه دادن این پدیده به سمت محیط‌های زندگی شخصی مردم، باید نسبت به جهانی سازی این صنعت و توسعه آن به سمت صادرات نیز اندیشه کند.

خوش بختانه در سال‌های اخیر تعدادی از برند‌های ایرانی با تفکری خلاقانه و رویکردی مدرن و فناورانه توانسته اند گام‌های بلندی در زمینه ترویج فرهنگ گل و گیاهان آپارتمانی و آشنا سازی مردم با این موضوع از یک سو و بهینه سازی زیرساخت‌های این صنعت از سوی دیگر، بردارند که از آن میان می‌توان به فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی VIPSHOP اشاره کرد.

این برند از جمله نشان‌های تجاری ایرانی است که با رویکردی بین المللی افق دید خود را جهانی ترسیم کرده و تلاش می‌کند جایگاه صنعت گل و گیاهان آپارتمانی ایران را حتی در معادلات کلان بین المللی و ارتباطات مالی کشور با سایر ممالک تثبیت نماید.

ناگفته پیداست که برای ترویج فرهنگ دوست داشتن گیاهان آپارتمانی و اهدای گل توسط شهروندان، توجه به کیفیت محصولات و عرضه بهترین خدمات با استانداردهای جهانی ضروری است. دوست داشته شدن گیاه به چند عنصر حیاتی وابسته است که برند‌ها و کسب و کارهای مرتبط با گل و گیاهان آپارتمانی باید آن‌ها را مد نظر قرار دهند.

این چند عنصر که در اولین نگاه مشتری به یک دسته گل یا یک گلدان آپارتمانی فورا خودنمایی می‌کند و شامل این موارد است:‌

·        تازگی محصول دریافت شده توسط مشتری.

·        رعایت تمام پروتکل‌های استاندارد بین المللی در پروسه ارسال .

·        زیبایی و متفاوت بودن محصول ارسالی در مقایسه با قیمت تمام شده.

·        پاسخ گویی و مشاوره قبل و بعد از فروش به عنوان یک عنصر اطمینان بخش برای تداوم تقاضا برای گیاهان آپارتمانی و یک بار نبودن فرایند خرید.

فروشگاه آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با امکان ارسال از راه دور به شهرهای داخلی ایران و شهرهای برگزیده در کشورهای متعدد دنیا که با عنوان  VIPSHOP فعالیت می‌کند، از جمله برندهایی است که نه تنها موارد فوق را در دستور العمل‌های اجرایی و کاری خود قرار داده است؛ بلکه با ترسیم یک افق جهانی و دراز مدت توانسته است گفتمان جدیدی برای صنعت گل و گیاه کشور ایجاد کند.

گفتمانی که به دنبال کسب جایگاه واقعی این صنعت از مناسبات اقتصاد داخلی و مبادلات بین المللی است.

در فروشگاه آنلاین گل و گیاه VIPSHOP  گروه عمده ای از گیاهان آپارتمانی حضور دارند که دست خریدار را برای انتخاب و خرید انواع گیاهان آپارتمانی برای منزل مسکونی خود و حتی هدیه به دیگران باز می‌گذارد.

در سایت فروشگاه آنلاین وی آی پی شاپ می‌توان انواع گیاهان آپارتمانی، با دسته بندی خاص را بسته به سلیقه و محیط مورد نظر، خریداری کرده و یا به عنوان هدیه به دیگران ارسال کرد.

دسته بندی گیاهان آپارتمانی در سایت «وی آی پی شاپ» به این شکل است:‌

·        گیاهان آپارتمانی مقاوم

·        گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

·        گیاهان آپارتمانی گل دار

·        گیاهان آپارتمانی آفتاب دوست

·        گیاهان آپارتمانی رطوبت دوست

·        گیاهان آپارتمانی مناسب محل کار

·        گیاهان مناسب آشپزخانه

·        گیاهان آپارتمانی سمی

·        گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

·        گیاهان آپارتمانی مناسب حمام و دستشویی

·        گیاهان مناسب اتاق خواب

با توجه به دسته بندی‌های فوق در این سایت حرفه ای و استاندارد، می‌توان ده‌ها مدل از گلدان‌های آپارتمانی را ملاحظه و با چند کلیک ساده خریداری کرد تا فرایند ارسال آن برای خود شما یا شخص مورد نظر شما شروع شود.

سفارش آنلاین گل و گیاه آپارتمانی، تجربه ای تازه

با این که فروشگاه‌های آنلاین کالا و خدمات مدت‌هاست در سطح کشور فعالیت می‌کنند؛ اما ممکن است هنوز خرید و سفارش آنلاین گلدان‌های آپارتمانی کمی تازگی داشته باشد.

نباید فراموش کرد با توجه به قرار گرفتن تصویر گلدان آپارتمانی مورد نظر در سایت و داشتن شرایط خاص محصول، تجربه خرید آنلاین این محصول برای خود یا به عنوان هدیه ای غیر مترقبه برای یک دوست بسیار جالب خواهد بود.

خرید آنلاین گلدان برای منازل، پروسه ای بسیار جذاب و ساده است که در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و در اسرع وقت به مخاطب می‌رسد.

این در حالی است که خرید گلدان آپارتمانی با روش سنتی نیاز به صرف وقت زیاد و سر زدن به بازارهای گل و گیاه و بررسی فیزیکی گیاهان و جمع آوری اطلاعات از فروشندگان همراه است که در نهایت منجر به پروسه دشوار بار زدن و حمل به منزل منتهی می شود.

در فروشگاه آنلاین وی آی پی شاپ، تصاویری و اطلاعات مفید هر یک از گلدان‌ها قرار داده شده است که خریدار می‌تواند بعد از بررسی‌های لازم به سادگی گلدان مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت با پرداخت به روش گفته شده، منتظر ارسال گلدان یا گلدان‌های خود بماند.

در پایان این گزارش لازم به ذکر است که فروشگاه vipshop.flowers را می‌توان حرفه ای ترین سایت فروش گل و گیاه در ایران دانست که با استاندارد‌های جهانی و با بالاترین کیفیت ممکن، امکان خرید و اهدا، یا ارسال گل و گلدان‌های آپارتمانی را برای همگان فراهم کرده است. فرایندی به سادگی چند کلیک.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل