اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011305716218257

خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام | افزایش لایک و بازدید

کد: 140011305716218257

https://bit.ly/35i6bLm

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه در دنیای مجازی ، مشاغل و حتی پیج های آموزشی برای فروش محصول و دیده شدن محتوا در حال رقابت هستند ، همه به دنبال افزایش فالوور واقعی و افزایش لایک و حتی به دنبال ظاهر زیبا برای پیج اینستاگرامی خود هستند.

خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام | افزایش لایک و بازدید
افزایش فالوور حقیقی و ایرانی اینستاگرام

افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام اگر طبق اصول و کیفیت بالا باشد به هیچ عنوان به پیج شما آسیبی نمیزندو باعث رشد چشمگیر پیج در بین رقبایتان خواهد شد.

افزایش فالوور حقیقی امکان پذیر هست ؟

در واقع باید گفت هم بله و هم خیر . در هیچ کجای دنیا سرویسی به عنوان فالوور حقیقی که با شما در تعامل باشد وجود ندارد 

پس منظور شما از فالوور واقعی چیست ؟

فالورهای واقعی یعنی حساب کاربرانی که  به صورت دستی ساخته شده و همگی از طریق شماره تلفن و ایمیل معتبر وریفای شده اند و توسط ربات ها و نرم افزارها ساخته نشده اند ، دیجی لایکر مفتخر است برای اولین بار در ایران با استفاده از جدیدترین متد و تکیه بردانش دنیای سوشال مدیا توانسته با در اختیار داشتن برخی از امکانات به سرویس های خود کاربران فعال و حقیقی از طریق نرم افزار های جمع آوری سکه و تبلیغاتی اضافه کند.

ما در دیجی لایکر امنیت را در درجه اول در نظر می گیریم 

امنیت پیج شما برای ما خیلی مهم می باشد به همین خاطر حتی با داشتن سرویس های فیک ، از آن ها به هیچ عنوان استفاده نمیکنیم تا کوچکترین لطمه ای به پیج شما در آینده وارد نشود و همچنین از طرف اینستاگرام به مشکلی بر نخورید پسمیشود گفت با خیال آسوده میتوانید سفارش خود را ثبت کنید .

فالور فیک پیشنهاد میدهید ؟

خیر به هیچ عنوان فالور فیک پیشنهاد ما نیست حتی سرویس فروش فیک هم  در سایت قرار ندادیم ، فالورهای فیک توسط اینستاگرام شناسایی شده و ممکن است در مرحله اول پیج شما شادو بن و در نهایت disable شود.

خدمات دیجی لایکر چیست ؟

ما بخاطر برخی مسائل و مشکلات احتمالی از سرویس های کمتر ولی با کیفیت استفاده میکنیم تا مشکلی برای پیج شما رخ ندهد 

 

خدمات دیگر ما در ادامه مربوط به زیبا سازی و طراحی قالب اینستاگرام برای جذب مخاطب و بیشتر دیده شدن در اکسپلور می باشد ، همانطور که میدانید حتی خود ما وقتی در اینستاگرام گشت و گذار میکنیم بیشتر پستهایی رو باز میکنیم که از لحاظ قالب و طراحی به چشم می آیند و جذب میشویم

خدمات طراحی ما شامل طراحی لوگو ، طراحی قالب اینستاگرام و استوری تبلیغاتی میباشد.

سرویس های رایگان و هدیه !!!!

بله ما در دیجی لایکر ، با توجه به اینکه از فالوورهای فعال و حقیقی استفاده میکنیم ممکن است با موضوع پیج شما ارتباط برقرار نکرده و شمارا آنفالو کنند به همین خاطر در موقع ثبت سفارش شما 10 الی 15 درصد فالوور رایگان به شما تعلق خواهد گرفت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی لایکر

ارائه دهنده خدمات اینستاگرام

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]